päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tuli paljon parempi mieli kun eritteli blogiin tän hetken huonot ja hyvät asiat (siinä järjestyksessä), ja että ne hyvät asiat aika pitkälti kumos ne huonot, plus niitä oli yli kaks kertaa enemmän.
deviantart.com. <3
[q]keijukainen, 21.9.2005 08:55:
Ihana viesti [iso]kullalta, joka oli jätetty jääkaapin oveen[/iso]... tuli hyvä mieli
[/q]
Tarviiko mun edes sanoa mitään äidinkielestä..?
Hyvin vaan tuli töistä palkkaa, vaikken ole käynyt paikalla kertaakaan kuukauteen.
Kiva tekstiviesti.
Tänään treenit, uuden kännykän hankinta ja vain pari hassua luentoa. ^^ Edes tekemättömät koulujutut eivät häiritse.
saatiin tänään editis valmiiks harjotustyön raakaleikkaus Huomenna siitä on taas hyvä jatkaa...
kaikki on tänään jo vähän paremmin :)
mun tietokone ei oo menny rikki 24h sisään
Ehkä tää toimii sittenkin ja ei tarvii enää pelkää et se lahoo käsiin
Vähän verotoimistossa oltiin nopeita. Soitin sinne eilen ja kerroin, että mä tarviin uuden verokortin ja tänä aamuna se oli sitten tullut postissa
Vapaa päivä
nää on erittäin mukavia...*sydän*
The beauty of snowflakes gliding to the ground, its beautiful when there is silence, snowy view of trees covered with snow, like nature is falling in sleep, beauty of dreaming, its just beautiful
+40cm lunta + minttukaakao :)
Saatiin hommat koululla tältä päivää valmiiks jo nyt ja koko loppupäivä on vapaata
Oma laajakaista toimitettiin (vihdoinkin) tänään!
Olin tänään koulussa ajoissa... Meinaan kolme päivää aikasemmin kuin olisi pitänyt
Helsingin Sanomien Erikoinen tapaus -palstalta:
Yritin poistua ruuhkaisesta metrojunasta Kampin asemalla, mutta arvokkaasti pukeutunut, kumarainen vanha herra tukki tien.
Hän seisoi käytävällä jalat harallaan selkä minuun päin ja piti tiukasti kiinni penkin kaiteesta.
"Anteeksi, pääsiskös ohi", pyysin. Ei vaikutusta. "Ursäkta mig", yritin vähän lujemmalla äänellä toiselta puolelta.
Jo tehosi. Mies käännähti kiukkuisesti taaksepäin ja ärähti: "Älä saatanan hurri huuda korvaan!"
Marko Pajunen
Eilen ja tänään jumpassa Miten oon voinut olla ilman kunnon hikiliikuntaa näin monta vuotta Huomenna taas, kivaa
Pääsee tänään juhlimaan ensimmäistä vuosipäivää Rakkaan kanssa hesarille *sydän*
:)
taas on lupa urheilla !
- « Edellinen
- 1
- ...
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- ...
- 2,345