päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,129
- 2,130
- 2,131
- 2,132
- 2,133
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Nätissä ilmassa pyöräily töihin. Alkaa tulee jo ihan hyvä fiilis :)
Ja tästäkin päivästä uutisissa sanottua - helleraja tulee menemään rikki! Jee
[q]mayah, 21.8.2007 11:44:
---
Annakins, 21.8.2007 11:28:
=DDD uskomatonta.
oikeesti. Kodak moment =D
miksei asioita voi tajuta ajoissa? =D
---
Yhdyn ja korotan yhdellä perseenirtoomisrepeemisellä
[/q]
Yhdyn teihin. En tiedä millä korottaisin :D
[q]mayah, 30.3.2006 20:34:
+ et huomenna tulee tili
+ et tänään alkaa PIIIIIIIIITKÄSTÄ aikaa teho-osasto
+ et ja *sydän*
[/q]
Nii neki vielä! Vaik vuokrakin kyl siitä palkasta pitää maksaa, niin jää silti kivasti käteen ja nii ja nii
Ai vitsit että elämä osaa olla ihanaa *sydän*
Töissä, jee! Kävi jo nyppii kotona makaaminen, ni täällä on ihan jees olla, ihmisten ympäröimänä. Äänikin kulkee ihan kivasti, ja parin kollegan kaa tullu naureskeltua asioille.
Ihana arki *sydän* Ei ees tarvi mitää ylihienoo tapahtumaa tai jotai jalat alta vievää (vaikka ehkä jotain sellastakin saattoi olla :D), jotenkin mä vaa hymyilen kun ... vaan on. :)
[q]Fucking Nobody, 25.11.2006 12:04:
Matti Vanhasen exän avautuminen Iltasanomissa, erityisesti tuo lihavoitu kohta
[/q]
Vieläkinkö se avautuu joka lehdessä? Se nyt on helvetti ollu joka päivä ties missä lehdessä itkemässä kuinka kylmä Matti on ja kuinka hän syö nyt lääkkeitä jne. Get over it
Löysin vanhan sotkukirjani.
Siel oli yks valokuva, ja viereen liimattu tarra, missä luki "Perisynnit: Uskottomuus, epärealistisuus ja päiväkännit"
Siitä kuvasta löyty kaikkea noita, ja ihan hemmetisti lisää muita muistoja. "Är det redan halloween?"
Nauroin kymmenen minuuttia hysteerisesti vedet silmissä.
Kirjasta löytyi vanhoja runojani, provinssikirjotuksia, ihanien ihmisten kirjotuksia, hauskoja kuvia, hauskoja piirroksia, vaikka mitä. Ai että mikä löytö.
[q]Annakins, 8.5.2007 13:09:
---
Pätkis, 8.5.2007 12:55:
---
Freja, 8.5.2007 10:46:
Pikkuhiljaa erilaisten ohjelmien käyttöön ottaminen, ja muutenkin tällanen "toimistoituminen", eli toimistotyöhön sopeutuminen. nyt on kynät, vihkot, post-it-laput, klemmarit, laskin, kalenteri ja nitoja.
---
OMG missä sun rei'ittäjä ja viivotin on! Ja yliviivausnauha!
takas varastolle :)
---
ja korostuskynät! pyyhekumi! terotin!
[/q]
Korostuskynät olin laskenu kyniin, rei'ittäjää en oikeesti tarvi, viivottimena toimii vakaa käteni, yliviivausnauhaa ei tarvi koska en tee sellasia virheitä mitä korjattais sillä, terotinta ei tarvi ku on tollane lyijytäytekynä, ja kappas, sieltä löytyikin kumikin samasta kynästä!
Tuliko hyvät vastaukset?
Ihan pirteenä menossa töihin, harmi ku tuli rukoiltua polvillaan puoli ysin vuoroa, ku pelkäsin et oon väsy. Paskanmarjat, kun heräsinkin jo puol 7 ja ihan ite ja ihan pirteenä. Oisin iha hyvi voinu mennä.
Mut nii, mä oon pirtee :)
[q]innae, 9.4.2006 23:49:
Sekä aivan ihanat ystäväni, Reija ja Eija.
En tiedä missä olisin ilman teitä irmikset.
Ootte vaan niin saatanan tärkeitä mulle :)
Alkuiltakännit Slinkissa featuring Reija :) Aivan ihanaaa :)
[/q]
[q]mayah, 4.7.2007 18:24:
Tulipahan taas väännettyä salilla, sai laittaa lisää painojakin muutamaan laitteeseen. Ens kerralla penkistäki nousee jo tangon lisäks 2,5 kiloa :D Ja illalla ulkoilemaan hyvässä seurassa ^_^
[/q]
Ja mä jouduin niitä joitai yksiä käsiä tekeen 4 kilon painoilla ku yleensä teen kolmen, mut ny kolmoset oli varatut. Ja si yhtee 4 kilon juttuu pitää vaihtaa ens kerral vitoset iha jees.
