päivän :)

Back to häröily O

nuku sulkee simmut.. ja aattelee yhen otuksen naamaa ja sitten kun se sanoo vain yhen sanan ja nään miten sen hymy nousee korviin saakka ja simmut alkaa kanssa hymyilemään niin silloin minäkin olen iloinen. On se vaan niin hassuu että yksi pieni ajatus päivässä piristää näin paljon.

oi että..

Yleinen fiiliksenparannustapahtuma.

[q]Fresia, 21.9.2005 21:43:
Eilen ja tänään jumpassa
[/q]

Kuitenki, tiän ton fiiwiksen. *sydän* Aivan mahtava.

[q]Fresia, 21.9.2005 21:43:
Eilen ja tänään jumpassa Miten oon voinut olla ilman kunnon hikiliikuntaa näin monta vuotta Huomenna taas, kivaa
[/q]

Muistas tyttö, ettei pidä nielaista liian isoo palaa kerralla, et tollanen hetken innostuminen yleensä kostautuu loppuun palamisella. Eli tarpeeks sitä lepoa kanssa, vaikka sitä tuntuis lepäilleensä tarpeeks ne monet vuodet.

Tän iltanen stand up-ilta. Sai taas nauraa vedet silmissä

Ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin Soitin vakuutusyhtiöön tästä mun puhelin accidentistä ja nehän ei katotaan siellä kytkökauppahintaa, vaan puhelimen jotain muuta myyntihintaa ja korvaavat mulle 88,00 e. Joten eipä jää itelle tappioksi kuin 77,60 e. Eikä vakuutusyhtiö halua ees sitä luuria takasin.

Ei harmita enää ollenkaan niin paljon kun eilen illalla ja aamulla.

Sain parannettuu yhen tyttölapsen päivää ja se toteski sen tossa äsken niin pirteenä. Tulipa itelleenki hyvä olo ku sai juteltuu oikee kunnolla pitkästä aikaa. *sydän*

[q]peikkotyttö, 20.9.2005 22:18:
http://www.ebaumsworld.com/flash/peanutbutter.html

En vaan koskaan kyllästy tuohon!!*jiihaa*
[/q]Hihi, siskol on toi messenger oliona.

Mä vihaan klubitusta.

Ainakin tänään.

Pieni helpotus rahatilanteeseen :)
Virkee ja ilonen olo pitkästä työpäivästä huolimatta
Yks kiva lehti kolahti postiluukusta
Sain kuulla, et työpaikal on ilmanen kuntosali

ehdottomasti päivän :) on tämä mun mailman ihanin ja paras uusi rakkaani Apple Powerbook 15" jonka sain toissapäivänä.

Tosin meidän suhde on vielä nuori ja tottakai tässä on sellaista alkuihastusta mukana, mutta olemme olleet lähes erottamattomat siitä lähtien kuin sain ensimmäisen kerran sivellä tätä ihanaa pintaa.

Olen skannannut kohta kaikki portit läpi ja uskon etten ikinä kyllästä tähän erittäin kauniiseen kumppaniini. Olen löytänyt hänet, hän on aina ollut mielessäni, vaan nyt hän on vieressäni, sylissäni, lämpimästi kehräten. Häntä hellästi koskettelen häntä ja hänen jokaista näppäintä. tuntuu kuin hän kuiskailisi minulle. älä mene nukkumaan kulta, etkö haluaisi vielä näppäillä minua? en jätä pienintäkään yksityiskohtaa huomioimatta, olemme löytäneet toisemme!

Huomenna Lontoosee.

[q]Skenemursu, 22.9.2005 02:50:
ehdottomasti päivän :) on tämä mun mailman ihanin ja paras uusi rakkaani Apple Powerbook 15" jonka sain toissapäivänä.

Tosin meidän suhde on vielä nuori ja tottakai tässä on sellaista alkuihastusta mukana, mutta olemme olleet lähes erottamattomat siitä lähtien kuin sain ensimmäisen kerran sivellä tätä ihanaa pintaa.

Olen skannannut kohta kaikki portit läpi ja uskon etten ikinä kyllästä tähän erittäin kauniiseen kumppaniini. Olen löytänyt hänet, hän on aina ollut mielessäni, vaan nyt hän on vieressäni, sylissäni, lämpimästi kehräten. Häntä hellästi koskettelen häntä ja hänen jokaista näppäintä. tuntuu kuin hän kuiskailisi minulle. älä mene nukkumaan kulta, etkö haluaisi vielä näppäillä minua? en jätä pienintäkään yksityiskohtaa huomioimatta, olemme löytäneet toisemme!
[/q]*nauru**nauru**nauru*
Tälle kyl tipahdin

Näin yhden ihanan ihmisen tossa ruokatunnilla....se saa mut ain aniin hyvälle tuulelle...vaik mutten tuntuis et kaikki menee päin helvettiä....

Himaa ku pääsee töist ni voi mennä pelaa kivaa pelii...*tirsk*

tein just valmispizzaa itselleni ja voi että kun tuli kaikki hesanbilereissut mieleen ku aina mikkolan shelliltä mozzarella pizzaa ku mentii marialle nukkumaan

ja on muute hyvää *sluprs* nii eikä palanu ees kuten yleesä

huominen turkuun meno ja vapun juhliminen ihanien ystävien kanssa joita en ole nähnyt piiiitkään aikaan

Kävin remontoidussa markantalossa ostamassa 5 euron leivänpaahtimen, ja mutsille kameran (hinta 229e, oikea hinta ~350e).

Hyvää paahtoleipää

Sain kuin sainkin kirjoitettua opinnäytetyötä tänään.
Voittajafiilis!

taannoisesta tampereen reissusta ei tullutkaan kun 100e sakkoja vaikka olisin saanut puolet enemmän jos oisin ajanu kilsanki kovempaa hihi.. :D

O