päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänään oli pitkästä aikaa semmoinen olo että tapahtui jotain joka vei elämää oikeaan suuntaan
Tän päivän sosiaalipolitiikan luento Luennoitsija(aika lähel eläkeikää oleva mies) on myös kyl tosi jees. Oisin voinut kuunnella vaik kaks seuraavaakin tuntia sen kertomuksia marxismista ja 60-luvun radikaalista vasemmistolaisesta opiskelijaliikkeestä
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=45699;sivu=9999#loppu
itseasiassa toi tulee oleen mooooonen päivän :)
oiiii, Niina o pipi... so unfair. Ite koko vklopun krapuloissani ja nyt viä istuu jossai typeräl atk-tunnil jossa ei tehä mittää järkevvää. Tai noh, onhan tämäkin jotakin, mutta tiedä sitten siitä järkevästä
Pirteä olo ensimmäisen kerran kahteen viikkoon ja tänään murun luokse*plur*.
^
:D
tänään on vaa hyvä päivä*iloinen**hihu*
Tulin valituksi tuotantopääliköksi erääseen viideohjelmakurssilla toteutettavaan viihdeohjelma pläjäykseen
chilli päivä chillissä seurassa. paria kinastelua lukuunottamatta.. gosh
Löysin pöydältä Sentencedin uuden levyn
MUL ON RAHAA!!!! Sain maksettuu: Vuokran,laskut ja viel sain rahaa matkabudjettiin...*jiihaa**tanssittel**pepsodent*
Keksin asennon missä saan nukuttua Kyljellä, yläkeho 45 asteen kulmassa, pää hiukan etukenossa
eilen oli treffit, jotka meni hyvin. Juttua riitti ja hauskaa oli. Ja nyt sain vielä analyysin ruotsiksi väännettyä valmiiksi
[q]mange, 5.10.2005 11:34:
Olisi jälleen yksi työhaastettelu edessä ja tämä jos natsaa niin aijaij.
[/q]
No sullahan on jo työ
Taidan saadaki palkkapäivänä palkkaa
26 uutta kiksulevyä kuunneltavana
Kävin kampaajalla leikkaamassa oikeen kunnon rokki tukan (vaikka en rokkia kuuntele) ja voih ku tuli siisti tukka.......*sydän*
[q]Sir Dominique Trévisan, 5.10.2005 16:15:
---
Dj_Johanna, 5.10.2005 16:13:
Kävin kampaajalla leikkaamassa oikeen kunnon rokki tukan (vaikka en rokkia kuuntele) ja voih ku tuli siisti tukka.......*sydän*
---
Kuvia!
[/q]
Eip viälä mutta voin kyllä laittaa huomenissa....*hihu*
Sain töitä.*super*
[q]MaaKoz, 5.10.2005 17:34:
tä vois olla myöskin päivän :(
Poltin pakastepitsani pohjaan tänään!!!! ...et semmonen mestarikokki oon
(samalla huomaan kuinka osakkeeni romahtivat klubbarilaisten naistensilmissä)
[/q]
ja mä ku elin toivossa, että sä kokkaat mulle gourmét-aterian, ku tuun vkonlopuksi treelle. not gonna happen, huh?
mun päivän :) on, että tänään on ollut varsin mukava päivä ja vielä on luvassa mukava ilta ystävien seurassa. :)
ja tuo mun vahtima kummityttö on ihuna. <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- ...
- 2,345
- Seuraava »