päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- ...
- 2,345
- Seuraava »
viikonloppu :) kaksi päivää aikaa itselle, täydellistä!
Tilillä olikin enemmän rahaa mitä kuvittelin
hittolainen kun mulla on yks hyvä ystävä, mä niin rakastan sitä joka solullani ja se mua, että on hyvä tunne, ai että!! Eve <3 Mitä ois elämä ilman tosi ystäviä...ei mitään.
Huominen kun vain tulisi....en malta odottaa......iik....
Tuli kotikyliltä kaveri viikonlopux mun luo hengaamaan.. ..tehty hyvää ruokaa, jauhettu paskaa ja löhöilty..
Ahahaha tunnistatko oman horoskooppisi?
Seksin jälkeen:
OINAS:
"Uudestaan!"
HÄRKÄ:
"Ruokaa..."
KAKSONEN:
"Missä kaukosäädin on?"
LEIJONA:
"Enkö ollutkin fantastinen?!"
RAPU:
"Milloin pidetään häät?"
NEITSYT:
"Ylös, lakanat on vaihdettava!"
VAAKA:
"Pidin äskeisestä jos sinäkin pidit"
SKORPIONI:
"Hetki, etsin avaimen ja avaan käsirautasi.."
JOUSIMIES:
"Soitellaan..."
KAURIS:
"Oiskos sulla käyntikorttia?"
VESIMIES:
"Nyt uusiks, mut ilman vaatteita!"
KALAT:
"Mikäs sun nimes olikaan?"
Oon onnellinen *sydän*
[q]Jocular, 11.3.2006 12:20:
Ahahaha tunnistatko oman horoskooppisi?
Seksin jälkeen:
OINAS:
"Uudestaan!"
[/q]
Aivan loistava päivä. Aamusta jo tallilla, aurinko paistaa, ylläri vapaa ilta... Syitähän on monia.
Kohta on vielä pakko lähteä lenkille kun on niiiiin loistava ilma. Nim.Loistava
Aurinko paistaa
tää ei kyllä tavallaan ole mikään päivän :) mut kyllä alko hillittömästi naurattaa tänään ku vietiin auto katsastukseen ja katsastusmies ei saanut mun autoa käyntiin*nauru* se on ihan selkeesti taitolaji toi mun auton käynnistäminen
jamitus *sydän*
IHANIA IHMISIÄ MUN YMPÄRILLÄ!!! KIITOS RAKKKAAT YSTÄVÄT *sydän*
*plur**pihkassa*
Vierailu Lahdessa viime yönä. Kun tultiin meille jatkoille katoin nyt sitä ompelukonetta ja vika selvisi. Jokin osanen oli jostain syystä mennyt tosi härösti vinksalleen, mut sain sen korjattua ilman mitään työkaluja/miehiä.
Ei tartte alkaa soittaa minnekkään kauppaan et paskan myitte.
^^
Luistelemaan meren jäälle! *sydän*
Nyt on niiiin hyvä fiilis Takana on harvinaisen mukava viikonloppu ja äippä vielä keksi oikein mukavan yllätyksen tohon lopuks. Kohta vielä kaverin kanssa salille ja jos vielä saunan pistäis päälle illaksi...
Töihin!
Ulkona ihana sää *sydän*
[size=14]KESÄ TULEE![/size]
Päivän ehdoton :)
ens viikko lomaa ja kesää tosiaan pukkaa, ens torstaille luvattu +5 lämpötiloja *sydän*
Nyt tosissaan tuntuu siltä, että tämä flunssa alkaa pikku hiljaa hellittämään. Hieman on vielä ääni maassa ja nokka tukossa, mutta that´s all, onneksi. Ai niin ja ens viikonlopulle on luvattu aurinkoista ja plussaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- ...
- 2,345
- Seuraava »