päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kävin tänään hammaslääkärillä, mikä sinänsä on jo päivän :(, ja kaikki mitä siellä sanottiin on ainakin tuhat kertaa päivän :( mutta oon tosi tyytyväinen, että saan hoidettua nää hampaat kuntoon, eikä tarvii enää murehtia siitä parin kuukauden päästä Ainoo vaan että nyt tuli hirmu kammo, kun se setä sanoi että kaikki viisaudenhampaat pitää ottaa pois *eikä* Toivottavasti sekin sitten menee edes kohtalaisen kivuttomasti :D
pääsin töihin vihdoin ja viimein ja postiin tuli uus mikseri *jiihaa**piis**sydän**aplodit*
tänään hehkuviiniä..kauden aloitus ennen talvea*tirsk*
Veneilykausi avattu Käytii äsken tekemäs vähän aaltoja naapurin veneen kans, kuhan cruisailtii vaa joku tunti ....kesä Eikä siel kyl ollu yhtään kylmä edes
Vaikka väsymys, stressi ja kaikenlainen ahdistus painaakin, niin jotain pieniä hymyjä mahtuu arkeen..
Uudet hymiöt kuten
Tukholman ja Helsingin homokuorojen konsertti viime lauantaina oli ihan Loistava.
Meiän pihalla viilettää kolme pientä megaduracell oravaa ja parhaimmillaan oon illalla nähnyt myös kolme jänöpupua tjsp.
Sain tänään ystikseltä kutsun pileisiin. Kiva päästä pileisiin, kiva nähä ystistä pitkästä aikaa.
Kävin eilen ratsastamassa kaverin hevosella ja ratsastaminen tuntui ekan kerran 1,5 vuoteen siltä miltä sen kuuluukin tuntua.
Penteles, tekipä hyvää olla pitkästä aikaa viikonloppuna tanssimassa ja aikaa viettämässä loistoystävien parissa. Nyt oon duunissa elämäni vedossa ja kotona odottaa kivan kodin lisäksi ihana avovaimo*sydän*. Jippiiiiiiiiiii!
[q]onni3mk, 28.9.2005 14:40:
---
Hippo, 28.9.2005 12:38:
Olen onnellinen
---
Hyvä hyvä, sä olet onnellinen
[/q]
Törkeää quoten hyväksikäyttöä! Minähän en ole ikinä onnellinen! [onnellisuuspoliisi on iskenyt jälleen]
möX
Oli hyvä päivä tänään. Sain uuden laukun mihin hauvakin mahtuu, korvausta luottokunnalta paljon enempi ku mitä odotin, töistä hyviä uutisia ja jotenkin vaan hyvä olo.
[q]Ninka, 26.9.2005 22:05:
Tänään joku ihmeellisten tunnustusten ja juttujen päivä *lmao*.. koko ajan vaan tulee uusia, pysyy naama virneessä ainaki kokoviikon sen verran outoo juttuu kuulee viel näin iltaakin kohden...*nauru* kyllä ihmiset on sekasin
[/q]
vedä kuivat "ihan normaalii, sellast sattuu kaikille. . ."
http://www.osasto.org/psp01.jpg
Vihdoin kräkki euro-psp:hen ja sai emut toimimaan :)
Päivä on vain hyvä. Kaikesta suklaasta huolimatta, ja siitä et tänään syödään mehujäitä.
SYNTTÄRIT *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[color=darkgrey]Päivä Linnanmäelle hyvässä seurassa *hymy*[/color]
ostin uudet mokkasaappaat. Varmasti kauneimmat kengät mitä mulla on ikinä ollu. Täytyykin kohta lähteä koeajamaan ne
Matikka on perseest, mut löysin kajarit ja yks sitikka olikii kaapis.. nannannaa *nauru**lmao**aplodit* bileeett!
Oon ollut tänään kyllä harvinaisen aikaansaava. Tuskaa tuottanut essee on ihan kohta valmis. hihii.
Ja kohta veikan kanssa ikeaan!
Naapuri järkkäili sitten mulle treffit muijansa kaverin kanssa...
Löysin housujen taskusta vitosen viikonlopun jäljiltä
Ruotsista tuliaisiksi 36 opintoviikkoa. :D Tällä hetkellä 157 kasassa ja vielä kaksi vuotta ja noin kolmisenkymmentä opintoviikkoa (plus gradu) opintoja jäljellä. Ei tässä tiedä mihin suuntaan pyörisi. x)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- ...
- 2,345
- Seuraava »