päivän :)

Back to häröily O

Iltasalaatti Joannan kans *sydän*

[q]hemuz-, 5.10.2005 15:11:
---
mange, 5.10.2005 11:34:
Olisi jälleen yksi työhaastettelu edessä ja tämä jos natsaa niin aijaij.

---

No sullahan on jo työ
[/q]

Ylöspäin ei saa yrittää?

[q]pirpeli, 4.10.2005 11:48:
MÄ SAIN KOMPASSIN TYÖPAIKAN!
[/q]

Seisot laivan ohjaamossa ja osoitat sormella pohjoiseen?*ding*

[q]MiSSy*, 5.10.2005 19:35:
Pienistä asioista iloitseminen on kyllä ehdottomasti elämän suola
[/q]

Samaa tuossa itsekin mietin Koko päivä oli yhtä juoksemista ja kotiin koulusta kävellessä olin ihan pihalla missä mennään ja mikä päivä on. Päätin si hetken mielijohteesta alottaa yhden esseen (aika jo olikin...) ja pitkän pohdinnan jälkeen huomasin et se onkin tosi selkee juttu Tuli tosi jees fiilis, kun tajusin, et mun ajatuksista voi jopa olla hyötyä ja saan jotain muutakin aikaiseksi kuin ainaista asioiden pyörittelyä

Päivän "|o/" samaan syssyyn; Smäkkärin permantoliput tuli postissa!*plur*

Ihanaa, ulkona sataa

Pitkästä aikaa saa Kallion nurtsit ja kukat vettä

Oon töissä eikä tarvi tehä mitään täällä, ku saan pompottaa kahta työharjottelijaa :D
Ihkuu :)

MULLA ON SYNTYMÄPÄIVÄÄ!!!!!Vapaa päivää duunista, voi lähtee kaupungille shoppailemaan.. ja muuta kivaa tekemään...Aurinko paistaa, huh kyl syksy on ihana!!!*tanssittel**plur*

Heräsin tänään ihanan ihmisen vierestä

Mul on sanoinkuvailemattoman hyvä olo ulkona on ihanan raikas ja viilee ilma

Tää on niitä hetkiä jolloin tuntuu et mun elämässä on kaikki hyvin, ihanat ihmiset ympärillä ja sun muuta *sydän*

Äiti ilmoitti että huomenna aukeaa uusi internet yhteys. Jee. Pääsee taas kotona sufailemaan. Ei tarvitse kaverin konetta enää käyttää.

http://www.tokyoplastic.com/
kiva animaatio...

äsken nähty orava... se oli niin kesy

[q]Valentina, 6.10.2005 10:15:
MULLA ON SYNTYMÄPÄIVÄÄ!!!!!Vapaa päivää duunista, voi lähtee kaupungille shoppailemaan.. ja muuta kivaa tekemään...Aurinko paistaa, huh kyl syksy on ihana!!!*tanssittel**plur*
[/q]

Onneks olkoon!

Ja onpahan muuten mullakin toinen vapaapäivä tähän putkeen, kyllä on hyvä mieli

Koulu loppu jo kello 10.00 vaik piti loppuu vast 20.00*iloinen*

[q]kumimuumi, 6.10.2005 11:09:
---
Valentina, 6.10.2005 10:15:

---

Onneks olkoon!

Ja onpahan muuten mullakin toinen vapaapäivä tähän putkeen, kyllä on hyvä mieli
[/q]

Kiitos!!*tanssittel*

Kävin kaverin kanssa hesassa katsomassa Liikkuvan linnan *hymy**iloinen*

Enää kuukausi niin sit pääsee illuihin

Piti nyt sitten tulla hehkuttamaan että on aika hieno tukka mulla
*sydän* Elvi *sydän*

Voitin laiskuuteni ja tein ainakin miljoona sivua opinnäytetyötä. Sain aikaiseksi myös pari sivua aiheesta, josta ajattelin aamulla luopuvani, ja "unohtavani" kirjoittaa siitä koko työssä.
Johtopäätelmät vielä, sivut oikeille paikoilleen ja jotain pientä sinne sun tänne ja... väittäisin ton olevan valmis!
Miten hitossa tää sujuukin näin nätisti? Jotain menee varmasti vielä pieleen (kop kop).

Valmistujaisjuhlissa tarjotaan voileipäkakkua ja boolia *slurps*. Sen olen jo päättänyt.

O