päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- ...
- 2,345
- Seuraava »
sain tänään paljon asioita tehtyy
hyvä minä!
sain autokyydin turusta lahteen. :) eikä täten tarvinnut taiteilla bussissa kaikkien mun tavaroitten kanssa. huh!
vielä kerran KIITOS KIITOS KIITOS tuhannesti kuskille. :)
Viimenen työpäivä Kohta alkaa skumppatarjoilu mun kunniaksi *känni*
[q]onni3mk, 30.12.2005 02:28:
[/q]
niin olit
Tänä aamuna aivan ihana ilma *sydän* [size=9]harmi et joudun olemaan sisällä melkein koko päivän.. [/size]
:D topikki oli ehdottomasti vuoden 2005 :) tai oikeestaan :D
[size=8]ja on se sitä tietty edelleenkin :D[/size]
ihana aamu. :) nyt vaan lataan mp3:selle kivaa musaa ja kaupungille. :) ja sen jälkeen soittaa.. this is going to be a perfect day. :)
lapsuuden paras leffa, rölli tulee telkkarista. Ongelma on vaan se etten uskalla kattoa tota se on pelottava
tän vuoden duunit tehty *iloinen**iloinen**iloinen* aah, mikä fiivis*jiihaa*
[q]Trixie, 30.12.2005 13:12:
tän vuoden duunit tehty *iloinen**iloinen**iloinen* aah, mikä fiivis*jiihaa*
[/q]
*aplodit*Juu'u eile oli tän vuoden viimonen päivä
hyvä musiikki *pihkassa**tanssittel**pepsodent* Tuoli jammailen yksikseni luurit korvissa
*super**plur**sydän*
[q]Aeryn, 30.12.2005 14:38:
Hihii! Hain tänänään kotiin oman pienen palikan nimeltään iPod Shuffle Nyt sitten sormet syyhyten pitää oottaa että se tuossa latailee itsensä täyteen, että pääsee tesmailemaan
([size=10]Anteeksi OT, mutta onko ihmisillä kokemuksia noista shuffleista? Mietin vaan että kuinkakohan kauan tuo akku kestää latailua ja käyttöä ennen ku se on pakko vaihtaa?[/size])
[/q]
Mulla on samanlainen - veljen vanha vieläpä. Alkuvuodesta ostettu tietääkseni ja akku kestää ehkä jotain 20h putkeen soittoa kerralla, ja latautuu about täyteen olemalla 2-4h koneessa kiinni Mun kokemuksen mukaan kelailu (varsinkin biisin sisällä eli esim. jos ettii setistä jotain tiettyä biisiä) ja kova volume imee akkuja ekstra-tehokkaasti, mut en oo ihan satavarma.
enää ½h töitä!
[q]sapeli, 30.12.2005 14:51:
Mulla on samanlainen - veljen vanha vieläpä. Alkuvuodesta ostettu tietääkseni ja akku kestää ehkä jotain 20h putkeen soittoa kerralla, ja latautuu about täyteen olemalla 2-4h koneessa kiinni Mun kokemuksen mukaan kelailu (varsinkin biisin sisällä eli esim. jos ettii setistä jotain tiettyä biisiä) ja kova volume imee akkuja ekstra-tehokkaasti, mut en oo ihan satavarma.
[/q]
Mjuu, ainahan se akkua/patteria kuluttaa jos kelailee paljon, et luulen et tuon shufflen akun ikä on varmaan samaa luokkaa ku esm. kännyköissä. Muutaman kolme vuotta pitäs varmaan kestää normaali käytöllä. Toivottavasti sen akun vaihtaminen ei sit maksa maltaita ku se aika tulee eteen, mutta siihen asti nauttikaamme hyvästä musiikista ja sen toistolaadusta *joo**jiihaa*
pari päivää saa olla ihan rauhassa ja otella rennosti
Eilen tuli ihan älyttömän hyviäoivalluksia mieleen tajusin jotain yksin kertasia asioita. Tänään heti piti käyttää noita oivalluksia hyväks ja kyllä toimi
[q]k1mm0, 30.12.2005 17:30:
enää ½h töitä!
[/q]
Samma häär *jiihaa**kuolaa*
nyt on asennettu ihanat uudet lakanat.
sain irkkausnurkkauksen sohvalta <3 ja kohta halluihin
olen melkosta onnellinen siis (alkoholia en syyttel)
Paranin vihdoin flunssasta ja postissa tuli mukava läjä hullunhyviä psyke cd:tä
okei, tää on jo muutaman päivän vanha :) mutta kuiteskin ^__^
sain vihdoinkin huuleen tapimuksen sekä korvaan pitkään himoitsemani industrialisn *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- ...
- 2,345
- Seuraava »