päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mun oma pieni (maailman suloisin) symbiootti *sydän* Ja happyHC-cd jonka löysin kirjastosta Ja kevät
On ihan itseni oloinen olo
Olin kuulemma tänään saanut asiakkaalta positiivista palautetta ekaa kertaa uudessa duunissani *pepsodent*. Melkein 2 kk takana ja viihdyn siellä yhä älyttömän hyvin! On niin kiva kun on rento meininki ja läppä lentää koko ajan *hihu*.
Pacifiquelippu on kourassa ja voitin yhdessä nettikisassa Thermostaticin (Ruotsin vastine Reginalle) levyn. Hymyilyttää!
Mitähän mulla ois Aiemmin tänään muistan miettineeni että joku juttu oli päivän :) mut nyt en enää muista mikä se oli
No, olkoon mun päivän :) se että mulla oli joku juttu tänään mikä sai mut hyvälle mielelle
Ai nii, sehän se oli - jotenki saan kieroa nautintoa pennin venyttämisestä Rahat on loppu mut jotenkaa sekään ei masenna, eli aika hyvin taitaa asiat olla
Kattelin viime vuonna ottamia kuvia eri häppeningeistä ja tulipas hyvä fiilis. Oli kiva viime vuosi
Olipas kivaa töissä :)
Meillä käy sit niin kivoja pokerin pelaajia :)
Uih, tiistaina (ts. tänään) vähän ottaan bissee hyvässä seurassa :D
Liksakin tuli yöllä tilille. Ainoo, et pitää "säästää" 600e bm-kurssia varten, mut eipä haittaa :)
Nyt on sellanen fiiwis, että kaikki kääntyy oikeasti parempaan suuntaan :) Ei pidä liian helpolla luovuttaa. Toivottavasti kaikki ponnistelut ja työ tuottaa oikean tuloksen :)
On vaan niin hyvä fiiwis :)
vaik olo vähän kipeä niin kaverin synttäreille tuli onneksi lähdettyä :)
maanantaina voi sitten töistä olla pois
Hyvä päivä Ei mitään erikoista edes tapahtunut, mutta muuten vaan. Kerrankin en ole kuolemassa stressiin vaik huomisen tenttiin luku vielä kesken. Hah, ihan sama miten menee, kunhan saan ne opintopisteet
Koko päivä on mennyt enemmän tai vähemmän nappiin, ja äsken löysin vanhan kappaleen joka muistutti mua eräästä aurinkoisesta kevätpäivästä armon vuonna 1998 yhden kivan ihmisen kanssa.*hihu*
[q]John, 9.1.2006 22:33:
Koko päivä on mennyt enemmän tai vähemmän nappiin, ja äsken löysin vanhan kappaleen joka muistutti mua eräästä aurinkoisesta kevätpäivästä armon vuonna 1998 yhden kivan ihmisen kanssa.*hihu*
[/q]
oliko se joku meidän biisi *sydän*
[q]ezzy, 10.1.2006 00:01:
[/q]
Hieman ehkä, hmm... naisellisempi tämä kyseessä oleva henkilö.
ämmä ja se tulee vkl tänne *sydän*
uuden levytilauksen saapuminen tuntuu aina joululta ^______^
[q]John, 10.1.2006 00:09:
---
ezzy, 10.1.2006 00:01:
---
Hieman ehkä, hmm... naisellisempi tämä kyseessä oleva henkilö.
[/q]
Senkin ihku hetero ;)
Pääsen käymää porukoilla ku veikka tulee mut hakemaa
liput Pacifiqueen haettu!! *sydän*
kohta pääsee pitkästä aikaa treenaa ja ulkona paistaa aurinko.. hyvä alku aamulle
Sain uuden työpaikan
Ei enää viikonloppuja ja iltoja kioskilla!
Vaan ma-pe 9-17 toimistolla.
Lisäksi saan tehdä opinnäytetyötäni työaikana
Ja sit ostin kivoja uusia vaatteita ja liput
Laserpontiin, Tigaan ja Pacifiqueen itselleni ja kullalle.
(Tilillä ei varmaan oo enää senttiäkään, muttei se haittaa.
Oon niin hyvällä tuulella et syön vaikka loppukuun pieniä kiviä.)
Lisäks sit kaverin hyvät uutiset eilen
ja toisen ihanan ystävän soitto äsken
Tänään pääsee joulutauon jälkeen joogatunnille
[q]Super-Kerttu, 10.1.2006 14:22:
Hirmuisesti onnea!
[/q]
Kiitos
- « Edellinen
- 1
- ...
- 433
- 434