päivän :)

Back to häröily O

Uus sivuainevalinta osui nappiin. Eli EU:sta on kyse.
Kurssi ja luennot vaikuttivat mielenkiintoisilta ja myös OVAT sitä. Tämähän ei nimittäin läheskään aina käy yks yhteen Eli koulussa ja opiskelijana on kivaa, jee!

Tämän päivän :) on se kun etniset eläkeläiset ei saanu pöllittyä tänään meijän myymälästä vaiks kovin oli yrittämässä!!*dissaa*

[q]Mikki, 24.12.2005 12:54:
Subilta tulee koko päivä Fast Showta...
Helevetin kova sarja!
[/q]
todella! 'ted... ?' voiko keskustelu mennä enään vaikeammaksi?

sain etukäteislahjana jo mun uuden rakkaan kiipparin.

Äiti ja sisko oli tehny mulle aurajuustotorttuja, ku en tykkää luumuhillosta *sydän*

yks lahja minkä sain, paras lahja tähän mennessä mitä oon saanu *sydän*

Olin ostanut mun kaverilla samanlaisen paidan joululahjaksi minkä mun sisko oli ostanut mulle. Oli kuulemma siskolla naurussa pitelemistä kun näytin sille paitaa minkä ostin kaverille.

Noh, eiks joka kavereilla pidä nykyään olla vähintään yksi samanlainen vaatekappale et ollaan tosi hyviä ystäviä? *vink**tirsk*

Indian State Of Goa Considers Renaming Itself "Progressive"

http://www.psyreviews.com/comedy/considers.html

aamuriita sovittiin isolla halauksella ja kaikki jatkui hyvin :)

ja sain lahjaksi broidin vanhan mp3-soittimen ja kännykän!!!
-ei enää jatkuvaa kännykän sammumista, kännykän kellonajan muuttumisia itsestään, viestien lähettämistä väärille henkilöille tai oikealle henkilölle miljoonaan kertaan, itsestään soitettuja puheluita, kielen vaihtumisia, "contact service" -logoa etc.

sain myös paljon muuta kivaa ja fiilikset on kaikilla hyvät. *HIHU*

ja prkl, broidi on vihdoin kasvanut niin isoksi, että se selättää mut! *GRR**nauru*
ja ehdottomasti paras lahja oli se broidin antama poltettu tv-sarja, josta niin tykkään. *HIHU*

tää oli kiva joulu.

Oli kiva päivä tänään *sydän*

ooh on joulu... :)

Joulu

Rakennettiin proidin ja systerin kanssa ~190 senttiä korkea lumiukko *iloinen*. Varmasti on naapuruston isoin

Ystävä, joka tuntee minut. *sydän*

Ehkä mäkin alan oppimaan hiljalleen valokuvausta

Koko viikonlopun :) on se, et toi yks poika "kidnappas" mut autoonsa ja toi Turkuun, ettei mun tarttis olla yksin kotona jouluna.

Orkidean Beautiful Suomen virallisen single-listan ykkösenä

Oli kyl pirun hauskaa mennä pulkkailee.. tultiin kaikis mahdollisis asennois alas mäkee :D
Lisäks koko ilta ollu kalsarikännimeininkii

Elli & Jonas
Mä oon surkee triviassa,
Annoin pienet lumipesut otukselle sipoos kun osattii tänään eksyy sinne
Ajettiin vain 200m harhaa joten periaatteessa en eksyny vaikka olin kartturi!!

Nyt on hyvä mieli ja kohta nukkuu et jaksaa huomenna mummolle ja illalla volumeen

Hihi, tuli tänään todistettuu, että veli ja sen kaveri tuntee mut paremmin kuin mun omat kaverit

Aivan loistava joulu takana..

O