päivän :)

Back to häröily O

- Kone saatiin siirrettyä mun huoneesta pois, ja sain vihdoinkin vaihdettua huoneen järjestystä.(viim.n.5v sit) Nyt pääsen liikkumaankin omassa huoneessani.

- Saatiin siskon kanssa kannettavat. On viel kaikenlisäks langaton netti niin pääsee liikkuu ihan miten haluu.

- Poikaystävä lähti eilen takasin inttiin, kävin hakemassa sen tänään takasin kotiin.

- Tänään töissä yks mies sano että älä ikinä hanki kaksosia, kun sillä oli kaksi somaa pientä tyttöä mukana ja toinen huusi niin että korvat meinas mennä. Totesimpa siihen vaan että itse olen kaksonen ja mies tokaisi että muistan varmaan itse sitten kuinka kamala olin pienenä. Minäkö kamala? Pienenä? Sitten kun mies oli saanut ostoksensa kasseihin ja lähdössä vaimonsa kanssa pois, niin se sekotti tytöt kaiken lisäksi vielä toisistaan.*plur* "Tules nyt Iina.. eiku Laura siis."

Sain vähä kyytiä tos pari viikkoo sitte ja oli pientä taotaomeikkiä. Kaks viikkoo kesti ja nyt se vitun iso mustelma on lähteny Oma naama näyttää taas tutulta, jesh ihmiset ei tuijota enää.

[color=darkgrey]Miestutkija: Naisten orgasmit tasa-arvon pahin ongelmakohta.[/color]

[color=darkgrey]“On tieteellisesti todistettu, että naisella orgasmi kestää pidempään ja nainen voi myös saada useita orgasmeja peräkkäin. Näin ollen kaikki tasa-arvoa lisäävät toimet vain kasvattaisivat naisten tosiasiallista ja kiistämätöntä etumatkaa miehiin.”[/color]

http://lehti.samizdat.info/2008/11/08/2592/

Aurinko paistaa, illalla tulee kavereita kylään ja täältä sitten porukalla bileisiin tuohon muutaman sadan metrin päähän.

LOMA! vaikkakin vaan kaksi päivää, ni silti! tulee tarpeeseen..:)

Käytiin leffassa tänään, ja saan ehkä viikonlopputöitä!

oi oi tänää lähdetään nokian edeniin ei malta oottaa

Pääsen tänään ensimmäistä kertaa elämässäni sirkukseen ja vieläpä Sirkus Finlandian näytökseen. Ja sen myötä alkaakin huikeat kolme päivää kestävä loma, ihunaa.*plur*

mun uus laptop

Kiva päivä, ihan erilainen fiilis kuin eilen

Nukuin pommiin ja vältyn nyt siis matskun tunneilta

Klubitiimille hauskuuspalkinto

Helsinki. Jos ravintoloitsija Tim Uskali olisi presidentti, hän määräisi kapakat auki kello kuuteen. Uskali sai keskiviikkona Art goes kapakka -festivaalin vuotuisen Helsinki hauskemmaksi palkinnon yhdessä Toni "Lil'Tony" Rantasen kanssa.
"Himoittaisi löytää Helsingistäkin hyviä tiloja, joissa naapurit eivät valittaisi. Kapakat voisivat olla auki kolmeen ja klubit kuuteen aamulla", Uskali sanoo.

Uskali ja Rantanen ovat järjestäneet Helsingissä nk. warehouse-klubeja 1990-luvulta saakka ja rakentaneet ravintoloita. Heidän ovat olleet Soda, Kerma ja Kuula ja yhä ovat Åbo, ja Oujee ja Rose Garden.
Uskali kertoo saaneensa oppinsa "Ibizan bailukoulussa". Ulkoilmabileet siirtyivät Suomen suven taivaan alle muun muassa ravintola Victorsiin Etelärannassa.
"Kannoimme sinne ensin pienet kaiuttimet, joista sitten pikkuhiljaa kasvoivatkin aika isot kaiuttimet", Uskali kuvaa kehityksen suuntaa.

Art goes kapakan tunnustuspalkinto jaetaan vuosittain henkilölle, joka on palkinnon myöntäjän mukaan puhaltanut lisää henkeä Helsinkiin. Se jaettiin tänä vuonna kuudennen kerran.
Uskali kertoo olevansa oikeasti ilahtunut tunnustuksesta. Semminkin kun se on alan ammattilaisten jakama.
"Ollaan pitkään tehty näitä hommia. Meillä on ollut hauskaa, ja kiva, jos muillakin on ollut", Uskali sanoo.

Kivaa ettei väsytä saa viel paljon aikaseks ennen ku o lähtö pois kotoonta vois vaiks siivoilla vähä

Ootan jo niin innoissani koulun alkua, että mielummin nytkin istuisin siellä kun täs kotona Mutta eipä tässä nyt enää ookkaan kun joku puoltoista viikkoa kunnes taas siellä ollaan sitten koko ajan!

laajakaistan nopeus tuplaantu*hymy*

lintsille!*aplodit* hattaraa!!*kuolaa**plur*

Ylennys ja siitä seurannut palkankorotus..

[q]anniini, 18.8.2005 10:12:
Pääsen tänään ensimmäistä kertaa elämässäni sirkukseen ja vieläpä Sirkus Finlandian näytökseen.

[/q]

Tosta tuliki mielee, et pakko mennä kans ihan ekaa kertaa, kun se saapuu tännepäin

synttärikakku tehty... nyt vaa täytyy ootella että päivänsankari tulee kotia :)

[q]Unik, 10.4.2009 02:09:
[color=darkgrey]Miestutkija: Naisten orgasmit tasa-arvon pahin ongelmakohta.[/color]

[color=darkgrey]“On tieteellisesti todistettu, että naisella orgasmi kestää pidempään ja nainen voi myös saada useita orgasmeja peräkkäin. Näin ollen kaikki tasa-arvoa lisäävät toimet vain kasvattaisivat naisten tosiasiallista ja kiistämätöntä etumatkaa miehiin.”[/color]

http://lehti.samizdat.info/2008/11/08/2592/
[/q]
juurikin näin. Tasa-arvon nimissä jokaisen naisen tulis pitää huolta siitä että mies on saanut vähintäänkin 2.5 orgasmia ennen kuin hän itse tulee. Ja tämän jälkeen hoidella miehelle vielä toiset 2.5 orgasmia, jotta sitten oltaisiin tasoissa. Saiskohan tästä jonku lakialoitteen? Lex Orgasm?

O