päivän :)

Back to häröily O

noku...
elli on täällä...
Senja on täällä..
Lassi on täällä..
Jonas on täällä..
Sapeli on täällä..
ja
Andy oli täällä..

Maailman rakkaimmat ystävät ympärillä, mitä enempää voi toivoo *sydän*

Olen hengissä ja kotona..

Sain viime vuoden kesältä lomarahoja vanhasta duunipaikasta ihan yllättäen. No, kyllä se reilu 130 e kelpaa hyvin. =)

Oon siivonnu tänään 7h pihaa, omaa kotii ja ystävän kotia. Tänään ainakin uni tulee simmuun. Lämmin suihku <3

Ihan mielettömän hauska viikonloppu ja musiikin puolesta paras koskaan perjanaina jamitettiin vanhan housen ja teknon tahtiin ja lauantaina hehkutettiin ihanaa progepsykee. I *sydän* progepsyke

Olen rikki, mutta vapaa

[q]La Petite, 5.9.2005 07:30:
Pääsen tänään melomaan
[/q]

*aplodit**iloinen*

Kotiin :)

[q]superwoman, 26.8.2005 20:36:
---
Puistokemisti, 26.8.2005 20:09:
---
superwoman, 26.8.2005 20:00:
Puistokemisti viel,

Nyt laitan tonne :( topiciin vitutusta, kun ei pääse irrottautuamaan just nyt minnekkään maailman toiselle laidalle seikkailuun...Pikkasen kade olo... Jää nyt Intiaan vähäks aikaa, se on aivan totaalisen käsittämätön oma maailmansa!

---

En mitenkään haluais hieroa suolaa haavoihin tms mut tuolta olis siis tarkoitus jatkaa australiaan vuodeksi. Mut katotaan nyt maa kerrallaan.

---

PRKLE! Ai toikin vielä...
[/q]

hihi, kaivoin tammoisen tuolta aikojen takaa ja mun paivan hymyn aiheena on, etta Intiassa, Gujaratissa on mita mainioin saa juuri nyt ja seuraavana matkakohteena on Goa =).

(taidan olla vahan ilkea.. sori.)

Puistokemisti, mihin osiin Intiaa ajattelit keskittya vai meinasitko kayda joka osavaltion lapi? Voin suositella ainakin Himachal Pradeshia, vuoret on upeat ja saa (ensimmaista kertaa mun silkkitieta seurailleella matkalla) on siedettavan viilea, ainoana huonona puolena on aikamoinen laja turisteja, etenkin Dharmsalassa. Sulla on kylla aikaa paljon mukavammin kuin mulla, ma olen palailemassa jo vajaan kuukauden paasta Suomeen..

Kiva puistoilupäivä kavereiden kanssa.

Elisa-mussu *sydän* tuli lasten kanssa kyläilee tänne martsariin, missä oon lapsenvahtina. Ja mentiin sit koko konkkaronkka (me kaks 4 tyttöö ja 1 poika *nauru*) puistoon "retkelle".
Oli kyl niin ihanan lepposaa vaan istuskella ja jutella ja katella ku lapset keskenään kirmaa ihan täysii.

Hypin aavistuksen seinille...hyvällä tavalla Vaikka hieman jännittää ja mahassa tuntuu olevan muutaman perhonen. Toivoisin pääseväni tänään vielä kahville illemmalla. En kyllä täysin usko tuohon, mutta nyt siihen on periaatteellinen mahdollisuus.*hihu*

[q]Verottaja, 4.9.2005 20:57:
Vuosien "odotuksen" jälkeen...

Katuhaukka *piis**iloinen*
[/q]

tää oli kyllä

Juhannus alkoikin jo tänään!

Tosin kuumeella ja sairaslomalla, mutta alkoi kuitenkin!
Millä saa kuumeen ja kurkkukivun pois perjantaihin mennessä?

Kirjoitin kesällä gradun ja vasta tänään aamulla sain tietää proffan mietteet siitä. Ihan hirveästi jännitti niiden tulosten kuuleminen, koska omia tuotoksia on niin helppo (ainakin minun) pitää ihan surkeina. Meninkin siihen tilaisuuteen mieli aika maassa ja valmiina hyväksymään, että tekstissä on vielä paljon korjaamista. Istuin piinapenkkiin ja ensimmäinen juttu mitä proffa sanoi oli: Tää on ihan hyvä, painoon vaan.
Että siinä tippui kivi sydämeltä! Koko viime kesän oli jännittänyt, että mitäköhän tästä mahtaa tulla ja tietenkin olin ajatellut kaikkein pahinta lopputulosta. Mutta nyt kävi ilmi, että koko gradusta tarvitsee korjata vain yksi lause ja laittaa lähdeluettelo aakkosjärjestykseen. Eli yhteensä noin 10 minuutin homma.
Kaiken hyvän lisäksi (ihan kuin tuossa ei olisi ollut tarpeeksi!) saan tänään tilaamani uuden näytön ja kovon. Lisäksi kaverini avulla saan pian kuntoon myös vanhat ja hyvinpalvelleet takakaiuttimeni.

Kielten tasokeet läpi! :) ei tarvi niitä enää murehtia.

...kemian tasokokeen kanssa taitaakin olla toinen juttu

[q]pirpeli, 5.9.2005 17:02:

Mun sunnuntait on pelastettu. MacGyver ja Katuhaukka peräkkäin, aamusta vielä Futurama ja muut herkut. Täydellistä.
[/q]

Totta, sunnuntaina on todella mukavaa vaan loikoilla. X-men evolution on ihan kiva myös ja earth: final conflict on vanha suosikki :)

aivan mieletön loma ollut ja tänää kotii...

Tänään on hyvin:

[q]mayah, 5.9.2005 20:19:
    Kuka sanoi, että sitä pitäisi miettiä lainkaan? Mitäpä jos vaan keskittyisi niihin asioihin, joista on onnellinen? Eikö kysymys kuitenkin ole valinnasta? Jos aamulla potkaisee varpaansa kynnykseen ja päättää olla sen vuoksi vihainen loppupäivän, varmasti sitä myös on. Jos aamulla potkaisee varpaansa kynnykseen ja päättää jatkaa kävelemistä ensimmäisen kirosanan jälkeen hymyillen, sitä varmasti tekee loppupäivän.. Pidetään se mielessä. Valinnoistahan tässä on kyse.
    [/q]

Tässä kiteytyy koko elämän pointti

O