päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 15.8.2005 11:44:

Eiks se oo just se, mitä töissä kuuluukin tehdä?

Mä sain omille töilleni varmistuksen puolen vuoden jatko-ajasta ja parin päivän sisällä selvinnee jatkanko peräti puolitoista vuotta :)
[/q]

Kyllä ainakin minun mielestäni*nauru*
Saa nähdä mikä on reaktio, kun huomenna avataan koneet ja kaikissa on Klubbari aloitus sivuna*pahis**muhaha*

Tokavika tentti takana! Enää essee ja yks tentti ja siinä onkin sitte syksyn opiskelut!

Elämä hymyilee...ystävällisesti

uuden metelin teemaan olen tyytyväinen, ei pahemmin poikkea massasta, mutta itelle tuo iloisia fiiliksiä ja tekninen puoli vähän parempaa (eikä ole _vielä_ puuroa)

mun mahtava uus duuni... palkka on kiitettävä, työkaverit mukavia ja pomo on paras. Se vie meitä joka paikkaan, huomennna se lupaili antaa mulle työsuhdeauton. . .

[q]mayah, 15.8.2005 11:44:
Eiks se oo just se, mitä töissä kuuluukin tehdä?
[/q]

Mä just miettisin kun ens maanantai alkaa uus duuni, niin siellä luultavast en pääse tänne. Mitäs mä sit teen? Töitä?

Huomenna mennään katsastamaan uutta kämppää rivitalo asunto aijaijai

Oon saanu pakattua tavaroita muuttoa varten. Muutenkin saanu asioita hoitoon tänään. Hyvä minä. Eipä jäänyt ainakaan taas siihen "pitäis tehdä..."

Pääsin sittenkin kesäkuisen kamalanhirveän koulutuspolitiikka & koulutuksen talous -tentin läpi!!!
Luulin jo joutuvani uusimaan sen..

Fyysisesti rankan ja vähäunisen viikonlopun jälkeen kunnon 14h "torkut", ja herääminen siihen että kokonainen ja selkeä uni loppuu loogisesti - ja herää siihen fiilikseen että nyt on kaikki pään sisältö järjestelty paikoilleen

Oon pitkästä aikaa ihastunu julkkikseen, tai en ees, vaan fiktiiviseen hahmoon, ketä tää julkkis esittää.

[q]Indiboi, 31.1.2007 22:25:
---
coolcat82, 31.1.2007 22:24:
---
Indiboi, 31.1.2007 22:20:
---
coolcat82, 31.1.2007 21:42:
Palkankorotus Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa

---

Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.

Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*

---

Olin vähän ihmeissäni... on tullu nukuttuu pommii pari tuntii kahen viikon sisällä ja ne perkele korottaa palkkaa Mut en kysele turhia, kelpaa mulle

---

Olet sie sen ansainnut.
[/q]

Hyvä että joku on tota mieltä. On täs kyl tullu painettuu duunii niska limassa toden teolla

Tänään on vaan jotenkin ollut niin hyvä päivä

Jahuu, saan lomailla pari viikkoa ilman asuntostressiä, sain aivan ihanan ison yksiön Tampereelta todella hyvällä tuurilla*iloinen* Ei oo kyl ihan keskustassa, mutta uskon kestäväni 3 km:n matkan sinne ja saman takaisin... Maksan itseni kipeäksi siitä, mutta who cares. Se on niin avara ja keittiössä punaiset kaapit *sydän* Jotain niin loistavaa verrattuna edelliseen 20neliön koirankoppiin.

Sais jo muuttaa

Eka päivä uudella työpaikalla*hihu* (Ja jostain syystä löydän itseni Klubituksesta*blush*)

ah jea, tänään starttaa mun kesä! illalla lähtö bangkokiin ja takas suomeen vapuks*sydän*

Loppuviikko vapaata

Huomenna Tampereelle käymään, ja ehkä illemmalla Turkuun klubille. Torstaina nollausreissu siljalla ja lauantaina diivaan.

sushi- lounas <3

[q]Cera, 16.8.2005 22:10:
long time no C

koitetaan pitää se päivän iloisena aiheena jes
[/q]

ihanuuteni *sydän*

Onneks viikon kuluttua pääsee LOMALLE!

Jävlar just när jag fick allt skirvet färdigt gick jag o raderade allt.. O_o
Ja, alltså de känns att jag fick just min motivation för studierna. Nu skall ja bara börja plugga företagsverksamhet och öva svenskan (ordförrådet är usselt ännu).

En liten önskan ännu åt är som förstår, i fortsättningen skall vi tala svenska när det e möjligt. De behövs så om inte annat, tvinga mig. Jag lovar svara nog, lite långsammare dock. :D

Jopas oli kehittävää. ^^

O