päivän :)

Back to häröily O

[q]Slim_Jim, 3.9.2007 03:33:
Jännän positiivinen olo ollut koko sunnuntain, voisi mennä sateeseen laulamaan "Im singing in the rain...", hymyillä naapureille ja halata ihmisiä.
[/q]
pussy is magical :P

Jess, energiataloudesta 4, vaikka odotin vaan kakkosta. Huh.

Oon saanu siivottua koko kämpän Imurointi vielä ja sit se on tehty. Vielä kun ton ison pahvilaatikon ja lehtikasan sais vietyä roskikseen niin tää ois lähes täydellistä

Löysin mun verolipun

Sain Maijalta kivan tekstarin

Kohta voin korkata hyvin ansaitun Breezerin Joannan lahjottamalla pullonavaajalla (ei tarvi enää rikkoa pöydän kulmaa *vink*) ja lähteä Cooleihin

Aika jees päivä siis :)

23,5 tuntia ja oon lämpimässä *sydän*

Hmmh, päivä töissä, lähinnä sen takii, et se oli niin lyhyt (5h)

Sit olin porukoiden luona, jubailin vähän äiteen kanssa *sydän* ja paijailin kisua *sydän*

Kotiin, sain siivoiltua, oli kivaa seuraa *hymy*. Ja sit tuli inspiraatiota sävellykseen, tossa jotain puoltuntia istuin pianon edes ja soittelin ja kirjoitin nuottei *hihu*. Ehkäpä värjään tänään vielä päätä, huvittais kyl toisaalta lähtee viel tänää moikkailee jonnekki kamui.

Lauantaina viikoks lautaileen

Eikä huomen tai ylihuomen oo töit!

ihan hyvä viikonloppu taas :))

[q]Amma, 15.2.2006 15:28:
Monta (lähi)kuvaa Conanista!
[/q]

mä haluun nähä kuvia!

[q]Mellu-, 3.9.2007 04:19:
selailin vanhoja kuvia ja keskustelu vanhan bilekamun kaa niist toi niin hyvän ja lämpimän
mielen.. muistoineen kaikkineen *sydän* huoh.. voe niitä aikoja <3 kiits antti ^_^
[/q]
*sydän*

kiitos itsellesi ^_^

Pääsen ens kuun alussa työmatkalle Damiin *plur**pepsodent*!!

tähän masentavaan päivään tuli sittenkin viime hetkellä :)

Joulusiivous tehty. Joulukoristeet paikoillaan. Puuh :)
Nyt ois vielä ruuanlaitto, koiranpissatus ja nopsa kauppareissu(kaikkee ei muistanu päivällä..)
Sitten on aika rauhoittua lomailuun ja jouluun.

Nukuin pommiin *sydän* sain stressiä matalemmalle tasolle ku sai univelkoja pois.

On ollu lähiaikoina aika paljon stressiä kaikenlaisten kiireiden takia, mutta nyt kaikki solmut tuntu aukeevan nätisti yhestä narusta vetämällä. Stressi on tipotiessään ja aivan helvetin hyvä fiiwis. Huomenna kolmosten penkkarit ja meitin wanhat, tulee aika nättii bailausta. *sydän*

Tein rakkaalle lapselleni hyvän mielen*iloinen*

Tänään alkaa matka kohti Göteborgia Ja maanantaina pääsee katsastamaan mahdollista uutta kämppää.

Tuntuu siltä, että asiat vihdoin etenee johonki suuntaan *sydän* Edes tää flunssa ei onnistu pilaamaan fiiliksiä (vaikka se valvottikin meikäläistä koko yön)

[q]mayah, 16.2.2006 08:03:
Ja sit se, et nyt on jo torstai joka on melkein perjantai ja perjantaina on viikonloppu. ELI ON VIIKONLOPPU
[/q]
Just meinasin mäkin tulla hehkuttamaan tänne, et se on perjantain aatto jo *plur*! Ja sit vielä *pihkassa**sydän*.

raha-asiat kunnossa!!

[q]Raver71, 17.3.2009 15:10:
Kuuluu tähän kategoriaan... Sain toistaiseksi lomautettu lapun kouraani. Vaihtoehtona olisi ollut irtisanominen. Pientä toivoa että pääsisi "hetken" päästä takaisin duuniin... Kahdesta pahasta ehkä se pienempi?
[/q]

Toisaalta oikeasti lomautetut pystyy lähtemään täysillä hakemaan uutta duunia...

Tänään Pariisiin.

Join eilen hillitysti kolme tuoppia vaikka olin kalliossa! No okei, kaverit oli niin loppu että halus lähteä, muuten voi olla että olisin siellä vieläkin. Mutta ei krapulaa, aurinko paistaa, lähen kohta uimahallille pitkästä aikaa, illalla musiikkia ja ystäviä. Jos joku vielä lähtis heittelemään frisbeetä ennen iltarientoja, tää vois olla aika mahtava päivä.

:)

Pakko jatkaa vielä kun on näköjään niin paljon hyviä juttuja nyt. Vanhin lapsuudenystävä, jonka oon tuntenu alle 3-vuotiaasta, lähetti viestin että niille on syntynyt poika viime yönä. Vaikka lapset ei hirveesti hetkauta suuntaan tai toiseen, niin tämän ihmisen puolesta oon todella vilpittömästi onnellinen - en keksi montaa parempaa ihmistä äidiksi. No joo, oisin kyl ollu viel ilosempi jos se ois saan tytön. :D

Niin ja kylppärissä pulputtelee 50 litraa to-be-mustikkaviiniä. Kotoisa kiljuntuoksu.

O