päivän :)

Back to häröily O

Aavistuksen jännittää jo huominen....*tirsk*Ja kuinkahan pahasti pelottaa sitten leffassa. Kauhuleffat saa muutenkin hieman vainoharhaiseksi ja turvattomaksi. Ja sitten vieressä istuu mukavat hauikset omaava poika...*pepsodent* Iik...jännittää.. hyvällä tavalla. Vaikka kuinka juttelis netissä niin on ihan eri asia tavata irl.
Ehkä sen takia olen hieman rauhaton jo nyt... ei taida uni tulla helpolla tänään.

Mää on nyt täti + kummi*plur*

[q]Sir Dominique Trévisan, 3.10.2005 22:13:

Kyl kylmävoide auttaa, joku Ice Power. Ja jos haluaa olla HC, niin hakee jostain isosta tavaratalosta sellasta kylmävoidetta, mikä on tarkoitettu hevosille (juu, tiiän *nauru*). Se on ainaki ollut kokemusten perusteella paljon parempaa, mitä tuo Ice Power. Ja se on ihan oikeesti samaa ainetta ainaki käytännössä.
[/q]

meillä on myös tuota, mutta itse en ole vielä kokeillut kun ei ole ollut mitään jumejakaan. Mutta kuulemma toimivaa tavaraa.

..jo kolmas sateenkaari bongattu..

Sateenkaaripäivä..

Synttäritoivotukset ja ihmiset *plur**sydän* Kultakin tuli mulle aamulla laulamaan onnittelulaulun *sydän* WHiiiii!

Tänään On 5des selvinpäin oleva savuton päivä. . . eli oon ollu 5pv polttamatta jos ei laske vkl kännitupakkaa .

Ja muutenkin tää päivä tuntuu niin ihanalta. . ihana raikas ilma *sydän*

[q]Karvinen, 4.10.2005 11:11:
..oon ollu 5pv polttamatta jos ei laske vkl kännitupakkaa.. [/q]

hahahaa, päivän vitsi osastoo :D

mariaa näkee pitkästä aikaa (no ei tää oikeasti ole "päivän :)")
sitten sain b&b:ltä loistavaa japani-soundia! *sydän*
siivosin (no vähän edes, ei näy enään polkua)
pari rakkaria pitäisi tulla, ellei toinen leiki työtä ^^
ja tänään ei ole koulua! =)

[q]Sir Dominique Trévisan, 3.10.2005 22:13:
---
onni3mk, 3.10.2005 22:04:
---
Fresia, 3.10.2005 22:03:
Niskat ei oo enää yhtään niin jumissa kuin eilen, kiitos kylmävoiteen ja viltin
---
Auttaako noi voiteet oikeesti, jos on lihakset jumissa?
---
Kyl kylmävoide auttaa, joku Ice Power. Ja jos haluaa olla HC, niin hakee jostain isosta tavaratalosta sellasta kylmävoidetta, mikä on tarkoitettu hevosille (juu, tiiän *nauru*). Se on ainaki ollut kokemusten perusteella paljon parempaa, mitä tuo Ice Power. Ja se on ihan oikeesti samaa ainetta ainaki käytännössä.
[/q]
Auttaa joo ja hevosten linimentti on suhteessa halvempaakin. Kannattaa testata ainakin Treenimentti ja velj. Wahlstenin jääsalva (jälkimmäinen on tujumpaa tavaraa) ja sitten jotain lämmintä kyseisen kohdan päälle niin tehostaa vaikutusta

heti aamusta vaahtokarkkeja, ja capuzziinoo. *sydän*
sitte kaverin kanssa tekee ikkuna ostoksii ja kiertelee kirppiksii

Koeviikko ohi, nyt voi taas ottaa lungisti

tuli kutsu asuntohaastatteluun. eli saatan päästä tästä paskaloukusta nopeammin, kuin uskoinkaan

Ei helvettiläinen, että tipahdin.

"Tepsin pelaajat ovat tunnettuja raviharrastuksestaan. Kuvassa Marko Kiprusoff ja hevonen (hevonen oikealla)"

:--D

Voiko ihanammin päivä enää alkaa...

*sydän*

Wohoo, partsikausi auki<3
Sain vihdoin haettua kalusteet kellarista ja laitettua parvekkeen kesäkuntoon.
Ainoa :( on, etten mä taida tänä kesänä turhaan istuttaa sinne mitään kukkia,
kun en kuitenkaan oo näkemässä niiden kasvamista täällä.

hmmm...

sain vihdoinki hoidettua asioita pois päiväjärjestyksestä

mm. nyt musta tuleeki levyseppähitsaajaturmioamis eikä nössöä kaupan kassaa (ei pahalla)
maksoin laskuja ja teen just ruokaa sain autettua kaveria ja muutenki hyvä fiilis... ainiijoo ja musiikki *sydän*

paljon päivän :) :jä *hihu**tirsk*

[q]Mellberg, 4.10.2005 16:12:
mm. nyt musta tuleeki levyseppähitsaajaturmioamis
[/q]
Tää oli kyllä minunkin päivän :)

heräsin kotoa!
borta bra men hemma bäst!

Tajusin tanaan suurinpiirtein kaiken mita koulussa opetettiin*aplodit*.
Muutenkin aurinko paistaa, oon sanut kivoja viesteja ystavilta ja vahan yllattaviltakin tahoilta....ja muutenkin on hyva olla.

O