päivän :)

Back to häröily O

kokkasin jotain, ja se maistui ihan hyvälle!
aluksi keittelin jotain makarooni-härdellejä, sitten pannulla paistoin kanamunia ja viskoin sinne sekaan ne makaronit ja heitin randomilla jotain mysteeri-maisteita ja leipää ja oli se ihan syötävää, näytti kyllä ihan lauantai-illan aikaansaannokselta, mutta maistui kivalle!

Istuskelin keittiön pöydän ääressä täyttelemässä ristikkoa, litkimässä kahvettia ja mutustelemassa riisikakkua ni pieni linnunpoikanen (tai tosi pieni lintu) tuli ikkunalaudalle tuijottelee mun puuhasteluja. Siinä se jonku aikaa tuijotteli kerjäävän näkösenä kunnes lähti pois. Se oli hassu.
Onneks hetkee aikasemmin oli ikkuna itestään menny kiinni ettei sentään liian läheistä tuttavuutta yrittäny

Senja & Lassi *super**hali*

Näin ekan kerran mun viikon vanhan veljentytön tänää Pieni ja punanen Mut ei se kyllä huutanu yhtään ja kun sain sen ekaa kertaa sylii, niin se nukahti viides minuutis siihen :D

Kuningas Litmanen

Sain kassillisen Fazerin karkkeja krapulaisen ja viinanhajuisen palaverin päätteeksi..

mulla on ollut vittumaisesta työpäivästä huolimatta kiva päivä (siis tuo eilinen, kun kello jo on mitä on). tulevaisuuden suunnitelmat selkiytyi taas askeleen verran lisää ja yksi selvästikin positiiviseen tulevaisuuteen viittaava asia on, että puntari näytti mun laihtuneen 3 kiloa pelkällä epäsäännöllisellä syönnillä ja työnteolla. kuka tässä mitään kuntosaleja kaipaa!

Stadissa takasin :)
On kiva olla matkailemassa mutta kiva on tulla himaankin :)

Yeah! Kerrankin perintätoimisto oli lähettäny mukavaa postia... olin maksanu jonku laskun kahteen otteeseen joten ne palauttaa mulle ne ylimääräset rahat takasin

Mä sain uuden kodin!!!

Oon niiiiiiin iloinen! Tässä on pari viikkoa mennyt jännittäessä, voi elämä mä oon onnellinen!

Viis neliöö enemmän, satasen halvempi vuokra ja loistava sijainti ja ihana kämppä muutenkin! Yksi naapuri ja sekin tuttu, ei tarvitse miettiä millä volyymillä soittaa musiikkia ja voi pitää kemuja ja jatkoja vaikka joka päivä!

*pluröverihymiöitämiljoona*

:DDDDD

[q]Taika, 2.8.2005 12:16:
ylennys ja 300 euron palkankorotus*heiii*
[/q]

Joo toi mun palkankorotus kalpenee aika hyvin ton sun palkankorotuksen rinnal....

Salamat, sateessa seisominen ja pikkareita myöten kastuminen*sydän*

Oikeestaan tää on enempi eilisen päivän :).. Olin Antti Tuiskun keikalla - taas! *sydän*
Tän päivän :) vois olla se, että näin kultani <3

Mä sain uuden puhelimen

[q]jeesboks, 3.8.2005 12:28:
Pääsin kouluun. Ei tarvii viettää turhaa välivuotta kirjotusten venymisen takia. Musta tulee tamperelainen Piristi päivää kummasti.
[/q]

Mihin kouluun pääsit?

tiistai on aina parempi, kuin maananai.

enää 3 päivää perjantai iltaan

Eilen oli tosi kiva ilta/yö *nauru*. Kiitos vaan Janne ja Mellu *hali*. Ja rahaakaan ei ollut mennyt niin paljoa mitä pelkäsin, vaikka känni olikin kova :)

Pöydän hiontaprojekti etenee flunssasta huolimatta. Eipähän toi kovin rasittavaa ole, jurnuttaa vaan koneella lakkoja pois.

Koti <3

Voitin tietokoneen Mancala Bugsin "Master Bug"-vaikeusasteella!

http://www.miniclip.com/mancalabugs.htm

O