päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tanssitunti. Päivän paras hetki.
Tänään kattomaan Charlie and the Chocolate Factory
Tulin äsken hammaslääkäristä ja nyt on kaikki 5 (olikohan niitä 5?) reikää paikattu. 2 kertaa piti käydä. Lysti makso kokonaisuudessaan joku 60 ja professionaalin työtä. Nyt on hyvä mieli ja parempi ruoka Pitäs tosiaan jättää kaikki limut/siiderit/karkit pois tai ainaki kantaa purkkaa messissä.
...enään alarivissä poikittain kasvava viisaudenhammas pitäs leikata joskus poies *pökr*
Tää on mun 2000. viesti kluppariin!
Ostin uuden puhelimen
viikko pääsykokeesee ja ja ja ja aikataulus ollaa, kylä lähtee!*joo*
Johnny Depp *sydän*
Ihanan rento päivä ollut
Sain viimein itseäni niskasta kiinni ja tiskasin reilun viikon tiskit. Tästä innostuneena siivosin koko loppukämpän ja päivitin Discogs:ään levyjä neljän kuukauden edestä. Muutamaa levyä en jaksanut ilmoittaa kun ei valmiiksi löytynyt ja cd:t eivät ole ajan tasalla, myös wantlistista puuttuu varmaan tsiljoona levyä. Tuolta ei myöskään luonnollisesti näe ostettuja mp3:sia mutta on toi nyt ainakin suuntaa-antava: http://www.discogs.com/user/aki_a
Opinnäytetyö on valmis!!! Melkein vuos siihen meni, mut nyt se on tehty! Ihanaa! *aplodit**plur*
oon tapellu puoli aamua virkailijoitten kanssa ja sit ku pääsin puhumaan viimisen henkilön kanssa niin se ilmotti että asiat on OK ja vielä että voitin arvonnassa neljälle hengelle uimaliput caribian uimahalliin*hihu* en oo voittanu elämäni aikana arpajaisissa muuta ku ala-asteella 6 olut mukia, joten tää oli oikein kiva yllätys*iloinen*
Vihdoinkin täällä on lunta.
tunnen kerrankin olevani tärkeä.. tai niinku et mua tarvitaan, en oo ihan turhaan olemassa.. en jaksa selittää enempää, mut jokatapaukses, kiva tunne. oispa useamminkin näin..
muutama nuori herra yritti juuri kotimatkalla vapauttaa ylimääräisestä omaisuudesta ja ehkä samalla hieman taputella / kutitellla, mutta päättivät pienen neuvottelun jälkeen etsiä jonkun toisen.
[q]miikkah, 22.9.2005 23:38:
muutama nuori herra yritti juuri kotimatkalla vapauttaa ylimääräisestä omaisuudesta ja ehkä samalla hieman taputella / kutitellla, mutta päättivät pienen neuvottelun jälkeen etsiä jonkun toisen.
[/q]
Nämä ovat juuri niitä ongelmia, jotka on kiva sysätä muiden harteille.
...eikun hetkinen. "Neuvottelun"? I see. Well done.
*auringonpaiste
(topissa ja minihameessa mentiin)
*päärynäjäätelöannos+kinuskikastikkeet kaupan päälle!!
*sidukat
*asuntokauppa tehty
*tukka on taas kirkkaanpunanen
tää päivä
Himassa on netti ja kone taas kasassa :)
Saa taas nörtähtää :)
Kohta on herkuton syyskuu ohi. Olen ollut kohta kuukauden ilman mitään mässyä/herkkua :)
Hyvä minä :)
Nyt otan seuraavaksi tavoitteeksi opetella pelaan texasia :) Sit musta tulee ihan hirvee pokkaguru :D
*nuotti*"We be burnin' not concernin' what nobody wanna say. Legalize it, time you recognize it..."*nuotti**vink*
+ palkkapäivä huomenna, tai siis, tänään *sydän*
Aamu oli ihan perseestä.
Huono olo ja kylmää ja ihmiset yrittää ahdistaa.
Kävin syömäs eikä ookaan enää niin kamalaa.
Ehkä tästä kehkeytyykin ihan ok viikonloppu, kunhan saan ton siivousprogiksen valmiiks (ehkä mun täytyy uudelleenarvioida, mihin pystyn ja mihin en).
Mut sit on taas niin siistii ku on siistii
Päätä ei säre ihan niin pahasti enää Nyt sattuu enää jos kumartuu/tekee äkkinäisiä liikkeitä(as if mä sellasiin kykenisin *nauru*)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- ...
- 2,345
- Seuraava »