päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Hokasin tänään et vähänks oon maailman kivoimmassa koulussa hetkeen! Ei tost kolmest vuodest ehkä tuukkaan tuskaa. (hesotessa siis niinkun)
[q]Cera, 16.8.2005 22:10:
long time no C
koitetaan pitää se päivän iloisena aiheena jes
[/q]
aaaaw... söpötys
Meitsi edelleen muistaa sua joka hengenvedolla.. c-tupakka rulez
Mitä intiassa tai delhissä silloin tapahtuu?? Itse kun olen siellä hillunut, siis muuallakin kuin jossain goan turistirannoilla...
Vielä kaksi yötä niin lähden takaisin Joensuuhun niiden ihanien hullujen pariin. Ja sitten on luvassa vielä uusiakin medianomi-opiskelijoita maanantaina. Ensi viikosta tulee rankka, kun pitää kaikki baarit kiertää taasen...
Tais olla kivaa eilen ja tänään
i love kiksu paita on tänään pistetty postiin tulemaan
Kerrankin käy hyvä tsäkä...lomamatka osuu just syysloman aikoihin!!
Eipä jää kun yx viikko tunteja korvattavax*hihu*
Tänään hierojalle !!! Tulee kyl tarpeeseen
[q]sapeli, 29.4.2008 08:07:
Aamu-usva ja kimalteleva kaste tuoreella ruoholla
[/q]
<3
nyt mulla on iki oma käärme se on niin ihana ! ! !
[q]mayah, 17.8.2005 12:11:
clip
[/q]
missäs olitkaa töissä? mun äiti kun on ravintolapäällikkö...
Halusin tehä kullalle jälkiruoaks suklaamoussea, kun se tulee pitkän työpäivän jälkeen väsyneenä kotiin... Noh, meil ei oo sähkövatkainta, ja tähän asti ollaan pystytty tekee kaikki sähkövatkainta vaativat kokkaukset sauvasekottimella. Vaan ei tänään. Ohjeen mukaan tota pitäis vatkata 5min. Oon sauvonu tota nyt ehkä joku 20min. Ihme ettei sauvasekotin oo viel syttyny palaa. Käsissä ei mitään tuntoa ton tärisyttelyn jälkeen. Ja tulos? - Ehkä minuutti vatkaimella, 15 sauvasekottimella.
Varsin.. Turhautunu olo.
Edelleen
[q]Lene, 17.8.2005 18:04:
---
Jocular, 17.8.2005 18:01:
Halusin tehä kullalle jälkiruoaks suklaamoussea, kun se tulee pitkän työpäivän jälkeen väsyneenä kotiin... Noh, meil ei oo sähkövatkainta, ja tähän asti ollaan pystytty tekee kaikki sähkövatkainta vaativat kokkaukset sauvasekottimella. Vaan ei tänään. Ohjeen mukaan tota pitäis vatkata 5min. Oon sauvonu tota nyt ehkä joku 20min. Ihme ettei sauvasekotin oo viel syttyny palaa. Käsissä ei mitään tuntoa ton tärisyttelyn jälkeen. Ja tulos? - Ehkä minuutti vatkaimella, 15 sauvasekottimella.
Varsin.. Turhautunu olo.
---
Ei vispilää olisi? Se ainoa todellinen vaihtoehto sähkövatkaimelle.
[/q]
Jaa näillä lihaksilla? Juu ei. En ees viiti yrittää. Onneks kaveri pelasti ja tulee käymään Med Sähkövatkain.
Meni näköjään väärään topikkiinki toi alkuperänen viesti..
PERJANTAI!
Kaljaa, grilli safkaa, hyvää musaa ja kaverit. sääkin näyttäs selkiintyvän just sopivasti illaks
[q]Epailija, 17.8.2005 18:06:
Laajakaista saapui kotiin vihdoin ja viimein. LAAJAKAISTA! EI ENÄÄ MODEEMEJA! AAAHAHAHAHAHAHAHAHA!
[/q]
Ettet ois vähän ajasta jäljessä? Eiks modeemeja käytetty viimevuosituhannella? ;)
hymyilyttää kyl, mut en tiedä miksi...
[q]Jocular, 17.8.2005 18:09:
Ettet ois vähän ajasta jäljessä? Eiks modeemeja käytetty viimevuosituhannella? ;)
[/q]
Sanotaan tämä sinullekin Dylan Morania lainaten: I'm alive. That's pretty current where I come from.
Ei mitään syytä olla myrtsinä . Työpaikan vaihto edessä jossain vaiheessa tulee vaan ikävä noita poikia tuolla mutta jostain täytyy luopuu jos haluu uutta. Ja kaikki on kerranki napsahtanu ainaki tän päivän ajaks kohdalleen *hihu*. Ja toi uus cd piristää niin mieltä levyllinen jotain niin hyvää
".. olin taivaissa ja tuntui kuin
olisin uudestisyntynyt,
kävelin hymyssä suin , kadulla satuin
näkemään monet mun rakkaat ystävät,
uin kalana vedessä ja aurinko loisti kasvoilleni,
kaikki huoleni poisti,
toistin mielessä niitä kolmea sanaa:
elämä on ihanaa.."
Mariska - Keinu
Ostin senkun sp:t ja oon ihan lovena niihin*plur*
- « Edellinen
- 1