päivän :)

Back to häröily O

Loma *jiihaa**aplodit**plur*

koko viikko saikku-lomaa!!! jeeeeee!!

Naiset :)

Yks ihana poika on ottanu tehtäväkseen hauskuuttaa mua. En valita.

Kohta pääsen nukkumaan täältä töistä... (taksikeskuksesta) Taas enimmäkseen humalaisia
hörhöjä, joilla ei hajuakaan missä ovat ja mitä haluavat.

Unohdin täysin käydä kaupassa ja työkaveri lupas tuoda huomiseksi mulle leipomaansa piirakkaa Vitsi se on kyl ihana

[q]sapeli, 3.8.2005 01:24:
Voitin tietokoneen Mancala Bugsin "Master Bug"-vaikeusasteella!

http://www.miniclip.com/mancalabugs.htm
[/q]
toi on kiva peli, joskus tullut hakattua puhelimen omaa versiota aika paljon

Tekoäly muistutti paljon sitä,mikä oli nokialaisessa, oli turhan helppo kun voitti heti ekalla :(
pitää ettiä tosta haastavampi versio ^^ mikähän mahtaa ton pelin oikea nimi olla? (kun kulkee melkoisen monella eri nimellä)

Kukkakaupasta löyty sikahieno bonsaifiikus Suhteellisen hintava tosin...

[q]Super-Kerttu, 3.8.2005 08:44:
Saan jatkaa nykyisessä kesäduunissani lokakuun loppuun (tosin pari viimeistä kuukeutta palkatta! *igor*) jolloin saan työharjoitteluni täyteen!

Minä todellakin valmistun ensi jouluna!
[/q]

Hyvä Kerttuuuuu!!!*aplodit*

*jiihaa**aplodit*syndet!!*aplodit**jiihaa*

[q]jeesboks, 3.8.2005 12:28:
Pääsin kouluun. Ei tarvii viettää turhaa välivuotta kirjotusten venymisen takia. Musta tulee tamperelainen Piristi päivää kummasti.
[/q]

tervetuloa tampereelle

Grilli qmax ja koppa zidukkaa. ^_^

Vielä olisi kahdeksan päivää töitä....ei jaksaisi odottaa että työt loppuu... se ehkä näkyy työssäkin hieman. Ei oikein jaksa kiinnostaa enää piirilevyn kyttäys. Tahtoo takaisin Joensuuhun.
Ja sitten vielä...
Laitetaan Vihdin kämppää myyntiin (pitäisi mennä kuin kuumille kiville) ja sitten siitä saadulla rahalla ostan Joensuusta oman kämpän! Pois pois Penttilästä!*aplodit*
Nyt vaan ei meinaa saada unta kun mietin millanen se uusi kämppää sitten mahtaa olla ja minkälainen haaveilemastani vihreästä seinästä tulee...*hihu*

Mä saan tänään mun hameen valmiiksi.

[q]e-nergique, 3.8.2005 12:54:
---
jeesboks, 3.8.2005 12:28:
Pääsin kouluun. Ei tarvii viettää turhaa välivuotta kirjotusten venymisen takia. Musta tulee tamperelainen Piristi päivää kummasti.

---

tervetuloa tampereelle
[/q]

kiitsa

[q]Onni3mk, 3.8.2005 12:49:
---
jeesboks, 3.8.2005 12:28:

---

Mihin kouluun pääsit?
[/q]

Voionmaan elokuva- ja tv-linjalle opiskelemaan. Eli 10kk opiskelua.

mun 10 viikon vanha chihuahuan pentu tekee hienosti pissoja jo ulos!!! (ne jotka omistaa koiranpennun tietää kuinka hienoa tämä on)

[q]jeesboks, 3.8.2005 12:56:
Voionmaan elokuva- ja tv-linjalle opiskelemaan. Eli 10kk opiskelua.
[/q]

Lainasin just sitä sun edellistä viestiä, minkä poistit, niin tää hävitti sen mun postauksen

Miksen mä tienny tommosesta koulusta? Nyt oon katkera Treelle vaan koska en päässy Ttvo:lle Mut onneks olkoon kumminkin.

Tänään Tykkimäelle siskon ja veljen kanssa

O