päivän :)

Back to häröily O

Joulu on takana

[q]De Souza, 26.12.2005 18:28:
Klip.
[/q]

Aika paha. Näitä näköjään aina silloin tällöin sattuu itse kulekkin.

Ostin alemyynneistä ihan älyttömästi mageita vaatteita! Kivaa kun on taas läjäpäin uusii!! iiih!*nauru**aplodit*

Itseasiassa eilisen ":)"

Kävin hammaslääkärissä vihdoin ja viimein kun viisarit pukkaa, lopputuloksena reikiä pyöreät nolla, ja viisaudenhampaita katsotaan seuraavan kerran kahden vuoden päästä. ^_^

Taisin saada just töitä
(Parempi tosin juhlia vasta, kun nimi on paperissa)

pitkään etsitty ja kaivattu toinen teknari on kohta toisen vieressä

kämppis joka vie mun puolesta postin niin miun ei tarvii lähtee ulos tässä olossa

IS 27.12

Michael Jackson kääntyi muslimiksi

Bahrainissa nykyään majaileva Michael Jackson on lehtitietojen mukaan kääntynyt islaminuskoon. Asiasta kertoi viikkolehti al-Bahrainia.

Entisen popin kuninkaan kerrotaan löytäneen uuden suunnan myös uralleen: hän aikoo ryhtyä laulamaan uskonnollisia balladeja arabiaksi.

Ruotsalaislehti Expressenin mukaan näyttää siltä, että Jackson on asettumassa pysyvästi Bahrainiin, jossa hän on nyt asunut kolmisen kuukautta. Jackson on rakentamassa luksushuvilaa al-Marsaan ja on lisäksi ostanut keinotekoisen saaren Dubain rannikolta.

Näin tänään niin veikeen hymyn että se piristi kyllä koko päivää

ostin ehkä hienoimman topin koskaan

Olin koiran kanssa jäällä juoksemassa ja metsässä ryömimässä (ryömiminen ihan käytännön syistä kun lunta ja kaatuneita puita oli niin paljon) ja menin lopuksi mun salamestaan semmoselle kalliolle hengaamaan. En o tehny tollasta vähän aikaan vaik ennen oli tapana..Jotenki ajan on täyttänyt vähän epäterveemmät aktiviteetit*känni**poks* Mut nyt on tosi hyvä olo*plur*

Mikäs nyt pahan tappas..

Lotossa 4+2 oikein viime lauantain kierrokselta.

Rupeen oleen aika hyvä tässä lajissa.

uuden vuoden (plurahtelu)suunnitelmat

Edelleen sinkku, parempi näin kuin olla v***^maisessa suhteesa.

[q]mariq, 27.12.2005 20:39:
uuden vuoden (plurahtelu)suunnitelmat
[/q]

über*plur* super*plur* hyper*plur* mega*plur* giga*sydän**sydän**sydän*

Äähh toi yks.. *sydän*

Eka palkkalaskelma tuli uudesta työpaikasta - kaks päivää ehdin tekemään töitä mitkä ehti tohon, mut silti tuli yli 150 Tämä siis verojen ja kaikkien vähennysten jälkeen

Delerium - Heaven's Earth (Matt Darey Remix)

Nyt, kun joulu ei enää vituta, voin takautuvasti tulla hyvälle tuulelle asioista, kuten esim. meidän "joulukuusesta"
Se oli kaunis ajatus *sydän*

O