päivän :)

Back to häröily O

Toi ilma *sydän*

[q]UnityF, 28.5.2005 12:13:
---
DyyD, 28.5.2005 12:08:
Meen tänään naimisiin. ^_^

---

whoooooooooot... onneksi olkoon!!!
Jännitääkö?
[/q]

Eipä jännitä, se on vaa elämää. :)

piiiiitkästä aikaa vapaa ilta

[q]DyyD, 28.5.2005 12:08:
Meen tänään naimisiin. ^_^
[/q]

Oho! Onneksi olkoon! *sydän*

[q]DyyD, 28.5.2005 12:35:
Eipä jännitä, se on vaa elämää. :)
[/q]

Mut tuhannesti onnea viellä, mie piristyn aina niin paljon tälläisistä kivoista uutisista

Muutto viety kunnialla läpi. Ihana uusi isompi koti *sydän*. Viittiskö joku vaan tulla purkaa loputkin kamat ja laittaa ne paikoilleen *hikoil**poks*...

Adam Freeland tulee koneistoon

Tänään 22 lähtien varmaankin tuohon 05 asti töitä, ja sitten tällä irmalla alkoi 6 viikon kesäloma! Kyllä sitä on odotettukin. Ehkä hieman haikeat tunnelmat erinäisistä syistä mutta pitää vaan jaksaa hymyillä.

3 päivä ilman tupakkaa menossa alkaa jo tosiaan tuntuu erittäin hyvälle ilman, meinasin eilen sortua... mut enpäs sortunutkaan

Muutenki hyvä fiilis päällä vaik väsyttääkin ihan pirusti

Täks päiväks vois suunnitella jotain kivaa töiden jälkeen

Oih ja loma lähestyy

[q]breakaholic, 28.5.2005 15:17:
Adam Freeland tulee koneistoon
[/q]

WE WANT YOUR SOUL

[q]Freja, 28.5.2005 13:15:
Tänään 22 lähtien varmaankin tuohon 05 asti töitä, ja sitten tällä irmalla alkoi 6 viikon kesäloma! Kyllä sitä on odotettukin. Ehkä hieman haikeat tunnelmat erinäisistä syistä mutta pitää vaan jaksaa hymyillä.
[/q]

Toivottavasti Riikalla on hyvä siellä missä nyt on ;(

*kiittää ja kumartaa*

sain viimein käännettyä ei-niin-massiivisen cv:ni
ja lähetettyä sen muutamaan ulkomaan mestaan :)

Tuli tänään 17 täyteen. En kyllä tiedä onko se hyvä asia. Olen toki taas vuoden lähempänä täysi ikäisyyttä, mutta toisaalta mulla on vielä yksi vuosi täysi ikäisyyteen.

Vähänkö hyvä, pidän sormet vieläkin ristissä.
Sain nimittäin toisen tämän kevään viimeisistä koulun kirjallisista töistä valmiiksi. Jos sen tulostaminen koululla maanantaina vielä sujuisi ongelmitta niin tämän tyttö olisi (vähästä) onnellinen

Sit enää se toinen työ huomenna Mä ja mun aikatalulut

Kävin eilen allekirjottamassa vuokrasopimuksen ja muutto jo ensi viikolla asuntoon,jossa oma sauna iso parveke,josta kauniit maisemat ankkalammen suuntaan(Korson keskustassa), hyvät kulkuyhteydet ja kaikki palvelut 5min. kävelymatkan päässä*iloinen*
Liittyy tohon muuttoon vielä yks maailman kivoin asia kaiken muun kivan lisäks..mut sitäpä en kerrokkaan*hihu**plur*
näin se homma etenee..

http://www.ebaumsworld.com/flash/peanutbutter.html

En vaan koskaan kyllästy tuohon!!*jiihaa*

[q]KooKie, 29.5.2005 19:17:
Onnea turhimman iän johdosta
[/q]

Kiitos.

Ei kyllä ihan tän päivän :) mutta kuitenki...

Pääsen urakoimaan (taas) kahteen pääsykokeeseen.

[q]ezzy, 30.5.2005 08:19:

Hyvänä päivänä olette syntynyt ;) (ja onnea sullekin)

oma eilisen ":)" oli mukavan Chilli synttäripäivä
[/q]

Onnea sullekin. Sullakin on aika loistava päivä sattunut.

O