päivän :)

Back to häröily O

Mulla on maailman paras isi ja äiti!*hihu*

käytiin vkloppuna kullam kanssa leffassa ja syömässä *sydän*

"Lauri ajaa rallia ralliradalla Raulin ralli-Ladalla"

enää vaan 4 yötä et näen rakkaimman *sydän*

Tuli äsken sellanen fiilis et haluun soittaa levyjä... en kyl tajuu noist levareist yhtään mitään, mut mun on aivan pakko kuulla nyt beaver express :) en viitteis vaan rikkoo neuloja toista kertaa, vähän turhan kallista harjottelua*blush* pakko munki on oppii soittamaan ku ostin kullalle HDJ-1000 pioneerit... saadaan sit kaikki irti niistäki ku mä räpellän..

salarakkaat - salarakas
mä en oo ehkä ikinä kuullut huonompaa biisiä!
tää on itseasiassa päivän :D:D:D

Mä olen saanut jo kaksi ystävänpäiväruusua (oppilaskunta kustansi jokaiselle yhden, jonka vastaanottajan saa valita), mulla siis on kuin onkin ystäviä täällä!

Joo ja ruotsin kuuntelu on nyt enemmän tai vähemmän kunnialla ohi:D

Oon saanut uuden kaverin

Enää YKSI päivä täällä hikisessä, sateisessa, masentavassa ulkomaassa, ja sitten pääsen lomalle ihanaan koto-Suomeen näkemään *sydän*poikaystävääni, joka on taas jälleen kerran jaksanut uskollisesti odotella mua 5 viikkoa kotiin.. *huoh* Ehkä me vielä päästään tän yli

Oli ihan törkeen hauskaa sunnuntaina.
Oli myös aika törkeä känni :D Tänään ollut sellainen tappodarra et hyi :( Nyt alkaa olo tasaantuun :S

[q]wiwi, 14.2.2006 10:10:
Mä olen saanut jo kaksi ystävänpäiväruusua
[/q]

Mäki haluun ruusun

[q]Karvinen, 14.2.2006 10:44:
---
wiwi, 14.2.2006 10:10:
Mä olen saanut jo kaksi ystävänpäiväruusua

---

Mäki haluun ruusun
[/q]

*hali**piis*

Sain tänään asiakkaalta suklaasydäntikkarin huomisen ystävänpäivän kunniaksi oli muuten ihan söpis ja mukava tyyppi...mutta tietty rengastettu...

*plur**hali*[color=red]Oikeen ihanaa ystävänpäivää![/color]*hali**plur*

alkoi aamu hyvin paikalle kun tuli niin 140 kommenttia ja 9 yksityistä viestii ja yli 20 ryhmistä

sit luulin että oon kadottanu yhen tärkeen paperin mut en ollukkaan se on täs nokan eessä

ja sain Chasselta kortin *super**plur* vähänkö ootan että se tulee suomessa käymään

alkoipas aamu hyvin ja oon ollu vasta 30min hereillä

[q]zaler, 13.2.2006 12:40:
salarakkaat - salarakas
mä en oo ehkä ikinä kuullut huonompaa biisiä!
tää on itseasiassa päivän :D:D:D
[/q]
voi ei, kuulin vielä huonomman biisin!
teuvo loman - helsinki city boy
miksi!? :D

Lueskellu tänää taas aikani kuluks kaikki maholliset klubbarin viestit.. Hauskoja ollu noi ajantappolinkit kuvinee kaikkinee.. Ja vähä aika sit sain systeriltä mailia. Joutu jonku verran koittaa pitää pokkaa ku se kertoili sen viikonloppusekoiluista. Mut hei. Pääasia, et töis on hauskaa

Eräs toudella veemäinen kouluprojekti ohi! Ei kovin vahvasti mennyt,
mutta ei se niin nuukaa.

Aamupala masussa, sitten vaan metsästämään kahvia ja evästä ja stadikalle köllimään!

...JOS tää vaikka on se viimenen lämmin päivä...??

Koko viikonloppu on ollu aivan mahtava. Harmittaa, että pakko mennä huomenna duuniin, mutta kyllä tästä jäi vaan aivan super hyper hienot muistot*plur*

maksoin äsken kauheen pinon laskuja, kylläpä tuli hyvä fiilis
ehkä siks kans, et ekaa kertaa aikoihin tilille jäi viel rahaakin

Haha, sain tänään kutsun saunailtaan ensi lauantaille.. ..no eipä siinä muuten mitään mutta kun se on Tammisaaren ambulanssihenkilökunnan saunailta..

O