päivän :)

Back to häröily O

[q]KooKie, 7.1.2006 13:02:
Taisin taas eilen todistaa itselleni, että saan kaiken, mitä haluan
[/q]
No se on jo tosiaan päivän :). Yhtään vinkkiä miten sellainen tapahtuu? *utelee*

Olipas kiva heräillä keväiseen auringonpaisteeseen

Täs vaiheessa kevättä joutuu kyl toteamaan, että aika jees kun tänään on viimenen nuokkariaukiolo. Riittää tota hommaa ihan tarpeeksi muutenkin... Tosin ollu kyllä kiva olla täällä iltoja, ei sen puoleen.

Ja....HUOMENNA MÖKILLE VAPUN VIETTOON!!*jiihaa*!!!!

Mulla tuoksuu yhä sormet hierontaöljylle Kiitos upeista bileistä, kaverit *sydän*

meen käymään äidin luona..vastaleivottua pullaa tarjolla!!

Dj Saddam´s houseclassics varietyhour...*lmao*

no ei oo totta tää päivä...

nyt pitää kyl sanoo et:

kinderiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*sydän**hali**plur**hihu**tanssittel*

toi kunnarin 'ibizan soitto-settiin pääseet biisit' topicci on hulvatonta aamuluettavaa

[q]KooKie, 7.1.2006 14:59:
---
Individual, 7.1.2006 13:06:
No se on jo tosiaan päivän :). Yhtään vinkkiä miten sellainen tapahtuu? *utelee*

---

Mä en halua mahdottomia asioita, vaan oon vähästä ja pienestä onnellinen. Ja loppupeleissä ainoa mitä haluan on onnellisuus. Kohta nää plurahtelut menee jo yli.*plur*
[/q]
Tehän olette nero!

Spotify!! *sydän*

Olen saanut eräitä asioita hoidettua.
Synttäritkin on pian ja toivon, että saan "tilaamani" lahjan. Nyt loppu läskeily toivottavasti.
Uih. Tänään näkee Eban. Pääsee kälättään.
Tiistaina pääsee ottaan bissee ja nauraan työkavereille kun ne on siin vaihees jo ihan tuubassa, kun itse pääsen töistä ja dokaan :D

Toivottavasti asiat nyt kääntyisivät parempaan suuntaan.

Uuhhuuh. On vaan ihan pirun hyvä fiiwis tänään.

Isosiskon väläytys Se ihmetteli, et taitaa olla erään sähkövatkaajan pakkaaja suuri elvis fani, kun siinä lukee elvis p. Olin et täh, et siinähän lukee elvisp eli sähkövatkain... vähänkö siskoa nolotti, se on luullut tota samaa jo monta monta vuotta Ja oikeesti sisko on tosi haka kielissä, puhuu ruotsiakin sujuvasti...

Heräsin sohvalta, hetken mietin et helevetti missäs sitä taas ollaan.. kattelen ympärilleni: ei vitu mä oon kaveril porukoilla, yläkerrast kuuluu "uuh aah iih aah gnuu uu aaa" MITÄ VITTUA?? Nussitaaanko siel... ei käveri vaan venyttelee*iloinen*
Si yritin miettii et mitä on taas tullu tehtyä*miettiiimiettii* Haa olin baaris monessa..rahaa jäljellä muijaaa vieres.. Ei... No hyvä selipaatti pitää.. Sit se tuli, en muista semmosta tunnetta olleen itselläni hetkeen aikaa... Muistin et pääsin RESERVIIN TJ0

uusvuos alkanu todella ihanissa merkeissä...........

Enää 5 yötä ja Kairoon

hyvä aamulenkki, aikaisin!
komee keli!
koht raflaan!
asuntoo kattoon!

[q]Freja, 21.3.2009 22:51:
Spotify!! *sydän*
[/q]

i told you ;)

olipas hauska ilta ihan melkein semi-uuden tuttavuuden kanssa..

jehei uus vahvistin (vanha mutta uus mulle) ja uudet kajarit pääsee opettelee veivaamista kunnolla ku ääni on kunnossa
otukselle kiitokset asennuksesta ja opastamisesta

...aurinko paistaa ja hardcore soi...

O