päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Oli kivat synttärit ja sain kivoja lahjoja!
no ku ton yhen otuksen puhelinsoitto sai mut vain hymyilemään ja kaikki muu tyhmä tältä päivältä meni sivuun
kuinka yhen ääni voi piristää niin paljon
kohta viiminen työvuoro edessä.
Koko päivä on ollu :). On ollu niin lämmintä ja näin pitkästä aikaa yhen kaverin.
Huomenna on viimeinen työpäivä.*jiihaa*
Ihan kaikki ei ole mennyt putkeen mutta kävin kampaajalla ja olen todella tyytyväinen uuteen
"rokki/kasari" tukkaani (hieman pelkäsin ettei se onnistuisi)
ja hyvää musaa koneelle löysin niin ettei malta nukkumaan lähteä ollenskaan
*aplodit**vink*
Ro-ro-roosa on tu-tu-tulossa sal-sal-salkkareihin!
Re-re-repeilen jo val-valmiiks.
Istuin äsken ulkona hetken, kun tulin töistä. Poltin tupakan, kuuntelin ihanaa musiikkia ja tuijotin tähtiä. Tuli tosi haikee, mut kuitenkin hyvä ja onnellinen olo...
Sain varattua hostellista yösijan tukholmanreissun ajaksi. ^^
Tässä just kattelen kun ulkona on pistetty teltta pystyyn ja raahataan kamoja paikalleen..Illalla työpaikan pippalot.Ilma on ihana, aurinko paistaa*plur*
Kuudelta pääseekin sitten herkutteleman ilmasella ruoalla ja juomalla. Ja sitä ennen tietty pienet pohjat jossain terassilla...hmmm...jospa se kesä haluis viell tulla takasin vähäx aikaa*hihu*
Kymmenen kokonaista päivää ilman töitä tai koulua Loma ihana sana.
Pääsinpäs tänää erikoiskuljetuksella töihin ^^ En ollu viel kovin hereil bussipysäkillä enkä kiinnittäny mitää huomiota lähestyvää bussii, normaalii tapaani vaa heilautin kädellä et oisin kyytii tulos, bussi ajoi hieman matkaa ohi mutta pysähtyi sitten. Kuski tuli ulos bussist viittomaa et tuu kyytii vaa ja sanoi että tämä menee elielinaukiolle. Olin koko bussin ainoa matkustaja ja kuski oli juuri tallilta menossa alottaa työpäivää, mikäs siinä sitte mukavia rupatelles ja työmatka sujui vaivattomasti alle 15min :D (norm 20-25)
Leikkautimpas otsahiukset itelleni...*iloinen*
Kerrankin elämässäni olen selvillä siitä mitä mun pitää tehdä
Sain hankittua kaikki tarvittavat tavarat uuteen kämppään
[q]Cera, 19.8.2005 08:50:
jaja. sain sen cdnki!
[/q]
jei! mietin just et käynkö ostamas sen sulle :)
Oli aika karu päivä duunissa, mutta heti kun kävi vähän polskimassa niin olo parani taas.
Siskoseni tulee tänään takaisin Suomeen ja kohta olemme Haaga-naapureita*hihu* Jipiiiii!!
Tajuttoman kuuma ja kaunis paiva. Just oltiin grillailemassa ja relaamassa....muutenkin alkaa asiat sujua.
Jes jes jes... Pääsee mökille vihdoin *sydän* Eka kerta tänä kesänä... Ja oma Kulta tulee mukaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- ...
- 2,345
- Seuraava »