päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 31.5.2005 11:32:

Eli oot luonnonlahjakkuus :)
[/q]

Eiku harjottelin ensin vähän ulkona

Palkkapäivä *sydän* Tuli vähän enemmän mitä odotin.

Vinyyli tuli kouraan.

[q]nomic, 31.5.2005 16:37:
Vinyyli tuli kouraan.
[/q]

mie ostan siihin kehykset.. oi että vähän siistii
ONNEA!!!

Saan kuulemma mennä huomenna töihin.*jiihaa*mut vähä huolestuttaa yritetäänkö mua estää aamulla portilla*hmph*

Sain kivan ajosarjan kesäkuuksi pääsen ajamaan lempparilinjojani ja aamuvuoro alkaa 5min kävelymatkan päässä kotoa ja iltavuoro loppuu samaan paikkaan :)

*sydän* Ihana uusi vaaleanpunainen korsetti *sydän*

[q]Timce, 31.5.2005 13:12:
---
jeesboks, 31.5.2005 13:06:
RMJ:n lippu taskussa

---

Sama täällä. S-kortilla vielä pienet alennukset. :)
[/q]

Juuri näin :)

Levylaukku täynnä kivoja levyjä

[q]jeesboks, 31.5.2005 13:33:
---
Timce, 31.5.2005 13:12:
---
jeesboks, 31.5.2005 13:06:
RMJ:n lippu taskussa

---

Sama täällä. S-kortilla vielä pienet alennukset. :)

---

Juuri näin :)
[/q]
Kyllä *yessir*!

sain tänään paaljon lisää kunnon kesähaussia*hihu* fiilis on niin katossa*jiihaa* nyt minidiskille musiikkia ja duunissa jatkaa aamulla.

Ihana päivä! *sydän* Mie niin lakastan miun elämää!! *sydän* Muuttoki häämöttää jo lähempänä. Kohta pitää alkaa pakkaamaan tavaroita!

Melkeen kaikki tavarat pakattu ja nyt vaan odotellaan soittoa, et uuden kämpän avaimet voi tulla noutamaan
Simple plan - happy together -sopii jotenki täydellisesti tähän fiilikseen.. (Joko saan mennä pihalle kirmailemaan kylähullun tyyliin?)

Sain tänään kuvia kissanpennuista, joista menen parin viikon päästä valitsemaan itselleni kaksi. Mulla ei ole ollut mitään lemmikkieläintä koskaan, joten oon ihan intona!! Ne on niin söpösiä!!!!!

Yks ihana, joka pitää musta huolta vaikka oon ökkömökkö-kuumeessa.

Oon niin ältsin innoissani et pääsen POHJANMAALLE perjantaina! Oon kai tulos hulluksi. Tai vanhaksi. Mutta enää on kaks työpäivää tästä 8:n päivän työputkesta ja sit mä pääsen rentoutumaan sukulaisten pariin *hihu**nauru*

kerranki kummatkin kullan kanssa oltu koko päivä yhessä ku kumpiki ollu sairaslomalla, ja oon yrittäny pitää huolta mun omasta murmelista

Tilasin lipun Konemetsään, johon isä lupas peräti lainata puuttuvan rahasumman. Vähänkö siistiä. Mää oon oikeesti lähössä sinne tänä vuonna ku viime vuonna jäi sairastumisen takia menemättä tuonne. Tänä vuonna lähen sinne kyllä vaikka 40 asteen kuumeessa, ku kerran lippuki on!

Loma tekee hyvää.

Kotona odotti vino pino laskuja, joiden joukossa mm yli 300 e mätkyt. Mutta eipähän vituta yhtään...iteppähän olen veroni sössiny.

[q]Ciraf©, 31.5.2005 23:23:
(: Kaverit on ihan parhaita! :)
[/q]

Jeiiii, niin on!!!

O