päivän :)

Back to häröily O

Lahna ja hyväntuoksuiset kädet

Tänään on perjantai :) Rankka työviikko takana ja viikonloppunakin pitäisi ehkä tulla töihin mutta en taida viitsiä.. laiskottelen viikonlopun ja teen sitten ensi viikolla pidempää päivää..

Sitä tuli lähettyy iha HC:na aamulla 5.15 ulos lenkille*super*
Hyvää Weekendii kaikille!!!

[q]Mila.M, 24.11.2005 18:14:
*sydän*ystävät*sydän*

ja ja joulu lähestyy*sydän*
[/q]

oli hellyyttävä uutinen

ja Ystävät on aina *sydän**joo*

Väsyttää, ärsyttää,kuume ja kaikkee muuta mut silti on kumman hyvä fiilis.

-Viikonloppu alkoi 05.15
-Töihin seuraavan kerran ti-iltana
-Tänään Vaasaan siskotytön luo
*aplodit**jiihaa*

10h yöunet *sydän*

Ja tää pieni jännitys mahassa on kans ihan kiva...kuhan ei kasvais liian suureks

Perjantai*aplodit*, Pomo ei oo tänään töissä, ja just äskön kävi vielä oikeen kivan näkönen naisasiakas. (Selvästi kompensaationa siitä et unohihn aamulla ajokortin pankkii). Mikä on myös osa mun tän päivän =) Meinaan pankin kundi soitti ja hoiti sen mun ajokortin noudettavaks löytötavara toimistosta.

huomen on se odotettu perjantai *sydän*

Saan todistukset koulusta 4 tunnin päästä ja lisäks sain hetki sitten kuulla, että ensimmäinen työpaikka, jossa kävin haastattelussa, haluaa palkata mut! *sydän*

Tää on kyllä NIIIN päivä! Uus työ ja valmistuminen ja kaikkee.

Sataa lunta ja on vapaa päivä

Yrtin koe tehtynä ja 4 (asteikoll 0-5) voi hyvin mielin odottaa ja se kaikista paras, eli viikonloppu ja kavereitten kaa *känni*

Työhaastattelu meni aika kivasti - oli rento ja itsevarma olo ja sain haastattelijankin hymyilemään pariin kertaan (vaikka se yritti olla asiallinen ja vakava) Tiistaina kuullaan pääsinkö jatkohaastatteluun tjsp, parikin paikkaa ois jaossa *sormiaristissäpidättel*

Eilinen yö kävely volume - toinen linja oli erittäin piristävä
Chasselta tullu kortti ja muutenkin vain hyvä olla.

Tuli niin hyvä olo ku heräsin omasta, lämpimästä sängystä hyvän unen jälkeen, ilman darraa ja katoin ulos ja siellä oli lunta.

[q]MiSSy*, 25.11.2005 17:43:
MÄ MUUTAN HELSINKIIN!!!! *jiihaa**plur*
Uus hieno koti *sydän*
[/q]

Mihi päin?

toimiva vessa

[q]hemuz-, 25.11.2005 18:07:
---
mayah, 25.11.2005 11:03:
Se on kuulkaa perjantai, tytöt ja pojat

---

Mitä sitte? mul on huomen töitä 7-15
[/q]

tänään 16-24 duunia

*nuotti*La la lala la la laaa....smiiih!

Kia (1,4v) on hokenu koko päivän: BALIIIII, balii, baliiiiiii
Eilen puolestaan hän luki kirjaa ja kaikki mitä hän osoitti oli: KAKKA sit se katto mua ja kysy: akka?

O