päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Helvetin hyvä kinkkupatonki!! Ja kylmä red bull...
kävin salilla kuntoilemassa
olen jo aika ylpeä kun olen jaksanut käydä ja tehdä mitä sunnittelin, en luovuta kesken kaiken
[pieni](se kun on mulle urheilussa niin ominaista *uuh*)[/pieni]
Käytii kaverinkaa onkimas tänää ja saatii yhteens 7 kalaa... annoin 6 kalaa kaverin kissalle ja mun kissalle yhen minkäkaa se sai leikkii vähä aikaa (ku ei neiti voi syyä muita kaloi ku lohta...) ennenku joku lintu sen siltä vei...*hihu*
olin tänään ostamassa housuja jotka maksoivat 90. Menin kassalle maksamaan ja myyjä löi hinnaksi jostain syystä 30. Niin ja sitten ilmotin vielä että housuista puuttu nappi josta sain sitten vielä 10 alennusta.....kiitos one-way.
Mitä lämpimämpää sitä enemmän mun tekee mieli siideriä. Hassua
[q]Fyraett, 25.5.2005 22:27:
---
Oon ilman rahaa töis ja mul ei oo nikotiinituotteit, Äääää-ä-ä-ä-ä
4 days to go
[/q]
_Tupakkaa_ei_tueta_since_10.01.2005_
[q]hyperventilaatio, 17.6.2005 14:26:
Viikonloppu alkoi herättyäni.
Mukana päivän ohjenuora:
"
Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.
Choose your future.
Choose life.
"
[/q]
Mistäs leffasta tää oli?
Veronpalautuksia 577 euroa. Pelkäsin niiiin että joutusin ite makselemaan. Ja vielä vapaapäivänä tipahti ilmotus postiluukusta=) Nyt on kaikki
Veikka kaappas mut matkalla töistä kotiin ja vei kiinalaiseen syömään
Veronpalautuksia 595e!!! Ai että se tuntuu opiskelijan kukkarossa!!
Kouluu ei tarvi mennä enää ku torstain ja sillonki vaa varmaan pariks tunniks ja perjantain sit valmistujaiset...*jiihaa* koulun takii ei enää tarvi stressaa yhtää...*hymy*
vein vähän kolikoita tilille:
+118,55 KOLIK./LIPAS
ps. harmittaa kun ei o kolikkoautomaattia noinkin isolla pankilla kuin OKO, vaan pitää pussiin laittaa rahat ja tiputtaa turvasäilöön, josta niiden tallentuminen tilille vie 2-3pv näemmä.
hyvien tulossa olevien iltabileitten lisäksi päivnä hymyän on:
tiskit pesty,
matto pesty,
vaatekaapit siivottu,
kaupassa käyty.
nyt valmistautumaan iltaa varten.
viikonloppu *sydän* ei tarvi mennä 63 tuntiin töihin
Ihana ilma vieläkin ulkona... ja otin pienet päikkärit ja nyt taas jaksaa olla hereillä vaikkei tänään mitään ihmeellistä tekemistä olekaan - hengailua kotona
Tänään on yksikertaisesti hyvä päivä:-)
On päiviä jolloin kaikki vaan menee putkeen:-)
[q]DyyD, 28.5.2005 12:08:
Meen tänään naimisiin. ^_^
[/q]
mitäh..
No paljon onnea Teemu!
Kesä*plur*
Mökillee*jiihaa**plur*
[q]DyyD, 28.5.2005 12:08:
Meen tänään naimisiin. ^_^
[/q]
whoooooooooot... onneksi olkoon!!!
Jännitääkö?
Ai niin miun päivän hymy... Mä oon laiska tänään ja en jaksa tehhä mitään joten karkaan jo kohta alppipuistoon
Illalla säteisiin ja siitä aamuihin väiskiin
Eilinen iltakin oli oikeen bueno
- « Edellinen
- 1
- ...
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- ...
- 2,345