päivän :)

Back to häröily O

Sai taas uusia levyjä.
Pääs käymään hesassa palloilemassa vaiks hermot meni liikenteen kans.

Toi mun kisumisu ku se leikkii karkkipaperinkans... miten voi yks karkkipaperi olla noin kiva...*sydän*

*känni*

*sydän* Toni *sydän*

6 h ni alkaa melkeen viikon vapaa <3

EIKÄ TARVI OLLA VAPPUNA TÖISSÄ!

Tai toisaalta, ois sillon varmaan ihan mielenkiintosta :)

Päivän :( 543
Päivän :) 710

Kiva, et ihmiset on enemmän :)

Vauva nukkuu mun masun päällä.

Pikkusiskon poikaystävä voitti SM-pronssia 300m aidoissa... se on siistii

Pääsen tänään melomaan

19 päivä ilman tupakkaaaaa

Kulta tuli hakemaan mut töistä kotiin, ja se oli ostanu mulle kimpun auringonkukkia. *sydän*

Muuttoa ajatellen mun kamat alkaa olee laatiokoissa yms... paitti tää kone mut tää taitaapi viimeseks jäädä. Mutta huomenna surffaillaan jo uudessa kämpässä jahka saan siellä netin asennuttua ja toimimaan

Tuli tänään juostuu ekaa kertaa 1/2 marathon, eli semmoset 21 km. Meni vielä ihan mukavasti ilman itkuja ja hampaiden kiristelyjä.

Tänään ostettiin uusia juttuja taas kotiin. Alkaa toi taakka kadota harteilta jahka saadaan noi jutut laitettua. Ihanaa! sitäpaitsi äskön syötiin yhdessä tehtyjä lettuja *hihu**plur*

Hortto ja loratsu

Näin kaunista unta juuri ennen kuin heräsin, ja ensimmäinen kuva joka tuli päähän herättyäni oli eiliset bileet. Tästä on helppo jatkaa läpi päivän hymy huulilla.*hihu*

Eilinen ilta vielläkin mielessä*sydän*

[q]nomic, 21.8.2005 23:05:

osasin kokkaa kivaa ruokaa, ja ostin ihan ite siihen ainesosa-komponentit-mitkälie (samalla opin säästää! *jiihaa*)
shift + del nälkä.exe:lle
[/q]

päivän hymy: tää postaus bigtime

[q]Mellu-, 22.8.2005 00:26:
---
nomic, 21.8.2005 23:05:

osasin kokkaa kivaa ruokaa, ja ostin ihan ite siihen ainesosa-komponentit-mitkälie (samalla opin säästää! *jiihaa*)
shift + del nälkä.exe:lle

---

päivän hymy: tää postaus bigtime
[/q]

Nomicin ja Murkun seikkailut no. 210:

Liesi tulessa!

Vika työpäivä ja samalla alkaa viikon pituinen kesäloma.

O