päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]moksu, 4.9.2005 12:39:
Enkun ja varsinkin ruotsin kielitesti läpi!!
[/q]
onneaa
eilisissä häissä sain (lue riistin) hääkimpun
mun päivän hymy oon heränny "ajoissa", saanu siivottuu jo melkein koko asunnon ja nyt voi chillaa taas tänkin päivän ihan rauhallisesti.
Nyt ei kaduta yhtään kun olin koko vkl kotona ja edellisenä vkl olin meri-teijossa niin jo 2 vkl kun en oo ollu missää stadin bileissä.. pieni tauko selkeesti ollu.. ja hitto että on tehny hyvää nyt on taas voimia jaksaa hilluu vaikka missä
ilmainen pitsa, pitkästä aikaa saa pelaa suikodenia (I & II) ja musana toiminut Puistokemistin Morning Coma *sydän*
[q]UnityF, 4.9.2005 14:56:
mun päivän hymy oon heränny "ajoissa", saanu siivottuu jo melkein koko asunnon ja nyt voi chillaa taas tänkin päivän ihan rauhallisesti.
[/q]
Näin myös mun päivän :)
[q]nomic, 20.6.2006 12:15:
elämä on perseestä, mutta ircnet rokkaa!
[/q]
Se on MIRCNET sulle!
Aurinko paistaa. Auringon ottoa ja kävelyä pitkin rantaa ihanan ystävän kanssa. Tehtiin pieni kotiseutukierros kun etittiin sopivaa rantaa uimiseen. Ei löytynyt mutta oli mukavaa pyöriä lähellä kotia vaikka ei välillä tienny yhtään missä on.
loma alko 7min sitten......on tätä odotettukkin...
Ihana rauha kun sain olla yksin kotona koko päivän
oli selkärankaa sanoa ei kivalle iltamenolle, kun olin laiskotellu aamupäivän.
[q]Vampyrella, 16.5.2009 21:20:
Mun mies on omatoimisesti imuroinut koko kämpän, pyyhkinyt pölyt kaikkialta, järjestänyt vaatekaapin, siivonnut kylppärin peilikaappeineen päivineen, vienyt roskat poies...
[/q]
Siis ihan näin naiselta miehelle, no strings attached, se haluu sulta jotain.
Mä tein tota samaa, q halusin mein mutsilta fyffee.
näin pokaystävää muutaman tunnin, mutta ilo loppu lyhyeen kun se joutu lähtemään töihin johki hevonkukkuun
räjäyttäjän kurssi läpi parhailla pisteillä
Ihana viikonloppu takana ja nyt tuntuu et jaksais taas koulussakin.. vaikka joutuki taas lähtemään kauas. Onneks viikot menee kuitenki nopsasti
Vuosien "odotuksen" jälkeen...
Katuhaukka *piis**iloinen*
[q]nomic, 15.10.2005 05:35:
hyvä!
[/q]
arvaa vaan, tuliko pesää!
ei vittu, minkälaisia junttilutkia maa voi päällään kantaa *nauru**nauru*
[q]Vampyrella, 16.5.2009 21:35:
---
Timce, 16.5.2009 21:26:
Siis ihan näin naiselta miehelle, no strings attached, se haluu sulta jotain.
Mä tein tota samaa, q halusin mein mutsilta fyffee.
---
No totta helvetissä, palkkiostakin on jo sovittu. Mut hyvin omatoimisesti hoitaa hommat kun palkkiot aka porkkanat on kohillaan!
[/q]
Mä olen sellanen, et mä en haluu mitään vastapalveluksia. Mä siivoon ihan vaan ilahduttaakseni prinsessaani.
Mä olen sinkku, toivottavasti en enää tämän viestin jälkeen.
Enkun ja varsinkin ruotsin kielitesti läpi!!
ja päivän *super**hihu* heräsin siihen et humu tuli antaa mulle pusuja*pihkassa**plur**hali*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- ...
- 2,345
- Seuraava »