päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Eilinen Backstreet Boys- keikka *sydän*
Tänään alkaa periaatteessa loma. Enää yks koe ja sekin on ens viikon perjantaina
weekendiks porukalla ottaa kuppia ja splättäämää ekaa kerta. *piis**pupu*
Sain kesäks töitä (kai *ding*) Siinä on ihan pieni ehkä vielä...
Ystävä ollu tänää ekassa ultrassa, ja laittoi äsken kuvat mulle. Ny vaa pillitän täällä :')
Yrityspelistä H4! \o/
Koulua enää perjantaina ja yksi päivä ens viikolla ja sitten kesäloma!
Osa mun uusista levyistä tuli tänään!
Lisäksi iso pino pitäs iskeytyy mun näppeihin viikonloppuna..
Hih.. odottakaas vaan, kohtapuoliin saatte rankaisua.... *juonittel**pahis*
Sain vihdoin ja viimein netin....*nauru*
[q]pupuTupuna, 26.5.2005 17:43:
Veronpalautuksia 595e!!! Ai että se tuntuu opiskelijan kukkarossa!!
[/q]
Ohoh... mulle tuli "vain" 219, mutta kyllä siitäkin tuli hymy naamalle, kun viimeiset kolme vuota on tullut mätkyjä...
Nastolassakin paistaa aurinko, ja sen kunniaksi käytiin kaverin kanssa terassilla nauttimassa vähän siideriä ja olusta
- Sovin tänään koululla opon kanssa,että valmistunkin 4:ssä vuodessa eli käyn tän viimesen vuoden uusiks syksyllä. Aluks ajatus kuulosti inhottavalta,mut hetken mietittyä se oli mun kohdalla järkevin vaihtoehto kun tän vikan vuoden aikana on tullu kaikenlaista muutakin elämään, kuten se oma *sydän* mikä myös sekotti koulun käyntiä, vaikka aina yritin luvata itelleni ettei seurustelu saa häiritä sitä,mutta kuinkas kävikään ... Ja sain perjantaiks kampaajalle ajan
*sydän*kaniini juoksentelee ulkoaitauksessa, tekee temppuja ja mahtavia kieppejä*sydän*
Se oli sitten kevään viimenen koulupäivä *plur**aplodit* ja pääsin kunnialla läpi KAIKISTA tämän vuoden kursseista vaikeuksista huolimatta Oioi, kyllä kelpaa mennä huomenna Suomenlinnaan juhlimaan päivällä koulukavereiden kanssa
tänään suoritettu musta vyö nostaa hymyn huulille
[q]hallucinogen, 25.5.2005 20:28:
...yksi toinenkin klubbarilainen, kaikkialle nekin pesiytyy :D
[/q]
Mä kans utelin yheltä työkaveri-DJ:ltä (siis se on sekä minun työkaverini että DJ) ettei se vaaaaan sattuis olemaan tietoinen Klubituksen ihmemaasta. Vastasi tähän, että täähän on tällanen kiksuteinien mesta, ettei sitä vois vähempää kiinnostaa!
(toverilla ikää 27 *hymy*)
Oma päivän hymy ois vaikka se, että saan _IHAN_VITUN_ISON_TILIN_ (opiskelijan eka kesätili) ens viikon perjantaina. Sama asia voi olla päivän hymy joka päivä ainakin sinne asti.
Mitä kaikkea minä sillä rahalla teenkään!!? Oih sekä voih!
Pääsykoekutsu :)
Olin jo ihan varma et ei ne haluu mua sinne ku ei ollu kutsua tullu..
Sami voitti kerrankin jotain*aplodit*
Liverpool*sydän*. Mukava et sami lähetti terveiset suomeenkin asti. Oli kyl hullun hyvä matsi.
Kah, kolahti pääsykoekutsu postiluukusta <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- ...
- 2,345
- Seuraava »