päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tein Zennin kanssa sellasen kyselyn, missä mun piti tietää kaikkea sen luonteeseen ja ulkonäköön liittyvää, mm. mitä se pitää parhaimpina tai huonoimpina puolinaan. Sain melkein kaikki kysymykset oikein ja tuli hyvä fiiwis siitä, kuinka hyvin me ollaankaan tän 2 vuoden aikana noi puolet toisistamme opittu tuntemaan. Rakastan sitä tyttöä *sydän* Nää 2 vuotta on ollu yhtä juhlaa
kahvia ja vielä 30min ennen ku pitää olla koulussa tosin suihkussaki pitäs käydä :D joojoo kerkee kerkee
Kävin kampaamossa leikkauttaa hiukset, ostin takin kevättä varten ja alennusmyynnistä löyty myös t-paita mikä ei ollu alennuksessa. Ruokakaupasta tuoreet ainekset kunnon kotimäjäytykseen. Kyl nyt kelpaa taas poussaa ja vatsakin on täynnä. Kaikki tää luo sen päivän ":D" fiiliksen. Ehanaa!
Erinomaisesti nukuttu yö
Kerrankii on virkeä olo jo heti aamusta
Palkkapäivä Helpottavaa, että selvisin viime vuodesta. Näillä rahoilla eletäänkin onneks ainakin 2 viikkoa ^^ Upeeta olla opiskelija! :D
Näin myös mun yhen ystävän, ja meillä oli kivaa :)
[q]Marianne, 30.4.2006 11:43:
eiliset Sexhibition messut ja Rakel Liekki*sydän*
[/q]
Joko sä sen menit pokaamaan
Kävin vetämässä puumerkin työsoppariin VIHDOINKIN jotain ihan muuta (ei kuitenkaan Nelosella *vink*)! Luulen, että myös huomenna on :)-päivä ja siitä on hyvä mieli jo nyt...*plur*
Todella huonosta päivästä tuli juuri todella hyvä päivä.
Jos olisin taipuvainen uskomaan korkeampiin voimiin, niin kiittäisin niitä parhaillaan. Valitettavasti en ole, joten otanpa oluen ja hymistelen.
On tullut läheteltyä yhteensä varmaan kolmisenkymmentä työhakemusta ja tänään tuli vihdoin puhelu yhdestä paikasta, joka tarvitsisi kipeästi yhtä työntekijää. Käväisin haastattelussa ja viimeistään huomenna kuulen miten kävi, toivotaan parasta!
Pitää varmaan alkaa jo laittautumaan vappukuntoon Vaiks oikeeta vappua meinasinkin juhlia vasta aamuilluissa
poikaystini <3 *siirappihymiö*
[q]sapeli, 7.1.2006 03:32:
Mulla tuoksuu yhä sormet hierontaöljylle Kiitos upeista bileistä, kaverit *sydän*
[/q]
mä mietin ton todella 2 mielisesti
mielettömän hyvä fiilis eilisistä pileistä*plur* jam jam !
Pääsärky alkaa hellittää jo ja heti pyörii mielessä mitähän sitä tänään keksis tekemistä Tänään ei kyllä samanlaista menoa kuin eilen. Ihan rauhallisesti oltiin mutta hyvin hyvin humalassa, mutta hauskaa oli. Levottomat jutut ja hymyily. Hih. Unohtui kaikki huolet hetkeksi kun kattelin sen porukan kohellusta
Mä lähdin himaan!! Vihdoin pois Saarelta!
Eilinen ilta ihanien ystävien kans *sydän* Harvoin enää päästään tolla porukalla liikenteeseen, mut sit on aina sitäkin mukavampaa. Lisäks ei ollu tänään edes huono olo, vaikka yleensä noiden iltojen jälkeen on ihan kamala seuraava päivä.
[q]astaroth, 6.1.2006 22:40:
kohta pääsee hajoilemaan, kun on dvd täynnä "salattuja laiffeja" ja "doomilaakson tarinoita"
[/q]
En oo nähny salattui laiffei, mut pari doomilaakson tarina-jaksoo oon nähny *igor**lmao* ne on kyl nii hirvei sitä pitää kyl kattoo erittäin väsyneenä...
onpas kiva sunnuntai *sydän*
Aamu alkoi hieman krapulaisssa tunnelmissa, mutta jostain syystä googletin kuvahakua "dj" sanalla... wtf?
http://www.arellanes.com/archives/DJ.jpg
:) ? :(
...on vaan niin -olo...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- ...