päivän :)

Back to häröily O

Olipas kivaa eilen :)
Punaviiniä ja hyvää seuraa :)
Eikä tänään ole edes darra.

Voisinpas soittaa mutsille, jos se vaikka haluis tehdä safkaa mulle :D

Tiistainakin tulee oleen hauskaa ja mukavaa :)

hämeenlinna *sydän*

Ajatus kulkee ja maailma on aika pirun kaunis paikka *sydän*

I forgot that I might see
so many beautiful things,
I forgot that I might need
to find out what life could bring

ystävän soitto *sydän*

et tuli tänää käytyy hiihtääs, ja koht pitäs salil lähteee..

[q]thomas, 21.3.2009 22:52:
i told you ;)
[/q]

^________^

*koukuttel*

Vielä kaksi päivää lepiä.*iloinen*

Mun täytyy olla hullu: koulu alkaa taas huomenna Puol ysiltä luento (apua...) ja ti ja la tentti mut kaikki muukin alkaa taas Näkee kaverit, opiskelijabileet jatkuu ja moni muu asia. Jesh [size=8]On siis vähemmän aikaa vaivata päätään solmussa olevilla ihmissuhteilla *justjoo*[/size]

Päivän jännäys: nyt löyty kiva asunto etelä-haagasta, mutta tarjouskilpailu jatkuu... Siellä olis ihan mukava asustella kyl Erinomainen sijainti, upeat maisemat, tarpeeksi tilaa...

Sukulaiset lähti. Oli kiva kun kävivät mut kyllä tosi kiva kun lähtivät. Rauha maassa taas.

Huomenna ei tarvitsekkaan nousta aikaisin ja rättiväsyneenä kouluun, voin nukkua noin tunnin pitempään varmaankin, koska tunnit onkin peruttu. Silti pitää koululle lähteä kamat palauttamaan, mutta se ei ole iso homma kuitenkaan.
Saa nukkua sen noin tunnin pitempään jesh.*aplodit*

Hauska ilta ihanien ystävien seurassa. *iloinen**plur*

Heräsin puol seittemän aikaan.. Ensimmäisen tunnin ihmettelin maailmanmenoa puol horroksessa.
Sen jälkeen oon saanu tiskattua (mieletön määrä tiskiä), siivottua keittiön ja vessan. Putsattua kissojen kakkalaatikon, meikattua, pedattua, järjestäny vessan kaapin, tyhjentäny roskikset ja nyt ajattelin lähteä kauppaan, jonka jälkeen vois kokkailla kullalle jotain ennenku se tulee töistä ja ite joudun lähtee omiin töihini. Aikasin heräämisessähän on selvästi hyvät puolensa. Oikeen touhutippa.

Hyvää musaa,kylmää limua ja muutenkin kaikki on hyvin.

Kävin ostoksilla tänään ja mukaan tarttui housut, paita, hiusväri ja venytyskorut. Samoin hoidin pari muuta asiaa alta pois ja nyt vielä yksi lasku pitäis maksaa niin kaikki on melkein hyvin

Kiva olo

[q]martina, 9.1.2006 15:20:
ens viikon tiistaina tatska-aika!
[/q]
Oho. Mitäs mitäs?

Elli on saanu asunnon
ja se muuttaa aika lähelle mua *sydän*

pacifique liput! *sydän*

Tuossa olisi mahdollisesti pari kämppää, toinen Tölikäs ja toinen Alppila/Kallio. Toivottavasti saisin toisen :)

O