päivän :)

Back to häröily O

Masentava vesisade aamulla. Auton tankki tyhjä. Filetsulla duuniin. Selkä märkä.......Mutta hymyksi kääntyi katsottuani piristys ruiskeen... Youtuuppa. Ibiza hakusanaks. Pacha Ibiza video pyörimään.

Kaikki ovarit suoritettu ja reilun viikon päästä olis valmistujaiset...*iloinen*

Tänään paistaa aurinko täällä ihan samalla tavalla ku Suomessa toukokuussa! Ja ostin ihania alusvaatteita ja huomenna taas salille.. kyllä poikaystävä tykkää sitten! ja tänään illalla kattomaan Sinkkuelämä-maratonia suomalaisten, ranskalaisten ja saksalaisten kanssa. Ja illalla sitten vielä saa lukea laki- yms. bisneskirjoja. *sydän*

Aamupalaks 50 minuuttia x-treinerillä. Puuh, teki hyvää, kun ei oo viikkoon liikkunut.

[q]Nexus__69, 10.2.2006 17:40:
oon kännis ja lähös turkuun :D
[/q]

Mitä säää turuus?

[q]Jocular, 10.2.2006 18:22:
---
Nexus__69, 10.2.2006 17:40:

---

Mitä säää turuus?
[/q]

mlnm

Perjantai! *sydän*

[q]Nexus__69, 10.2.2006 18:25:
---
Jocular, 10.2.2006 18:22:
---
Nexus__69, 10.2.2006 17:40:

---

Mitä säää turuus?

---

mlnm
[/q]

OH. with who? gonna stay long?

otuksen puhelinsoitto
ja se että ehkä nään sen jo vkl

Pari mulle tuntematonta jätkää laitto viestiä (saaneet mun nron yhdeltä tutulta) et voinko pyytää anteeks mun kaverilta, jolle ne vittuili/kohteli aika paskamaisesti goomilla eivätkä olleet ottaneet tosissaan toisen hätää... aika hienosti tehty toi anteeks pyytäminen, vaik en mä eikä mun kaveri ees tunneta niitä

Mul on maailman upein mekko uudeksvuodeks ja vapaatkin varmistui ko. ajankohdaks

Tapasin lapsuudenystäväni monen vuoden tauon jälkeen ja fiilis/ystävyyssuhde oli aivan yhtä ihana kuin joskus yläaste-ikäisinä. Ja kaiken lisäksi selvisi, että hän asuu nykyään aivan mun vieressä muutaman sadan metrin päässä!! *sydän*

Työharjoittelu ohi ja kaikki näyttötyöt tehty kiitettävästi! *sydän* Mieltä piristi vielä eilen saamani lahja työharjottelupaikan osastopäälliköltä. Jotenkin haikea olo, mutta onnellinen. Lisäksi pitkästä aikaa rauhallinen lauantaiaamu, kuppi kahvia ja irkki! Kohta täytyykin mennä ostamaan vihkoja ja kyniä sun muuta kun maanantaina pitää taas mennä takaisin koulunpenkille. *sydän*

[q]U n i k, 8.2.2006 23:06:
"Täytin taas 18v."
[/q]

Onnea Plurtsi!!!

Osui silmään maikkarin sivuilla:

TIEDOTUS CONAN-FANEILLE!

CONAN-FANIT LENTOKENTÄLLE LAUANTAINA KLO 15.00!

Lauantaina 11.2. Suomeen lentävä Conan O'Brien on ilmoittanut haluavansa nähdä faninsa Helsinki-Vantaan lentokentällä heti saavuttuaan. Tervetuloa siis kaikki Conan-fanit kentän läheisyydessä sijaitsevan VIP President -terminaalin pihalle klo 15.00 tai jo vähän aikaisemmin. Conanin koneen on määrä laskeutua klo 15.15.

Tänään taas vihdoinkin sopiva ilma lähtee ridaa*iloinen**plur* viime kerrast taas pari viikkoo ku noit pirun pakkasii ollu mut kohta pääsee hepon selkään*hihu*

Monet bileet rahapulan takia jääneet väliin, mm. laserpoint *uuh*. Serkku pelasti kevään, sillä on kaks lippu housenationiin ja mä saan toisen, aivan ilmaiseksi Nyt vaan istun ja olen et selkä kestää tuolla tanssimisen

Pitkästä aikaa radalle, jes*hymy*!

[q]antOn, 11.2.2006 09:50:
Osui silmään maikkarin sivuilla:
CONAN-FANIT LENTOKENTÄLLE LAUANTAINA KLO 15.00!

Lauantaina 11.2. Suomeen lentävä Conan O'Brien on ilmoittanut haluavansa nähdä faninsa Helsinki-Vantaan lentokentällä heti saavuttuaan. Tervetuloa siis kaikki Conan-fanit kentän läheisyydessä sijaitsevan VIP President -terminaalin pihalle klo 15.00 tai jo vähän aikaisemmin. Conanin koneen on määrä laskeutua klo 15.15.
[/q]
Heh, joo tuli käytyä. Ihan hitosti jengiä, herraa sai ootella n. 1,5 h varpaat jäässä... Mut oli se sit hauskaa kun lopulta näki muutaman vilauksen *nauru*.

Ihana ilma ulkona, aurinkoki jopa paistaa :)

O