Ihan habafiilis. :)
[q]mayah, 2.7.2007 20:40:
Pumppi, Reija ja loppujen lopuksi myös kaatosade. Jos ois sen 10 minuuttia kestäny niitä kiljuvia kersoja, olis säilyny aika paljon kuivempana. Siinä kaatosateessa polkiessani tajusin kuitenkin hymyileväni, joten ei se huono sade ollut
[/q]
Tulin kehumaan vain, että pumppi ja Maija piristi. :)
Tuota paholaisen sadetta en kyl kehu saan kuitenki flunssan, haen saikkua.
(nojoo kylhän tuolla sateella ainakin hengitti hyvin. mut vaatteet oli nii märät ettei jalka meinannu jaksaa nousta.)
[q]Steven Hoaks, 14.6.2007 09:41:
Mä asensin samat viime viikolla Toimii
[/q]
Toimii joo, nyt mä vaa epäilen et toimii vähä liiankin hyvin :D Siis kun oli nii vaikeeta herätä aamulla, kun oli täysi pimeys. No mä ny katton pari yötä viel, et pitääkö siirtyä olkkarii nukkuu :D
Onhan se ärtsyä ku aurinko killitti silmii, mut mä heräsin si aina itekseen puol seiskan mais. ny jopa seittemältä soiva herätyskello oli yhtä tuskaa. Ja menin sentäs unille joskus puol 10
I feel so alive!
Olin kivassa seurassa kivalla salilla missä oli oikeita ihmisiä
Nyt on hyvä fiiwis :)
Voi luksusta! Pääsee hetkeks pois Suomesta Ei se oo ku pvä Tukholmas-risteily, mut ai että kun tulee hyvään saumaan *sydän* Se tuntuu jo niin lomalta, vaikka ei kauaa pois olekaan. Ja saa olla ukkosen kaa ihan kahestaan ja nauttia
Ihkua *sydän*
[q]Pätkis, 16.7.2007 01:46:
Itse saatiin viel puoli vahingossa parkkeerattua siihen ihan lavan reunalle, et näkymissäkään ei ollut valittamista*pepsodent* [/q]
Toiset sai, toiset ei :D
[q]juuco, 4.4.2008 09:50:
Joka tapauksessa tuoksu ihan keväälle :)
[/q]
Ajattelin ihan samaa aamulla Väkisinkin rupes hymyilyttään, vaikka auringonpaisteesta ei sillon viel ollu tietoakaan :)
---
Ihanaa, tänään salille! Ja on perjantai! Viikonloppu! Vapaa viikonloppu! Yksinäinen viikonloppu! Ihanaa. Aikaa vain itselleen. :)
Junassa oli mies, ja huomasin et se oli aika komee.
[size=5]Tosin se ei tainnu huomata, et mä olin aika kaunis.[/size]
Ainii edit pitihän mun kirjottaa sekin, et mun vasen iskukäsi on selvästi parantunut! En enää huidellu ku joku viikatemies pellolla.
Söin kans äske terveellisen iltapalan. Hyvä fiilis :)
[q]subu, 2.6.2007 08:13:
Pikku-veli lopettaa peruskoulun :)
[/q]
Ilman viivaa. Ja jos sen nimi ois Veli ja se ois pieni, ni se ois pikku-Veli. Jos siis puhuttais et "voi kun meidän Veli on niin pieni mutta kyllä se jo peruskoulunsakin päätti!"
Anteeks. Oli pakko. Mul o tylsää. Oon Hämeen-linnas.
Jee! Jee!
Tulin kotiin, ja mua vastassa oli eteisessä uudet kaapit
Ihanaa. Paljon tilaa vaatteille! Jee!
Voi että oikeesti, mulla alkaa pikkuhiljaa tuleen sellanen olo, että tästä tulee mun koti. Ens kuussa saan uudet vuodesohvat, ja muutenkin alan pikkuhiljaa saamaan paikkoja kuntoon.
Tosi hyvä olla :)
Facebook - You just gotta love it!!
Löysin yhen ihanan tytön, kenen kanssa olin töissä yhes raflas Englannissa vuonna 2000. Uskomatonta. :')
Edit. Piti vielä laittaa tapahtuneen kunniaks 2000-luvun ja Enkkureissun parhaimmat hitit soimaan. Ai että mikä fiilis. Ihanan ihanaa. En kestä. En löydä sanoja. :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,129
- 2,130
- 2,131
- 2,132
- 2,133
- ...
- 2,345
- Seuraava »