päivän :)

Back to häröily O

Mikä se ihanampaa lokakuisena sunnuntaina, kun ratsastella kauniissa maisemissa ihanaisella Suomenhevosherralla

[q]UnityF, 31.8.2005 02:52:
kiitos sapeli kun puit kuvaksi mun sanat *sydän*
[/q]

Teet sen helpoksi kun pidät sydämen auki

loistava luento*aplodit*
ihania ihmisiä*hali*
Ja huomenna The Murju on mun.*jiihaa*

Eka päivä uudessa duunipaikassa :) Ja loma kun piti alkaa... perjantaina loppu entisessä mestassa hommat, lauantaina työhaastattelu ja maanantaina eli tänää uutee duunii. Tai siis nyt on kaks duunia, toinen on sillon kun sinne kerkee. Mut tonne uutee mestaa (maisemakahvila meren rannalla) tuli asiakkaita kameran kanssa ja katto, että ollaan potentiaalisia ehdokkaita "nauravia ihmisiä" -valokuvanäyttelyyn Ku sitte piti ihan tosiaan nauraa eikä vaan hymyillä ja tuli sitte kelailtua kaikkee hauskaa mikä naurattais ihan kybällä, ni eihän tää virne voi lähtee kulumallakaan naamalta vieläkään Naureskelen varmaan vielä huomennakin ittekseni..

Palkkapäivähä se aina :)

sain vihdoin ostettua teknarit *aplodit**aplodit*

*sydän**sydän*maailman paras lahja*sydän**sydän*

[q]Mila.M, 31.8.2005 19:22:
Liput Juno Reactoriin että Prodigyyn ostettuna ja ihanan *sydän* seuran kanssa molempiin menossa
[/q]

Mulle kans

arska paistaa ja muutenkin hyvä fiilis

no nyt tärppäs! sain vihdoin kämpän, ja vielä sellasen mistä pidän kovasti!!! ja tuli kiva sohvakin kaupanpäälle! oon nimittäin sohvaakin haikaillut!! ja halpa vuokra ja takuu. *JIIHAA* jes! jes! jes! jeeeeeesssshh!

ladies and gentleman: I HAVE HOME!

[q]sapeli, 31.8.2005 19:40:
---
Mila.M, 31.8.2005 19:22:
Liput Juno Reactoriin että Prodigyyn ostettuna ja ihanan *sydän* seuran kanssa molempiin menossa

---

Mulle kans
[/q]

Onks sul rahaongelmii vai?

On niin kivintä olla rakkaan kanssa kotona ja käpertyä! Ja koulukin alka ylihuomenna. Ah, kyllä elämä nyt hymyilee

[q]ella_, 31.8.2005 20:37:
*sydän**sydän*maailman paras lahja*sydän**sydän*
[/q]
Nii..! Ei me muut vaan tollasia saada!

-- --

Monta "vink"kiä pitää laittaa, että mies tajuu?!

[iso]VINK PERKELE![/iso]

[q]Mila.M, 31.8.2005 19:22:
[/q]

Kohta mennään Miluska!

[q]camouflage, 31.8.2005 21:48:
Uudet kivat langattomat tietokonehärvelit.
[/q]

Jotka ei toimi...

huorintekohampaat
itkuvirsikirja
hippitukkakoskelo
sekopääportti
väkisinmakuupussi
tupakantuhkarokko
kuningasajatuskupla
peppureikärauta

... ja lisää http://www.lintukoto.net/viihde/yhdyssanaseppo/generoi.php

Tänään illalla lähtö puoleksi vuodeksi Dubliniin!! Kärpäsiä vatsassa...

*plur*ahtelu jatkuu.. o_O O_o O_O
Kohta puis töistä, LOMA! [pieni]Njooh, vain kaks (ja puoli) päivää mut se on mun tän kesän pisin vapaa. :)[/pieni]
Näen pikkuveljet ja äipän pitkästä aikaa! *sydän*
Monta juttujuttuu viikonloppuna. *hikoil**iloinen*
Kaikkea kiwaa tiedossa.
Näen myös vanhoja kavereita pitkästä aikaa.
Pakko löytää vanha tetris, taas koukussa.. Viikonlopun jälkeen ei enää ikinä tuu olemaan tylsiä työmatkoja!

töitä tiedossa ens viikolle

Vaikka pojat kiusaskin mua töissä tänään urakalla, loppuilta oli mitä parhain. Jotenkin sitä välillä avaa suunsa juuri oikeaan aikaan, ja oikean ihmisen vieressä. Mira on *sydän*

O