päivän :)

Back to häröily O

Ihanaa kun sain pienen lääkityksen ja kunnon päiväunien avulla päästyä tilaan missä ei yskitä eikä satu Inhottavaa elää tuskan kanssa, ja nyt sain siitä ainakin lomaa

*jiihaa**jiihaa* *jiihaa**jiihaa*

Mä sain töitä!!!!1111 iiii.. ja unelmamesta !!!1111

...

Voileipäkakku ja booli on jo NIIIIIN lähellä! Vieraiden kannattaa ruveta putsaamaan tanssikenkiään ja silittelemään juhla-asujaan

koulus onkin yllättävästi ihan kivaa

Torstaina saan hierontaa*nauru* Ja vielä ilmaiseksi ja mukavalta pojalta. Nyt ei pää käänny kunnolla ja hartiat on kovat paakut,mutta jos torstaina helpottais.

kallion loistotyyppien lukumäärä saa lyömättömän vahvistuksen ku yks parhaista kavereista muuttaa viereseen rappuun ^_^

kuvaus ja valaisu harjotus matrixin neljästä ekasta kuvasta

[q]Super-Kerttu, 11.10.2005 10:32:
Sain oikeita töitä tästä samaisesta firmasta, missä olen harjoittelussa! Äitiysloman sijaisuus vuodeksi nyt aluksi! Ihanaa, oikeata, palkallista työtä!
[/q]
Lämpimät onnittelut kullalle. Täst sen ny näkee, että ku hoitaa koulun ja harjoittelun hyvin, ni kyl se raataminen palkitaan. Eli kaikille, joilla on opiskelumotivaatio haussa, ni tsekatkaa tää mimmin kommentteja ja innostuneisuutta.

enää yksi ilta töissä ja viikonloppu vapaa..ei oikein vaan jaksa elättää ylitöil verottajan perkelettä*pier*

Ystävän kanssa mennään puistoon istumaan, juodaan skumppaa
ja pelastetaan maailma...

ESTIN RAISKAUKSEN!!!!! :)

nimittäin hillitsin itseni :D :D

sain kämpän, hienon

Mä sain kans kämpän!

Muutto edessä

Sain tänää töissä palkinnon kun olin viime kuukauden yks parhaista kassahenkilöistä. Palkintoja jaettiin vain viisi.

Kohtuullisen hyvin on alkanut toi harjoittelu. Lapset on ihania kiviä, vaikka ne joskus huutaa ja mekastaa

Kävin äsken naprapaatilla. Syy mun selkävaivoihin on solmussa olevat rintalihakset Hoidoksi riittää toi äskönen hoitokäynti ja muutamat venytykset päivässä, sekä tarkituskäynti kahden viikon päästä

Viimeinkin selvyys, mikä mun selkää vaivaa ja viimeinkin saan hoitoa siihen

KÄvin ekakertaa elämässäni kylvyssä jossei kylpylöitä lasketa*sydän*

Päätin ihan mielenkiinnosta mennä poikkeemaan eräässä optikkaliikkeessä, josta tilasin liilat piilarit pari-kolme viikkoa sit, et oiskohan ne jo tullu ku ei oo mitään infoo tullu ja et kauan niissä yleensä menee.. Noooh, hetki takahuoneessa ja piilarit käteen Kotiin sovittaa ja volá.. Ihan eri ihminen kattelee peilistä takas.

Sapeli ja peikko seikkailee Secret of Mana -pelissä

Jesh. Selvisi vihdoin, jotta on vloppuvapaa silloin kun Infected Mushroom on Suomessa. Whosaa! Pääsis jopa Markus Schulziakin kuuntelemaan...

O