päivän :)

Back to häröily O

Jopas nyt kaikki on hyvin

kortin jonka sain marialta eilen *sydän*

ja paatin tanaan etta opinnaytetyoni on valmis viimeistaan 31.3.

Koitetaas

- Työ mistä voi ottaa päivän pois jos on paha olla
- Kyllä sieltä pohjamudistakin löytyy kultahippuja
- Todella monta tärkeää ihmistä joilta saa tukea kun sitä tarvii
- On se selkärankakin siellä jossain
- Tori Amos
- Sitruunasiideri, oi kuinka olenkaan kaivannut sinua
- Aurinko
- Tulevaisuus, avoinna vihreille, erilaisille oksille

Onhan näitä

elämä on ihanaa :)

kasvishässäkkä + risottoriisi

jonka seurauksena ähky *eikä**tirsk*

Aurinko*sydän*

[q]Epailija, 16.2.2006 09:44:
Tänään Pariisiin.
[/q]

No vähänkö kade olo Mut onneks siellä ei sentäs ole lämmintä kuin viitisen astetta plussan puolella

... mut hauskaa matkaa!

Aurinko!
Mainospostin seassa 50-minuuttinen DVD tiikereistä!
Vapaapäivä!

Pitkän metsästyksen jälkeen löysin aivan ihanien housujen kaavat. :) Nyt täytyy vaan pitää peukut pystyssä et tulee vähäänkään mallinsa näköiset.

pitkästä aikaa vapaa viikonloppu jonka saa viettää oman kullan kainalossa

Olipas mukava ilta.
Ensin otn 3h päikkärit, sit lähdin mikonkadun corneriin suunnittelemaan rinkkilistaa. Ja olin autolla, eli en ottanut yhtäkään bisseä.
Hyvä minä :)
Vähänkö olen ylpeä itsestäni :)

Perjantai vaikka onkin kyl aika fiilis.. No nyt saa nukkua pari päivää.. Olinhan mä tällä viikolla jopa kokonaiset kaks päivää duunissakin

No perjantai tiätty!!!

Olipas ihanan leppoisa rantadyykki tänään. Ei ollut ongelmia korvien kans tms. Nenäontelot tosin työnsi kaiken paskan ulos - maski täynnä kaikkea yöksiä :S
Huomenna uudestaan dyykkaan, valashaita ja mantaa mä metsästän :)

Sain kameran vihdoin.

Olin tänään kattomassa tyttöystävän wanhoja ja aijjaaaiii miten nätti hän oli. Oikeesti saan olla vitullisen onnellinen mikä paketti mulle ollaan suotu<3 *ihguplur*

hahaha päivän ehdoton :) = menin tokmannille ostamaan taulukoukkuja.. no ostin pussillisen niitä.. ja ihan VAHINGOSSA (oikeesti) kävelin kahvikippohyllyn ohi ja naureskelin ku teki kauheesti mieli ostaa sellai valkoi kahvikuppi tonille missä lukee mustalla "orja" sain kuiteskin pidettyä kahvikuppi-pakkomielteeni kurissa ja jatkoin 2m eteenpäin.. hih.. no sitte siin oli eurolla sellasia ihania kahvikuppeja missä oli palloja *sydän* mun oli pakko ostaa sellaset
mukaan tarttui kolme valkosita kuppia joissa yhdessä oli vihreitä ja sinisiä palloja, yksi missä oli punaisia,keltaisia ja oransseja palloja sekä sellainen missä oli pinkkejä ja vaaleenpunaisia palloja

nyt siis kaapista löytyy 20 kahvikuppia

on vain hyvä päivä ja näin yhen kaverin jota en oo nähny 4-5vuoteen ja se on alkanu tapailee ellii
ai että kun ne oli niin

ja muutenkin löysin ihanan kirahvin kotii ja se sopii niin täydellisesti tohon mun kirjapöytä kokoelmaan viekkuun

sit muutenkin stadissa näki ihania otuksia tänään ja kohta mummolle iltakahville

ihana päivä

Tänään Club Appleen

Ensin ahdisti ihan vietävästi, sitte kävin rauhassa kaupassa ja kotiin tullessa pankilta tuli muistutus...että kaksi suurinta laskua saa tässä kuussa jättää maksamatta!!!*jiihaa*

O