päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah, 10.8.2005 08:23:
Mä oon hengissä, mulla on ystäviä, perhe ja koira, mulla on työ, ruokaa ja varaa harrastaa kivoja juttuja, vaatteet päällä, koti, auto ja teknarit ja olen onnellinen.
Ei kai tänään muuta sitte.
[/q]
oispa kaikki (myös itse) aina yhtä tyytyväisiä ja onnellisia siihen et asiat oikeasti on hyvin :) Mul eioo autoo eikä teknareita, muuten noi osuu ja lisäks viel toi röökinlopettamislääke kenkii viel ihan kivasti, ei tee mieli sauhutella enää nii pahasti Eilen muutama rööki, tänään puolet vähemmän, huomen ei mitn!
-M
Urb05:n esitykset. <3 Tästä on hyvä jatkaa.
Ainii eilisen päivän :) oli et ku tulin viikon lomalta töihin ni mua ootti lappu jos kerrottii et palkka oli noussu n.50e..(onhan toiki nyt jotain) ihan mukava uutinen heti maanantaille...
Ehdottomasti etnofestarit! Metsä, bongorummut ja rento meininki :)
ja paku
[q]mayah, 30.7.2005 18:48:
---
mayah, 30.7.2005 10:52:
---
*plur*[/q]
Tyyppi spämmää vastailemalla itselleen*igor* *valittaa modeille**nauru*
Pieni, mutta hybä dogi tulee tänään kotiin
KLF:ltä tuli äsken se Scatman Johnin biisi En ollu kuullu sitä varmaan 10 vuoteen, ja mieleen alkoi tulvia kuvia siitä kesästä, johon toi biisi liittyi... Oltiin varmaan 12(?)-vuotiaita, se kesä oli täynnä aurinkoisia päiviä, ja pyöräiltiin joka päivä hiekkakuopalle uimaan. Opin seisomaan käsilläni vedessä, ja opeteltiin "skättäämään" Ja se kesä jatkui ja jatkui, kesti ihan ikuisesti *sydän*
Ja :) part 2: äsken mun ovikelloa soitti kaveri, jota en oo nähny pitkään aikaan. Mennään tänään bilettämään *sydän*
olen rakkaudesta sekaisin.*sydän*
Nukahdin sohvalle kainaloon oikein makeasti, viimeisen kahden päivän aikana kun unta on saanut vain sen verran että pystyssä pysyy. Ja eilinen rushpolkka vei mehut ^^
kuuntelen ismo alankoa
[q]astaroth, 31.7.2005 16:59:
plattarin "THE INCREDIBLE PHOTO-OWNING THREAD"
[/q]
<3
kovin threadi IKINÄ!
tää on kyl päivän nolo..
lähetin työkaverille viestin joka piti mennä poikaystävälle*piis* viestin sisältö oli aika hmm, henkilökohtainen taidanpa huomenna saada kuulla tästä*iihhih**nauru**nauru*
Ma sain mun isalta niin ihanan, upean ja rakkaudella kirjoitetun e-mailin tanaan, etta tunnen olevani maailman onnekkain tytar!
MUN ISA! *sydän*
Kuuntelen Viikatetta ja äsken tajusin, että mä kuuntelin pari joululaulua niiden tulkitsemana Naapureilla ihmettelemistä, että nyt se hullu likka kuuntelee joululauluja kesällä
[q]-Santtu- Subtv:n sivut väittää et toi on uusinta.. ..mut eihän se oo..sano et ei oo!?
Mitä mä oonki taas menny missaamaan, tästä lähtien lauantai illat istutaan kotona nenu kiinni töllössä!
[/q]
Kyllä se on uusinta, itse muistan nähneehi ko. tuotantokauden aikaisemmin... Kai se on tullu Maikkarilta sit eka tai jtn..
[q]Coon, 11.8.2005 12:22:
hih... aletaanko pyörittämään yhdessä pesulaa
Mie löysin tänään mun 7 viikkoa kadoksissa olleen kisulini, se on niin sanotusti safe and sound
[/q]
aletaan vaan
Voi että ihanaa että kisuli on löytyny ja nyt se saa rauhan ja paljon hellyyttä.
Peemäisesti mennyt viikko alkaa pikku hiljaa muuttumaan parempaan suuntaan Vielä kun suunnitelmat toteutuis ni ois huippua! *haaveil*
*plur*15h päästä istuksin lentokoneessa matkalla Italiaan
Rooma & Sonica - täältä tullaan
Lähdin duunikaverin kanssa "yhdelle" ja päädyttiin sitten loppujenlopuks vaeltelemaan ympäri vuosaarta, puhumaan niitä näitä. Toi oli jotain semmosta mitä on tässä kaivannutkin Jotenkin on semmonen fiilis, että tästä kehkeytyy vielä jotain (pidempiaikaista) hyvää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- ...
- 2,345
- Seuraava »