päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Syksy! *sydän*
tännän ja huomennna vapaata! Perjantaina eli siis huomenna Colorsiin!
Kun heräsin kesken päivän viimeisen luennon päätin lähteä kotia. Päästyäni salista aloin näplätä iPodia ja ihmettelin kun masiina ei toimi. Tarkastettuani johdon, volumen ja kappaleen huomasin että päässäni oli ainoastaan huppu mutta kuulokkeet oli unohtunu. Meni kotimatka iloisesti naureskellen omalle tyhmyydelle
Maija, joka joraa yksin kotona
[q]Avernian, 20.10.2005 10:16:
---
mayah, 20.10.2005 10:02: Kaikilla talon hyvännäköisillä pojilla on palaveri täällä
Ja sit mä juttelin sen söpöimmän kanssa
Se on niin...
---
Kuvia!
[/q]
aivan!
Oli mukava ilta eilen ja tapasin kivan ihmisenkin siinä hössäkässä. *sydän*
Oon nauranu katketakseni viime viikonlopulta otettuja valokuvia. Oltii opiskelijabileiden voimin vallottamassa Turkua..
Kuvista päätellen ollaa taas hyvin vedetty.. *nauru**känni* ja sunnuntaina taas räjähtää
Sain hiusmallina uuden pään*hymy* Se on huisin kiva ja parempi kuin edellinen moppiversio
tänää on vaa NII hyvä päivä*iloinen**tanssittel*
*jiihaa*Just kuulin, että Studio Julmahuvi on julkaistu dvd:nä.*jiihaa* Varmasti ostan.*joo*
Olipas niin viidyttävä sirkus *sydän*
Ihan eka kerta ja ensvuonna uudestaan.
+ uus valolelu
[q]John, 20.10.2005 17:01:
Syksy! *sydän*
[/q]
talvi *toktok*
Käytii kattoos kaverinkaa madagaskar ja vähä se oli hjyvä!!
Netistä löytyi erinomainen paikka tilata miniatyyrejä roolipelejä varten - mm. 24 kaupunkilaista (joista puolet ihan hyvin sopii seikkailijoiksikin) about 22 mukaanlukien postituksen USAsta
Nyt vaan pitää löytää joku tuttu jolla on luottokortti ni pääsee vähän tilailemaan (*juonittel* ois tässä NIIN hyvä *nauru*)
Pian nukkumaan ja sitten heräys ja sitten töihin ja sitten kotiinkotiin *sydän*
[q]Sir Dominique Trévisan, 20.10.2005 22:32:
---
lostgone, 20.10.2005 21:58:
*jiihaa*Just kuulin, että Studio Julmahuvi on julkaistu dvd:nä.*jiihaa* Varmasti ostan.*joo*
---
Ostin pari tuntii sit, suosittelen lämpimästi
[/q]
Suht hintava...kannattaa oottaa pari kuukautta ni saa puoleen hintaan tosta nykysestä
Netti toimii vihdoin joten kuten. Vieläkin vähän pätkii, mutta saapahan ainakin haettua settejä Klubbarista. :)
[q]mayah, 21.10.2005 11:04:
Ja kato mitä teki sillä aikaa ku olit poissa:
*ökkö*
[/q]
eikä!!! ÖKKÖ JA PURR...!!!
oi kunnon vanhan ajat mieleen!!! *pihkasa*
Mun mikseri ei ollukkaan rikki, en vaan osannut
Tänään armin...*joo**hihu*
[q]Miztry, 20.10.2005 19:13:
tänää on vaa NII hyvä päivä*iloinen**tanssittel*
[/q]
mä haluun kuulla! kerro jo... kerro kerro kerro....*hih*