päivän :)

Back to häröily O

Tänää tuli palkka ja lomaltapaluurahat = mukavasti rahaa
Ilmakin näyttää kivalta ja uudet työvuorolistatkin tulleet ja nekin näytti kivoilta

Pian on mustaa valkosella että mä oon ollu ahkera :)

Kello on jo puol kolme, pari tuntia enää :)

[size=4](TOSIN jos ois liikenne kulkenu nii niiku pitiki tänä aamuna, mä oisin ny hehkuttanu et PUOL TUNTII ENÄÄ. et JEE.)[/size]

http://games.funnygames.nl/lemmings/index.html

Voi iih iih ja iih, kenen tänään näinkään. Tyyppi, joka saa mun suupielet aina kummalliseen virneeseen, ja si oonki koko loppupäivän ku joku ihme väärinpäin-tyyppi.

Voi hymy.

Hiphip!

Aattelin lähteä shoppailemaan tänää. Ihastuin yhtee hiusväriin aikoja sitte, ja hokasin et tänää ois viel palkkapäivä, ni mikäs sen kivempaa ku käydä tuhlaamassa hieman :)
Myös uudet kengät päätin löytää.

Si vaa venailee kauppoje aukeemista

[q]mayah, 22.4.2007 09:45:
Ei oo krapula :) Illalla venyttelytunnille!
[/q]

Jee! :)

[q]India, 14.11.2005 09:48:
---
Freja, 13.11.2005 22:17:
Ärsytystä lieventää aina se, kun menee irssigalleriaan ja alkaa ilmiantamaan kaikkien pikku-irmojen kuvia

---

Voiko niitä jotenkin ilmiantaa? Mitäs niille sitten tapahtuu? Mieki haluun!*pepsodent*
[/q]

Jos on irssigallerian sääntöjen vastainen kuva(riittää et oletuskuvana on heppa) niin si siel ihkupoksin yläpuolel on se poksi niin siin lukee "ilmianna käyttäjä tai kuva" ja si klikkaa sitä Ei ne kai saa muutaku huomautuksen et "vaihda oletuskuvas" mut mulle riittää sekin! oon ilkee mut se on kivaa.

[q]mayah, 4.1.2008 08:06:
Ja seki viel et se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat

Ja oon niin et tää on jo ihan hölmöö :D
[/q]

Ihanaa ^_^

[size=6]Aloin nii innokkaasti kirjottaa tota pluria et kaadoin vesipullon pitkin pöytää. Hups.[/size]

Kämppä alkaa taas kylmeneen heti, kun mennää lähelle nollaa ja sen alapuolelle. Onneks on lämpöpuhallin *sydän*

Lähen yliylihuomenna 5 viikoks pois!
Läppäri on ihana.
Olo on suht jees.

Hymyilyttää!

Sali, spinning ja sauna pelasti hieman vähän tätä muuten hämärän paskaa päivää. :)

Oon vaan niin perkeleen hyvä työssäni, että ihan joutuu oleen ylpee siitä

Muutenkin aika onnistunut päivä. Vielä puolisen tuntia, sitten salille

Hyvä fiilis!
Musiikkia, lujalla, jjjjauuuuuu!!!!!
Elämä!
*plur*!!

Vois riipasta siis kivan hiprakan. :)

On niin sellanen olo et mä oon tänään kuntoillu.
Muutenkin ihan loistava ja terve olo, ja ihana kesä on alkanut. Huomenna saa jo polkee pyöräl kotiin :)
Systerikin soitti tänään. Aina sil on jotain koomista kerrottavaa :D

Mul on vaa hemmetin hyvä olo.

[size=5]Tätä on jatkunu jo kauan. Koska se takapakki ny si tulee? Rupee jo ihan pelottamaan.[/size]

Uijui, uijui!

Soitin kiinteistömestaan, ja pyysin yhen sukunimen poistoa mun ovesta. Samalla vihjasin rumasta vaatekaapista ja kivan hattuhyllyn puuttumisesta. Se kiva naikkonen lupas laittaa isännöitsijän katsomaan ja sanoi et ilmoittaa mulle myöhemmin et millasen naulakon saan

[q]innae, 3.5.2006 23:53:
Tai edes toisen.
Enemmin haluisin sen tölikän kämpän vaiks se onkin 60e kalliimpi... Mutta ei pidä olla ronkeli :)

Sit tuparit ja *känni*
[/q]

Kuulostaa loistavalta :D eikä se 60e tunnu oikeesti missää, se ois paremmal paikal varmaa? Laitas mulle profiilii lisäinfoo siit?

Hereillä pirteenä (ja taas ilman herätyskelloa) ja valmiina töihin :) Nyt on jo torstai ja pian on jo ihan viikonloppukin ^__^

[q]Fyraett, 12.4.2007 08:16:
hottiskuva
[/q]

Mun ilmatieteenlaitos näyttää vaa helsinkiin 14 ja vantaalle 15 :( ehkä mä silti katon siitä aina kaiken, ni tuun aina positiivisesti yllättymään jos hesarin oma on oikees

Tänään nään pitkästä aikaa ystäväiseni. Ja aattelin jatkaa tätä siivousproggista nimeltä "varastohuone takaisin vaatehuoneeksi".

Systeri ollu täällä visiitillä :) Käytiin tänään Arabiassa, pyörittiin kaupungilla ja käytiin myös tsekkaamassa Rikospaikka: Helsinki-näyttely, joka oli itselleni ainakin hyvin mielenkiintoiseksi tehty.

Kaiken lisäks tein hyviä perunoita ja possua. :)

O