päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Lontoosta ehjänä kotiin. Oli kyllä todella hieno kaupunki. Nyt on sitten shoppailtu isin visalla niin, että en tiiä mahtuuko vaatteet komeroihin. *ding**nauru* Mutta hauskaa oli, vaikka tulinkin lennoilla aina "vähän" paniikintynkää ja kädet tärisi niin, että ei voinu ku nojaa tuoliin silmät kiinni.
Kauheen tehokas fiilis tänään
[q]serotonot, 26.9.2005 08:01:
---
curry, 26.9.2005 07:55:
Miusta tulis näillä näkymin isukki ens keväänä!
---
onneksi olkoon! :)
[/q]
Kitoosh!!
Tänään saan mikserin huollosta (kesti 2½ viikkoo)
Eipä tarvi miettii mitä tekee tän illan
Jos nyt keksimällä keksii jotain positiivista tästä aamusta (ettei päivä ala negatiivisesti), niin päivän :) on kyl se, et kerrankin lihastenrentouttaja tais auttaa. Mä pääsin ylös sängystä! Hiukan tuntuu vielä selän vasemmalla puolella kipua, mut ei se oo niin paha enää.
Ja positiivista on myös se, et tänään voi olla koko päivän yöpaita päällä. Mun ei tarvi mennä mihinkään ja mulla on koko päivä aikaa.
[pieni]Illalla kiroon taas sitä, kun koko päivä meni hukkaan, enkä tehny mitän järkevää.[/pieni]
mahtava fiilis :)
http://www.anchorage.net/ *sydän*
päättötyö valmistuu tosi nopsaan monta sivuu jo
Tän päivän kohokohta toistaseks on ollu se kun katoin Girl Interruptedin ja söin päärynää
Yllätin myös itseni positiivisesti vaivautumalla kuorimaan about tusinan porkkanaa, ja niitä nyt natustellut
ehdoton päivän hymy oli se kun meijä kapteeni tuli mun luo kahville ja yli tunti keskusteltiin _kaikesta_ nyt on niiiiiiiiiiiiin hyvä olla taas.
Ostin lenkkarit Paasee lenkkeilee!
Pitaa kirjoittaa jotain positiivistakin joskus niin ei nayta niin viestilista ei nayta niin masentavalta
Menin kouluun neljä tuntia liian aikasin, joten päätin opetella pelaa biljardia.
Uusi asunto
Käytiin tänään kultin kanssa kirjoittamassa nimet vuokrasoppariin
Saadaan avaimet 20päivä ja muutto alkakoon
työtodistus tuli vohdoin ja viimein kotii.. enhä sitä oottanukkaa kuin melkein 10kk...
Muutenkin vkl oli aika jännä.. Ehkä kohokohta oli kun kävin kattomassa Humu-Pekkaa otuksen luona siellä se oli kuin mikäkin kuningas
Tänään joku ihmeellisten tunnustusten ja juttujen päivä *lmao*.. koko ajan vaan tulee uusia, pysyy naama virneessä ainaki kokoviikon sen verran outoo juttuu kuulee viel näin iltaakin kohden...*nauru* kyllä ihmiset on sekasin
Auringonpaiste syksynvärisillä lehdillä, punaiset marjat ja hämmentävästi kukkivat voikukat (ei niitä kuulu olla kuin kesällä).
Ensimmäinen haastattelu tehty koulutyötä varten ja huomasin kesken haastattelun että olen yllättävän luonteva haastattelija. En olisi uskonut tällaista itsestäni, koska jännitin niin hitosti ennen haastattelua. Onneksi oli lavea sanainen haastateltava.
Mutta keksin kysymykset ihan tuosta noin vain ja yllätin itseni täysin. Myös kuvauspaikalla olleet sanoivat että näytin hyvin luontevalta ja voisin tehdä haastiksia enemmänkin.
Ei tämä ollutkaan niin huono päivä,vaikka parkkisakolla alkoikin.
Kaveri on tullut käymään Suomessa ja huomenna mennään kahville
Antoivat mulle Itiksen Faunattaresta neljä kärpäsviljelmää ilmasiks, kun mainitsin, että viime viljelmästä oli tullut vain muutama kärpänen. Noi viljelmät on kyl jo aika kuolleita, mut kyl niistä luulis vielä ihan mukavasti kärpäsiä tulevan. Mukavia myyjiä, kun antoivat
Jätski oli pitkästä aikaa hyvää
- « Edellinen
- 1
- ...
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- ...
- 2,345
- Seuraava »