päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vajaa kolme viikkoa lomaan, kiva ilta ja kulta *sydän*
4vk. Loma alkoi.
Ulkona näyttää kauniilta. Sataa vettä ja paistaa arska, tekis mieli mennä pomppimaan ulos
Nyt alko LOMA!!!
4 viikkoo*jiihaa*
ja ilmakin ollu mitä parhain tänää*aplodit*
aarinko... ja saan ehkä jo ens viikol rahaa
[q]mayah, 8.10.2005 19:34:
Tässähän tulee humalaan.
[/q]
jakso ohi, 10 bissee menny. tässä aiheessa kiteytän kaiken sanomalla: aijaa! *känni*
viimeinen työpäivä ohi :)
nyt voi vaan lomailla!
[q]Fyraett, 1.7.2005 12:19:
---
kriba, 29.6.2005 14:04:
---
Fyraett, 29.6.2005 00:22:
5 vuotta ollu ilman nokian kännyköitä, ja pakko myöntää et hyvält tuntu siirtyy takas suomalaiseen laatuun(?)
I <3 MY NEW MOPHO
---
Kaks ja puol vuotta ilman Nokiaa Siemens-leirissä enkä palaa enää koskaan takaisin :D
---
itse siirryin siemensistä takas nokiaan koska siemens on hieman liian 'sekava' ja monimutkanen käyttää vs. nokia helppo ja selkee.
[/q]
Kaipa noi on vähän makuasioita. Mä kun taas oon pitäny Siemens puhelimia (m50 ja cx70) oikein helppokäyttöisinä ja loogisina käyttöliittyminä. Tuntuu et Siemenssin puhelimien käyttöliittymästä löytyy ominaisuuksia joita Nokialta puuttuu mut mitkä helpottaa sen luurin käyttöö.
se että sain kierrellä kirpparilla:)
Eilen oli niin huippu hieno päivä. Ensin mentiin Särkänniemeen kaverin kanssa ja sieltä sitten Lumoukseen, ja mä oon nyt rakastunut kaikkiin naisiin ja miehiin ketä siellä oli. Tai ainakin niiden hiuksiin Löysin taivaan ja keksin itsellenikin uuden hiusjutun. Se tulee olemaan räväkkä verrattuna aiempiin
Tänään näen yhden kaverin piitkästä aikaan kuuden jälkeen
jaksoin vihdoin ja viimein käydä kelalla ja vakuutusyhtiössä*iloinen*
tämä oli hyvä päivä*iloinen*
Noni, koulut loppu ^_^
Keskiviikkoon asti vapaata!*hihu*
notepad++ *sydän*
Voisko enää parempaa ilmaa saada kesälomalle.. säätiedotuksissa luvattu hellettä koko maahan.
dior : higher EDT ostos :D
Ei hyvää päivää...Kattelin kymppikevennystä ja siellähän oli mun ripari-isonen keksiny vissii, että järvessäkin voi hiihtää murtsikkaa...*nauru*
[q]mayah, 3.7.2005 20:06:
Mä olen onnellinen
[/q]
Ai katos sä ehdit ensin muutenkin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288