päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Aika hyvä fiilis kaikinpuolin, pitkästä aikaa tuntuu että mullahan on asiat oikeesti ihan hyvin
[q]Annakins, 22.12.2005 15:44:
Joo me saatiin kans iPod Shufflet :)
(Mut yleisesti ottaen tuolla onkin ollu ihan hyvät joululahjat, on saatu kannettava CD, DVD-soitin, digiboksi ja nyt sit iPod Shuffle)
[/q]
Meidän firmakin lahjoi meitä Sonyn Walkman mp3-soittimilla + kinkulla/kalkkunalla. Lisäksi on tullut mukavasti lahjuksia firman yhteistyökumppaneilta; viinipulloja, graavilohi, uunikinnas, öljysumutin, Finnkinon leffalippu, pyyhe...
Yleinen fiilis.
Pitkästä aikaa on hyvä ja kiva olla.
muutamat päivät tässä lähihistoriassa ovat olleet "^,^"
[q]Sinza, 22.12.2005 20:03:
---
Annakins, 22.12.2005 15:44:
Joo me saatiin kans iPod Shufflet :)
(Mut yleisesti ottaen tuolla onkin ollu ihan hyvät joululahjat, on saatu kannettava CD, DVD-soitin, digiboksi ja nyt sit iPod Shuffle)
---
Meidän firmakin lahjoi meitä Sonyn Walkman mp3-soittimilla + kinkulla/kalkkunalla. Lisäksi on tullut mukavasti lahjuksia firman yhteistyökumppaneilta; viinipulloja, graavilohi, uunikinnas, öljysumutin, Finnkinon leffalippu, pyyhe...
[/q]
Okei. MISSÄ te ootte töissä? *Nauru* Meil sai 30e lahjakortin omaan liikeeseen, joka piti käyttää kirjaan, leffaan tai musiikkiin ja sit joulutähti.
polkka *sydän*
[q]rose, 22.12.2005 15:58:
*pepsodent*Elämä on ihanaa! *pepsodent*Junassa oli pakko hymyillä matkalla töistä kotiin. *pepsodent*Ja ratikassa.*pepsodent* Ja ratikkapysäkillä. *pepsodent*Ja ennen kaikkea rappukäytävässä!*tirsk*
[/q]
I'll take what she's having!
[q]mayah, 22.12.2005 22:08:
---
Verano, 22.12.2005 22:07:
Elämä on välillä ihan helvetin omituista, mutta se on ihan parasta kun ne omituisuudet saa jakaa sellaisten ihmisten kanssa kuin Maija.
---
Siis VÄITÄTSÄ, et MÄ oisin omituinen?
*sydän*
[/q]
ootte molemmat wierdoja mut onneks mä oon täällä*justjoo*
sain just ihka oman klubitus-kalenterin... on se hiano
[q]Jutu, 22.12.2005 23:06:
Se toimii sittenkin!
[/q]
Oikea aivopuolisko?*lmao**justjoo*
[q]enrg, 22.12.2005 22:33:
Saw II *böö*
[/q]
*JOO* iiihan pakko nähä!
[q]martina, 22.12.2005 22:35:
---
enrg, 22.12.2005 22:33:
Saw II *böö*
---
*JOO* iiihan pakko nähä!
[/q]
yksin pimeässä kuulokkeilla niin alkaa toimimaan*hymy*
Saw II *böö*
[q]enrg, 22.12.2005 22:38:
---
martina, 22.12.2005 22:35:
---
enrg, 22.12.2005 22:33:
Saw II *böö*
---
*JOO* iiihan pakko nähä!
---
yksin pimeässä kuulokkeilla niin alkaa toimimaan*hymy*
[/q]
eipäs ku silleen just, et on joku kenen kättä puristaa ku pelottaa. :) ...tai siis, eihän mua kauhuleffat ikinä pelota.... *blush**tirsk*
[q]enrg, 22.12.2005 22:33:
Saw II *böö*
[/q]
Vaikka genre ei oo ihan mun omimpia, niin eka Saw oli aivan tajuttoman hyvä. Että tuokin pitäisi kyllä nähdä.
[q]enrg, 22.12.2005 23:09:
Oikea aivopuolisko?*lmao**justjoo*
[/q]
Hei, älä käy mulle ukko *släp* Ei, vaan mun elämä
[q]mayah, 22.12.2005 22:13:
---
Verano, 22.12.2005 22:12:
Tietsä, mä en enää tiedä kumpi meistä on omituisempi. Mä luulen, että noi kaikki muut on omituisia ja me ollaan ainoot, no ainoot me <3
---
Oot rakas *sydän*
[/q]
Mä rakastan teitä molempia*sydän*
Se toimii sittenkin!
sain joululahjaks semmosen kellon mitä oon himoinnu kultakaupan ikkunasta jo pitkään
joulu oli mukava kultin perheen kanssa ja nyt vaan saa levätä kotona
En ollukaa vielä postannu tänne tänään
Oli kyl niin muikee olo kun tuli vikan työpäivän ja vikojen jouluostosten jälkeen Kannelmäkeen ja käveli kotia päin Alkoi laskeutua se paljon-puhuttu joulurauha niskaan kun tiesi että seuraavat päivät menee vaan syödessä ja relatessa perheen ja kavereiden kanssa
Tänään chillailen kotona ja kattelen mitä kaikkea klubbarissa on tapahtunu alkuviikosta kun en päässy nettiin
Huomenna chillailen äidin luona perheen kanssa ja suoritetaan meidän joulutraditiot - elikkä syöminen ja ähkyily
Ylihuomenna pelaillaan kavereiden kanssa ja jatketaan joulumässäilyä
Yliylihuomenna sit meneekin koko ilta ja yö Volumessa I *sydän* Kiksun bileissä *sydän* + *känni*
Ja tänäiselle vielä erityismaininta ehkä vuoden parhaasta biisistä... Tripteaser - Games in Trance Mä vaan kuuntelen sitä täällä niin kovalla ku kuulokkeet kestää ja tärisen housuissani varpaat kippurassa ja nännit kovina
Jee oon selvästikin hyvin säilyny kun menin eilen lastenlipulla bussissa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- ...
- 2,345
- Seuraava »