päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Elisa päivitti taas netin nopeuksia
Eräs elokuva...
Lock, stock and two smoking barrels
:)
Väsynyt ja hieman kipeä olo mutta tekee mieli hymyillä vaan koko ajan.
[q]U n i k, 6.9.2005 00:21:
Väsynyt ja hieman kipeä olo mutta tekee mieli hymyillä vaan koko ajan.
[/q]
Pois sielt lääkekaapilt...
[q]josbe, 6.9.2005 16:08:
Alan pikkuhiljaa uskoa kohtaloon (vaikka saan tästä kyl nenilleni esim. eräältä fyysikkoystävältäni). ;)
[/q]
Usko siihen, että jos teet parhaasi ja yrität saavuttaa sen mitä haluat, voit sen saada. Ei siinä kohtaloa tarvita ;)
Tää oli itse asias jo viikonlopun :) mut joka tapaukses.. Mulle nimittäin tapahtui sellanen "pikku" juttu, että jouduin pahaan välikäteen siksi, että halusin olla rehellinen ja muita kohdeltavan siten, kuin itseäni olisin halunnut kohdeltavan. Sain siitä osakseni mustamaalaamista, haukut, huorittelut, yms. yms., ja vaikka kukaan muu ei tiennyt, olinko tehnyt paskat kuin eräs läheinen kaverini, niin löytyi yllättävän monta ihmistä, joiden kuulin puolustaneen mua ja jotka olivat valmiit uskomaan musta pelkkää hyvää. Kiitos niistä jokaiselle! Hädässä ystävä(t) tunnetaan. *sydän* *sydän* *sydän*
Olin jo laittamassa tätä elämäni kauniimpiin hetkiin, mut sit kun kaikilla oli siellä jotain lapsen syntymää ja muuta ylihienoa, niin vaihdoin topicii Vaikka kyllä tollaset arkipäivän piristykset on mulle usein niitä parhaita hetkiä
sain mun puhelimen takas (:
[q]josbe, 6.9.2005 09:42:
Sain siitä osakseni mustamaalaamista, haukut, huorittelut, yms. yms., ja vaikka kukaan muu ei tiennyt, olinko tehnyt paskat kuin eräs läheinen kaverini, niin löytyi yllättävän monta ihmistä, joiden kuulin puolustaneen mua ja jotka olivat valmiit uskomaan musta pelkkää hyvää. Kiitos niistä jokaiselle! Hädässä ystävä(t) tunnetaan. *sydän* *sydän* *sydän*
[/q]
Suhun rakkaani luotetaan, koska et oo pettänyt kenenkään luottamusta *sydän* Ja aika monta kertaa oot ystäviä itsekin auttanut.
Ja tää on kyl munkin päivän :) Ehdottomasti!
Korkeammille voimille kiitos, että pistivät mut lukemaan sattumalta päivän peruutukset koulun sivuilta.
Lupaan, että olisin ollut HYVIN HYVIN vihainen, jos olisin matkustanut 1,5 tuntia kouluun vain huomatakseni, että tunnit on peruttu. Ja matkustanut 1,5 tuntia takaisin.
Nyt voin lähteä riemulla shoppailemaan! *sydän*
ehkä päivän
<bonez> omg telkku.comissa voi nykyään kommentoida ohjelmia
<bonez> kohta varmaan tulee käyttäjille kuvat ja sitten kommentoidaan käyttäjiä ja sitten ollaankin tv-galzu
ens viikon tiistaina tatska-aika!
Syksyn ensimmäinen oikee koulupäivä on jo kohtapuolin takana päin. Olo on tyytyväinen, vaikka väsyttääkin ja päätä särkee (liiasta ajattelemisesta?*muhaha*)
(niin, ja eilisen :) oli ehdottomasti vaaleenpunaset saappaat, jotka sain äipältä *nauru*)
[q]infiana, 6.9.2005 15:24:
*clip*
[/q]
eikö sua kuumota tollanen? :D
tuleva uusi ihana aivan ihana aivan älyttömän ihana koti *sydän**sydän**sydän*
[q]Jutu, 6.9.2005 16:53:
---
sapeli, 6.9.2005 16:51:
Tänään on mun käänteissyntymäpäivä!
---
Mikä on käänteissyntymäpäivä?
[/q]
Se on semmonen erikoinen päivä mikä on alle puolella väestöstä
treenien alottelua jo hiukan. Kyllä tästä vielä. Vuoden vaihteessa pitäis pystyä tekemään jo kunnolla lajin omaista treenia
Jo toista kertaa täällä tänään
Mutta kun elämä vaan on joskus NIIN kivaa.
Alan pikkuhiljaa uskoa kohtaloon (vaikka saan tästä kyl nenilleni esim. eräältä fyysikkoystävältäni). ;)
Ensin sitä tekee töitä jotain päämäärää/-iä varten, on myötä- ja vastamäkeä, mut jossain vaiheessa herää salakalavia epäilyksiä siitä, että olikohan ne unelmat vaan jotain nuoruuden suuruudenhulluutta. Sit jonain päivänä sitä, mistä on unelmoinu, tuodaan hohtavalla tarjottimella nenän eteen, ja silloin saa varmistuksen siitä, että jos vain jatkaa kovaa työtä, niin jonain päivänä sen kaiken voi saavuttaa. Kaikki palaset loksahtaa kohdalleen ja hiffaa, että niillä aikaisemmilla pettymyksilläkin oli tarkotuksensa (tästäkin saan todennäköisesti nenilleni) Mut ei se mitään, koska tänään mua ei yksinkertaisesti voi haitata YHTÄÄN mikään *pilvilinnoil*
Toivottavasti en tule täältä ryminällä alas, mut ei haittaisi sekään, koska ainaski siihen asti aion olla maailman tyytyväisin ihminen.. *sydän* vaan kaikille =)
Lauantai päivän sauna aahh, erittäin aurinkoinen päivä ja kipulääkkeiden napsimisen jälkeen päivä on ollut kuin ruusuilla tanssimista :)
Tänään on mun käänteissyntymäpäivä!
(+ onnistuin fiksaamaan meidän netin kun se oli maassa no, siis osasin painaa virtakytkintä oikeasta välpyttimestä *nauru*)
[q]sapeli, 6.9.2005 16:57:
Se on semmonen erikoinen päivä mikä on alle puolella väestöstä
[/q]
Selittipä paljon. No joo, ehkä mun ei sitten tarvii tietää *nauru*.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- ...
- 2,345
- Seuraava »