päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Onni3mk, 3.8.2005 12:58:
---
jeesboks, 3.8.2005 12:56:
Voionmaan elokuva- ja tv-linjalle opiskelemaan. Eli 10kk opiskelua.
---
Lainasin just sitä sun edellistä viestiä, minkä poistit, niin tää hävitti sen mun postauksen
Miksen mä tienny tommosesta koulusta? Nyt oon katkera Treelle vaan koska en päässy Ttvo:lle Mut onneks olkoon kumminkin.
[/q]
Joo, pientä sähläystä ton edellisen viestin kans. Kummallista koska ne sano et lähetteli noita "mainoskirjeitä" just ttvo:lle hakeneille opiskelijoille. Ja kiitsa
[q]jeesboks, 3.8.2005 13:00:
Joo, pientä sähläystä ton edellisen viestin kans. Kummallista koska ne sano et lähetteli noita "mainoskirjeitä" just ttvo:lle hakeneille opiskelijoille. Ja kiitsa
[/q]
Joo no kävin just kattomassa niiden nettisivut ja se maksaaki niin kauheesti ettei mulla olis rahaa
Pitää kärvistellä...ja jatkaa katkerana olemista
Iron Maiden
*juuri sitä mitä pitikin
*ei pettänyt faneja
*frendit seurassa
*hyvä känni
*lyhyt matka himaan
*koska metalli on vaan joskus v*itun parasta musaa
Viikonloppu ja sen ohjelma. Tänään puskee ISOA mökkibilettä, ja kun sieltä kotiutuu niin saa pöristellä taas motskarilla.
Pitäis tänään päiväl lähtee purjehtimaan isoveljen kanssa
Ajoin pitkästä aikaa autolla. No okei, ihan pikku-kiekon vaan, mut silti. Onnistumisen ilo jossain asiassa mitä ei hallitse kovin hyvin = päivän :)
En myöhästyny duunista!!! (ku eilen hitto myöhästyin koko päivän..)
*iloinen*x1000
kolmen sepän patsas, ne perulais-virolaiset jäbät soittelee kuumia huilu-soundeja, aurinko, eikä kukaan valittamas et "jatketaa matkaa, ei jaksa kuunnella noita". sit yhes hyväs kohas yhtä biisiä lähti sellanen puluparvi lentoon mikä näytti sairaan hienolta. ei vähään aikaan o mikään hetki tuntunu yhtä hyvältä, meinas sydän irrota rinnasta ^__________________^.
Aamulla kaksi pupujussia hyppelivät yhdessä tietäpitkin, näytti vaan niin hassulta*plur* tai sitten mua ehkä väsyttää vielä hitusen liikaa
tänään yks iltavuoro ja oon kaverin kans töissä tänää et ilta menee varmast nopee.. Ja sit huomenna 4tunnin aamuvuoro sit o yks päivä vapaata
[q]Karvinen, 3.8.2005 16:05:
itseään etsiskely tuottaa tuloksia
[/q]
löydyitkö?
pääsin töistä kotiin.
*phiiuh*
[q]sapeli, 3.8.2005 12:06:
---
clip clappendeil
[/q]
kiitos nyt on taas tekemistä aamutunneilla, kun ei jaksa heti meteliä tai koodia tehdä =)
[q]mayah, 4.8.2005 06:52:
---
Veivi, 4.8.2005 06:27:
pääsin töistä kotiin.
*phiiuh*
---
Neljän erittäin vähäunisen ja paljonyskityn tunnin jälkeen tekemässä lähtöä, mut siitäkin huolimatta on kaikki mitä tästä aamusta voi sanoa.
[/q]
*plopplop*
itseään etsiskely tuottaa tuloksia
*Auto huollossa, pappa betala
*koko viikon vain hengaillu vanhojen kavereiden kanssa ja ladannu akkuja
*Kummipoika josta jo kolmen vuoden iässä voi sanoa että siitä tulee jonkun sortin nero, en koskaan oo nähny niin fiksua lasta.
Sainpahan viimein otettua käyttökelpoisen profiilikuvan *plur**muhaha*
[q]a-j, 4.8.2005 19:20:
200. viesti klubbariin
[/q]
Sä oot niin skene
Kiva olla töissä, kun sataa*joo*
Sain vaihdettua huomisen 10-18 työvuoron 10-15 vuoroon!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- ...
- 2,345
- Seuraava »