päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,130
- 2,131
- 2,132
- 2,133
- 2,134
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ai vitsit, ai vitsinvitsit. Mä näin aivan ihanaa unta. Mä matkustin, ja näin maita ja kaupunkeja, joita en oikeassa elämässäni oo nähnyt.
Oli oikeen mukava herätäkin nyt, vaikka kurkku onkin ihan tukossa, nenä täynnä juttuja ja yleiskunto heikko.
Mut toi uni! Matkaseurakin oli mitä parhainta. Voi vitsit.
:)
Laitoin äsken ekan virallisen työsähköpostin :)
Mulle soitettiin tänään, ja perjantaina ois työhaastattelu parempaan elämään
Tutustuin yöllä naapurin poikaan. Hirmu mukava sälli. Harmi ku ne lähtee tosta :( mut parempi myöhään kun ei milloinkaan tuo tutustuminen, ollaanhan me tässä jo lähes 2 vuotta asuttu
Maailman (toisiks) paras ja (toisiks) komein taksikuski
pienestä saan iloni.
Lohkoperunoita uunissa, pihvit menossa pian pannulle, salaatti kylmässä, olo hyvä.
Ihana viikonloppu
Tän päivänen kahvikoulutus. Tuli tästäkin irmasta taas tietävämpi
Vanhojen duunikaverien näkeminen *sydän*
Laitoin just makkaraa tommoses sisägrillissä, ja ui että kun maistuu kesälle
Alle 20 päivää kesälomaan
Rehutkin kasvaa kovaa vauhtia
Kullalla synttärit. Se tykkäs mun lahjasta minkä annoin, yhen HR Gigerin julisteista. Illalla vien sen vielä ylihienoon paikkaan syömään ja tiedän että se rakastaa sitä safkaa mitä sieltä saa ja että jos sinne mennään syömään niin sillon on luksuspäivä.
Mitäpä en tekisi helliäkseni kultaani *sydän*
Ihana oli nukkua tunti pitempään kuin mitä oikeasti olisin saanut. Päätin yöllä töistä tullestani et investoin pari kymppiä taksimatkaan töihin. Ja se tunti lisää oli just se mitä tarvitsin, vaikka niska ei vieläkään käänny sivuille.
[q]Dana, 18.8.2006 10:26:
kaveri soitti juuri ja kysyi "Otatsä kasvis safkat lentsikassa?" WHAT?!
ME MENNÄÄN ESPANJAAN VIIKOKSI hihiiii.. kiva kiva kiva . . . ! !
[/q]
Toivottavasti ette mee malagaan ja airfinlandilla, sillä kun ollu tapana vähä reistailla viime aikoina (nimimerkki sen piti lähtee eilen klo 15, se lähtikin vasta tänään klo 6.30)... Mut hyvää matkaa silti, Espanja ois kiva paikka käydä
[q]mayah, 14.7.2006 15:18:
Työpäivä yhtä saapuvaa puhelua vaille valmis. Ja sitte lomalle
[/q]
Sä se vaan lomailet koko ajan! Ens viikolle luvattu hellettä
Itellä päivän :) se, että olen vihdoin kotona, ja edessä la-su-ma vapaa Suunnitelmissa tänään leffaan, huomenna Korkeasaareen ja sunnuntaina lintsille :) jee!
Helvetin kiva baarireissu ja nyt vihdoin kotona. Oli aivan loistavaa seuraa ja aamulla oli hienoa kuunnella U2:sta ja vanhaa Madonnaa. Oli oikee fiilis-ilta. Mulla on tosi hyvä olo
Päänsärky vaan vaivaa mutta se nyt on itse aiheutettua..
[q]domi, 6.11.2007 16:31:
Meillä on työhuoneessa sellainen ilmastointi joka aina kerran-pari päivässä viheltää ihan samankuuloisesti kuin joku viheltäisi laiskasti vieressä. No, tänään kävi salskea asentajakaveri korjaamassa laitetta onsite-huoltona. Ilmastointi vihelsi sitten samalla kun tää korjasi ja meikä seisoi vieressä. ....taisi luulla jotain, kun katsoi vähän pitkään :D
[/q]
:D
Mä sain entises duunis aina säikkykohtauksia, ku pääsin yöllä pois ja pukkaris kävin viel vessas. Luulin olevani ihan yksin, mutta yhtäkkiä viereisestä vessasta rupee kuulumaan lorinaa. Se nyt sit oli viemäri tms jokin, mut ensimmäisiä kertoja siellä ollessani olin aika kummissani et mitä ihmettä, kummitteleeko tääl :D
Lisää työvuoroja pukkas :)
Sit viel tos n kk sitten oli vähä ongelmia yhe duunikaverin kans, mut nyt kaikki on hyvin ja se on erittäin mukava ihminen ja sen mielestä mäkin oon, jee :P Paljon mukavampi olla töissä kun tulee kaikkien kanssa toimeen.
38 päivää enää lomaan, se on aika vähän se.
Muutenkin ihanaa, nyt on vasta sunnuntai!
Jotenkin on vaan... Hyvä olla :)
Extraduuni ollu viimeaikoina mulle jotenkin terapeuttista, ja just tänään kulmakarvojani vahatessa hokasin, etten oo ajatellut päiväduuniani yhtöän vapaa-aikanani. Alan siis ehkä pikkuhiljaa pääseen vihdoin ainakin yhestä stressinaiheuttajastani eroon. Sekin on aika kiva juttu.
Ai vitsit. Elämä on ihanaa.
JA KAIKKI TÄMÄ ONNI JA ILO ILMAN MIESTÄ, NII!
Aamujumppa :)
Pahin takana. Toivottavasti kokonaan. Tänään ei oo enää yhtään niin paha olo kuin eilen :)
Ja puntari on mun kaveri tänään. Sillä oli hyvä päivä. Joten siis mullakin :)
Oon toiveikas ens viikonlopun suhteen, josko vaikka vahingossa pääsisin kotiin käymään.. Ois niin ihanaa *sydän*
Sain nukuttuakin kunnolla
Päätöksiä täytyy tehdä, mutta ei vielä.. Katsellaan, kuunnellaan. Siitä se hyvä olo taitaa johtuakin. Nyt näyttää kaikki ihan hyvältä.
Kevättä ilmassa ja rinnassa
Vaikka tällä hetkellä äipäl ja iskäl ei ookaan olkkaris mitään, missä istua (paitsi lattia), ni tää on iha luksusta. Äiti ja iskä istuu seinään nojaten ja mä makoilen lattial ja tuijotetaan telkkua. Kynttilät palaa ja on jotenki.. Kotoisaa.
Mä joskus makasin aina lattial, mut nykyään pidän enemmän sohvalla/tuolilla istumisesta.
Mut on se vähä nostalgista. Menen siis takaisin olkkariin, pimeään, makaamaan lattialla :)
Äiti ja isi on *sydän*
Nii ja elämä on plur. :)
[q]SyndroDome, 31.1.2008 22:49:
Nonni. Se oli sitten siinä, loparit duunista ja ei muuta ku maailmalle Jospa lomailis ja järkkäilis hommia nyt tän viikon eka ja sit menoks. Ou jeah!
[/q]
Tervemenoa talvimyrskyihin :D
Vai olinko mä ees oikeella suunnalla? Luin vaa jostai et Kiinas ois ollu pahat lumimyräkät.
Toivotan silti paljon onnea matkaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,130
- 2,131
- 2,132
- 2,133
- 2,134
- ...
- 2,345
- Seuraava »