päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- ...
- 2,345
- Seuraava »
...mun viikonloppu jatkuu vielä kaksi päivää... ..vasta keskiviikkona töihin...
elämä hymyilee.
[q]Zenni, 7.5.2009 20:03:
Mun käsittääkseni niitä lähetellään vielä ens viikon ajan, ainakin toimiston täti sanoi ettei kannata hermostua jos ei heti ensimmäisten joukossa kolahda postissa :)
[/q]
Selvä homma. Täytyypi sitten odotella rauhassa vielä :)
Joku oli jättänyt euron pasilan namiautomaattiin, ni sain 2 dove-suklaata 20 centillä
Pitää ottaa pienistäkin iloista kaikki irti
- minulle tuli kirjoja mitä olin tilannut aikoja sitten
- sain ehkä työpaikan *super**iloinen*
- tilasin uusia levyjä
yöpluristelu
lets go hand in hand
into lovely land
side by side
into a world that shine so bright
'*sydän* *sydän*
kun niin moni ystävä on kirjoittanu tänään tähän topikkiin.. Tuli hyvä mieli
kaverin tuparit
Madwave / pitkästä aikaa bileisiin Suomessa *sydän* *sydän* *sydän*
Heräsin eilen 16.00, ajoin yövuoron (11h), en menny nukkumaan, kävin ekaa kertaa tänä vuonna lenkillä ja selvisin ilman lisähappea vaikkakin totesin että on jännä miten bileissä/baareissa jaksaa tanssia vaikka kolme tuntia putkeen mutta kun juoksee 700m ni tulee kuolemaaaah... *hikoil*...mutta siis että tuntuu kerrankin olevan tällä pojalla virtaa ja vauhtia. ...sitten suihkuun/kauppaan/ruokaa/siivoilua... ...innolla odottelen mitä tämä päivä tuo tullessaan..
Pikkujoulut tänään
*tonttulakkihymiö*
[q]jeesboks, 3.9.2005 11:02:
kaverin tuparit
[/q]
Sama *känni*
frendin tuparit ;D
Ruotsissa töitä tekevä kaveri soitatti seuraavan biisin: Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Tyhmät ruåttalaiset, oisko toi nimi voinnu ollu vielä edes hitusen pidempi? Biisi itessään tosin oli melko keskinkertainen mut mut....
tänään alkaa macgyver!
[q]astaroth, 3.9.2005 18:32:
tänään alkaa macgyver!
[/q]
Kiitos huomautuksesta!
Hetken täysi rauha..
Autoin tätiä löytämään sen kissan Olin menossa äipän luo kun näin kivan kissukan ja vähän aikaa katoin kun se tassutteli ympäriinsä söpönä Sit rappukäytävässä huomasin lapun että melkein kuukausi sitten on just sen näköinen kisu kadonnut... No soitin sit sille tädille ja sehän oli ihan onnessaan
Ja sit viel äippä *sydän* ja äipän kanssa juttelu *sydän*
Uudet vihreät vaatteet
Takki, laukku ja hame
- « Edellinen
- 1
- ...
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- ...