päivän :)

Back to häröily O

[q]Hitchhiker, 13.3.2006 21:14:
---
ezzy, 13.3.2006 19:42:
---
Hitchhiker, 13.3.2006 19:05:
Lotosta tuli 67 euroo, wihuu melkeestää miljonääri *jiihaa*.

---

1 vkoa ja monta riviä sulla oli vetämässä? x)

---

Tarkastin 11 vko:n kupongit et ei tos hirveesti kyll hehkuttamista ole mut voitinpahan kerranki
[/q]

joo 11 vkoa tarkoitinkin kun just lukasin sun viestin toisaalla, jäi vaan ykkönen edestä pois =)

Tämän hetkinen työ:
5-6h/pvä, yli 25 000 askelta/työpvä (kiitettävää hyötyliikuntaa), saa ulkoilla (kivaa varsinkin aurinkoisilla keleillä) ja työkavereina lähinnä 40 hevosta, joista suurin osa vähintään ihan ok käsitellä ja jotka osaa yllättää - toisinaan jopa positiivisesti.

[q]ezzy, 14.3.2006 03:34:
---
Hitchhiker, 13.3.2006 21:14:
---
ezzy, 13.3.2006 19:42:
---
Hitchhiker, 13.3.2006 19:05:
Lotosta tuli 67 euroo, wihuu melkeestää miljonääri *jiihaa*.
---
1 vkoa ja monta riviä sulla oli vetämässä? x)
---
---
joo 11 vkoa tarkoitinkin kun just lukasin sun viestin toisaalla, jäi vaan ykkönen edestä pois =)
[/q]
Täyttä lappua tietenkin, eli ei tosta kyllä voitolle jää missään tapauksessa*nauru*

:)

Mun äiti on vaan maailman paras! *sydän*

Sain kesäks ihan kivan työpaikan

Serkku kävi kylässä, oli tosi hauskaa

Muutenkin oli tosi jees päivä

Päivä lähti käyntiin Jose Zamora & Damian DP feat Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix) soiden päässä =) ja niin hymyilyttää, vaikka kaverilta heräsin parin tunnin yöunien jälkeen ja vielä *känni* jonkun verran... Mut kyl elämä hymyilee

mikä voi olla ihanampaa kuin tunne tulevasta viikonlopusta? ja aurinkoinen aamu kaiken lisäksi...

Sähkömittarin lukija kävi ovella ja ilmoitti että heidän arviolaskutuksensa on ollut reippaasti yläkanttiin ja että sieltä on tulossa rahaa takaisin

Parin viikon kuluttua torstaina on lähtö Ruotsiin viikoksi. Oon niinq aika fiilareissa.

tänään pitkästä aikaa helsinkiin

Mä en tiiä mikä tässä on niin hauskaa, mutta mua alkaa aina naurattamaan jos joku sanoo "Kälviä". Eilen en meinannut saada unta kun vaan naureskelin tolle Noh, on se kiva että revin hupia noin pienestä asiasta

Palkankorotus

Kirjotusten reaaliosa OHI! Psyka on nyt paketissa ja vielä hyvin*hihu* Ihanaa, loistavaa! Voisin juhlistaa tätä vaikka *känni*

Nukuin kahteen asti, ja nyt on ihan et *täh*.

Vapaapäivä <3

Pääsen kuin pääsenkin leirille, ja vielä entistä halvempaan hotelliin öiksi!

Sain labratulokset, eikä niissä ollut mitään poikkeavaa!!! *hymy**iloinen* Olen siis TERVE!!!

Ihanan lamminta !!! Ja muutenkin kiva fiilis, kun nyt saa olla muutaman paivan ilman kauheeta stressia... tai itseasiassa vaan huomiseen, koska huomanna saadaan seuraavan kurssityon aiheet. Mut siis nyt pitaa nauttia

Viikko. :)

O