päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kissojen yö ja nalletikkari
Päivän kaikki tunnetilat:
ensin tylsää vieraan "sukulaisen" syntymäpäivillä
sitten kotiin, yksinäistä ja tylsää
sitten aloin lukea Anna-Leena Härkösen uusinta kirjaa-> hirveää itkua ja pahaa oloa.
Ja nyt taas onni ja rauha. Yksi puhelu voi pelastaa päivän ja tilanteen. Mulla on ihana mies, maailma on ihana, mä menen naimisiin ja olen onnellinen ikuisesti.
Se kirja on muuten tosi hyvä. Suosittelen, mutta varaudu lukuhetkeen nenäliinapaketilla.
parin tunnin päästä alkaa mun viikonloppu... ystävii, olutta ja cubase
ja eipä unohdeta simppua *sydän**pus*
Hassua istua kahvilla kun selän takana istuu ihminen joka on pyytänyt ilmoittamaan kun lähden kuppilaan. Ja kumpikaan ei uskalla katsoa selkänsä taakse. Onneksi minulla oli lehti. Ja tänään sain kuulla pieniä tunnontuskia siitä ettei minun kanssa tultu istumaan. Tuossa on vain jotain suloista.*tirsk*
Eikä tällä hetkellä haittaa edes se että olen hieman jumissa eilisen takia. Viina kangistaa jäsenet. Mutta rommijumitus oli hyvin tyydyttävä kokemus jälleen. Mukavan pehmeä olotila eilen.*haukottel**hymy*
Tänään oli tosi pitkästä aikaa todella kiva sunnuntaipäivä...*hihu*
Bileissä oli kivaa pitäis käydä vaan useemmin
[q]mayah, 25.9.2005 16:57:
Tiedän, että panokseni tämän asian suhteen on ollut merkittävä.
(Asteikolla yhdestä kymmeneen, miten kovasti haluatte, etten enää koskaan tule jatkoille sinne missä te muut olette?)
[/q]
:D
Joku 2.5 ehkä :)
Ei oo töitä tänään!
Todistin juuri KuPS:n voittoa klubin friikeistä viimeisen minuutin maalilla! *jiihaa**aplodit*
Miusta tulis näillä näkymin isukki ens keväänä!
[q]mayah, 20.10.2005 10:02:
Kaikilla talon hyvännäköisillä pojilla on palaveri täällä Ja sit mä juttelin sen söpöimmän kanssa Se on niin...
[/q]
Kuvia!
Olipas pirun nasta viikonloppu ^_^
Huomenna eikä muutenkaan Maanantaisin koulua tän luentojakson aikana, saa nukkuu pitkää (tuleeki tarpeeseen tän viikonlopun jälkeen)*hymy*
[q]mayah, 26.9.2005 14:44:
Asteikolla yhdestä kymmeneen, takana ehkä parhaimpia viikonloppuja EVER!
vaan kaikille!
[/q]
Ai nyt ollaan tota mieltä *nauru**hali*
vaan sullekin
Löyty sen verran hyvä levy et piristi koko päivää *iloinen*.
[q]curry, 26.9.2005 07:55:
Miusta tulis näillä näkymin isukki ens keväänä!
[/q]
onneksi olkoon! :)
Vähänkö olen ylpeä itsestäni;
Olin isosiskoa ja sen ukkoa auttamassa remontissa (ne osti kämpän), ja musta oli jopa jotain hyötyä :D
Vaikkei nuo hermoni mitään pientä/tarkkaa hommaa kestä hyvinkään, en menettänyt kertaakaan hermojani :)
Hyvä minä :)
Eikä kertaakaan riidelty isosiukun kanssa. Ollaankohan me tulossa vanhoiksi vai?
[q]colin, 25.9.2005 22:06:
Todistin juuri KuPS:n voittoa klubin friikeistä viimeisen minuutin maalilla! *jiihaa**aplodit*
[/q]
Jo oli synkkä lopetus matsille.
[q]Verano, 26.9.2005 07:43:
Joo kyllä säkin, Mayah, annoit siihen oman panoksesi :D
Ja vaikka mun kone meni lauantaina ihan tyhmäks niin onneksi taitava korjaaja tuli hätiin
[/q]
Joo, tyhmäksi menevää tietotekniikkaa ei voi kyllä hyväksyä! :)
Roskaruokaa krapulaan *sydän*
(hyvä päivä olla krapulassa)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- ...
- 2,345