päivän :)

Back to häröily O

Plirinä plärina plur. On asiat sillee aika hyvin

Kuuluu tähän kategoriaan... Sain toistaiseksi lomautettu lapun kouraani. Vaihtoehtona olisi ollut irtisanominen. Pientä toivoa että pääsisi "hetken" päästä takaisin duuniin... Kahdesta pahasta ehkä se pienempi?

Kättelin tänään Juhana Helmenkalastajaa.

Erehdyin viime syksyllä määrittämään mun naismakuani ja heitin yhden sillä hetkellä ajankohtaisen nimen.*sydän* Koska Suomi on niin toivottoman pieni maa, niin tietenkin luokallani oli yksi nimeämäni ihmisen kaveri.*justjoo*
Luulin, että asia unohdettiin, mut tänään tämä luokkatoverini ilmoitti, että: "Jussi saa sitten haastatella tämän sen kaverin, koska mä oon niin love siihen." Sillä hetkellä mä olin tosi punainen..vähän niin kuin ala-asteella.*blush*

Ja sit mä sain kutsun työhaastatteluun. OMG..Mun täytyy mennä parturiin nopeasti, pitää alkaa näyttää ihmiseltä..*ding*

Oli taas huono aamu, mutta kulta oli järkänny mielettömän ihanan ystävänpäiväyllärin mulle tänne töihin odottamaan tuloani *pihkassa*. On se ihana *sydän*.

Vapaapäivä, saa vihdoinkin pestyä kaikki pyykit ja lakanat ja sai nukkua kymmeneen asti.

<3.

MULLA EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ, KAIKKI ON HYVIN! KERRANKIN ILOINEN LÄÄKÄRISSÄKÄYNTI !!

*ILOINEN*

kävin eilen kirjoittamassa uuden työsopimuksen*hihu*
kerrankin odotan että maanantai tulisi pian ja sitä pikemmin sunnuntai, jolloin on myös kivaa ohjelmaa tiedossa.

pakostakin hymyilyttää, enää kolme päivää..*jiihaa*

Mudhoney on tulos ilosaareen!!!!!

jeeee todellaki suomi!!!

Uus tukka, lyhyt! Tää ei näytäkään enää nörtiltä, hehee! Nyt pilemeno päälle ja Tresoriin! Life is gooooooood

Huomen illalla on lähes kolmen viikon odotus ohi.

Muutto edessä

Enkö mä oo sanonu, että mulle ei saa antaa mitään nestemäistä käteen?!

Nyt on sitte Kuppi Kuumaa -kanakeitot duunipapereiden ja kansioiden päällä
Kaiken muka jo siivottuani löysin vielä hiirestä sipulia

Viikon kestäny kuume ja sen jälkioireilut tuntuu vihdoin olevan ohi. Ts. pääsee taas huomenna rinteeseen

Sairasta, hassua, tyhmää, pöhköä jne., mutta ei sille vaan mitään voi:

Conanin kättely
Conanin nimmari
Monta (lähi)kuvaa Conanista

Odotus palkittiin!

*pökr*

[size=15]Kiitos Avangion[/size] kuvasta, kuumasta kaakaosta ja seurasta!

Uudet studio monitorit saapuivat. *sydän*

[q]illusia, 27.4.2008 19:13:
Viikonloppu kotikonnuilla itä-ghetossa, pikkusisko, Heidi ja Anselmi. Loistava keli, loistavaa seuraa. *sydän*
[/q]

Ai niin... Mä en pese tätä kättä enää ikinä!!!!11

Tulppaanikimppu ja iso,pehmeä sydäntyyny *sydän* ja lukuisat rakkaushetket!

O