päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]jeesboks, 2.10.2005 21:26:
värjäsin hiukset ja muutenkin on hirmu hyvä fiilis *sydän*
[/q]
Hei hei... mäkin haluun värjätä hiukset pitääkin alkaa suunnitella tätä
värjäsin hiukset ja muutenkin on hirmu hyvä fiilis *sydän*
Noniin, tästä se sitten lähtee... tää viikko pitäis jaksaa joka päivä 12h päiviä... pakko vaan onnistua =)
Viimeinen kerta kun pitää sanoa kullalle heippa kun se lähtee armeijaan. 3 aamua, sit on ohi.
Sairasloma jatkuu! Ilmaista rahaa ja aikaa opiskeluun ja sosiaaliseen elämään!*jiihaa*
I *sydän* Kiksu ja D.N.A:n I believe-mix
Kiva päivä tänään. Sää on mainio, oon hymyillyt taas koko päivän ja ostin kivan talvitakin. Nii ja kohta viel kiipeemään.
Alustavasti sovittii duunikaverinkaa, et ku se lähtee vuoden alusta thaimaseen, nii meen asustaa sen kotia :)
Pääsen leikkii kotia
lauantaina töissä ol ekstraamassa yks vanha tuttu olin just nähny siitä tytöstä unta pari yötä aikasemmin vaik edellisen kerran oltiin nähty vuos sitten.. hmm
Musta On Tullu TulpaTäti
Olin saanut viime yönä ihanan tekstiviestin. Luin sen ekan kerran kai joskus kahden aikaan, ja heräsin yön aikana vielä monta kertaa varmistamaan, että olihan se varmasti totta eikä unta, että se oli tullut. Ja sitten aina nukahdin taas hymy kasvoillani.
Tästä tuli niiiiiin hyvä mieli, tänään meni farmakologian lähes viisituntinen luentokin ihan kevyesti kun hymyilytti.
On hyvin lähellä, että alan kohta uskomaan myös suomen euroviisujen voittomahdollisuuksiin.*aplodit* MyPassion..*aplodit*
Kun tulin äsken töistä kotiin,
meidän takapihalla oli kaksi pikku tyttöä
leikkimässä meidän koiran kanssa.
Sit kun tuun portista sisään, niin toinen kysyy et:
KUKA SÄ OOT?
Joo, mä vaan tuota niinku asun täällä, mut kukas sä oot?
Sen toisen olin nähny aiemminkin,
tuota kysyjää en koskaan
sain just varattuu ruotsinristeilyn itelle ja parille kaverille töistä.. vähän vaihtelua arkeen..
Gradun arvostelut tulivat tänään!!! Ens viikolla meitsi on maisteri
lukeminen on kivaa, piristää tylsempääkin päivää kivasti ja pääsee hetkeksi pakoon arkea ja kaikkea muuta ei niin kivaa...
[q]Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin
[/q]
Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa?
Ostin tänään avaruuden
[q]onni3mk, 3.10.2005 22:04:
---
Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin
---
Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa?
[/q]
En mä tie, ainakin kuvittelen niin Mut viilentää kivasti ja ehkä vie tuntoo hetkeksi pois. Venyttelyä lihakset kyl kans tarvii, mut mulla noi voiteet kyl myös auttaa...*joo*
Oon saanu siivottua Nyt ei vaan sais jumahtaa tähän koneelle, ettei mee ohi tää siivoustarmo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- ...
- 2,345
- Seuraava »